globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: za studena jen na jeden valec
11.4.2012 v 19:36
Zdravím všechny
Mám dost velkej problém a to ten,že za studena jde motor jen na jeden (zadní) válec.
Když se zahřeje jde vcelku dobře,jen nesmím podtáčet,páč to začne taky jít na jeden.
Problém je taky ten,že se zeptám 10ti lidí a dostanu 10 jiných odpovědí,včetně tý,že je to u týhle motorky normální,ale to se mi vůbec nezdá.
Svíčky nové,benzin v poho. Osobně typuji na cívku,či svíčkovej kabel,ale třeba je to blbost.
Dík za rady
Jo a je to evropská verze r.2000

1 reakcí na tento příspěvek za studena jen na jeden valec

11.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #1
To nebude nic jednoduchýho, ani se nedivím že 10 lidí dá 10 rúzných odpovědí. Osobně bych koupil nový fajky a nechal vyčistit a seřídit karbce ale to neříkám že to bude ono.

(reakce na) za studena jen na jeden valec

11.4.2012 v 20:17 | Nahoru | #2
Katana
NTVL tak to vypadá,že mě to bude stát pěknej ranec co?
Nemáte tu někdo ňákou dobrou adresu,kde se daj tyhle věci objednávat? (kabeláže,světla,baterie,prostě všemožný náhradní díly na moto)

za studena jen na jeden valec

11.4.2012 v 20:41 | Nahoru | #3
Kup fajky, ty zas tak drahý nejsou a po těch 12-ti letech se dá očekávat že můžou mít problém, těma nic nezkazíš, pokud nevíš jak dlouho nebyla seřizovaná tak i seřídit, zrovna VS1400 s tím systémem lanek je dost náchylná na seřízení.

1 reakcí na tento příspěvek za studena jen na jeden valec

13.4.2012 v 09:40 | Nahoru | #4
Kdyz je 'velka zima' (jako ted - na jare) tak pri startovani na sytic je to opravdu normalni. Je to tim vyraznejsi, cim mas 'otevrenejsi' vyfuky. Ale dela to i s origo. Proste prvnich par (desitek) vterin to bezi jenom na zadni valec a predni se po chvili prida.

Jestli ti to ale vynechava ohrate v nizkych otackach, tak bych to videl na spatne nastavene karburatory - synchro nebo bohatost nebo oboji.

V tomto pripade - ale to uz je opravdu vesteni z kristalove koule - bych zacal s tou synchronizaci. Da se zkusit i orientacne, bez budiku na podtlaky - kdyz je to uz hodne spatne, je to znat na synchronizacnich lanovodech. Kdyz hybes sroubem volnobehu, hybe se jenom zadni karburator a predni se prida az kdyz to opravdu pritahnes poradne. Totez pro synchronizaci plynu.

No - a pak muzes mit taky v hajzlu membranu .

edit: ted jsem si vsimnul, ze jsi z Prachatic ... Mirka Severu (Generala z k1400) z Bechyne znas? Jestli to chces od nekoho nechat udelat, dej to jemu. Serizeni VS1400 neni prdel a v servisech to obvykle nikdo neumi.

Naposledy editováno 13.04.2012 09:43:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

13.4.2012 v 11:15 | Nahoru | #5
Medved>
Děkuji za rady. Děláte mi čím dál větší radost a jsem čím dál víc nešťastnej.
Dovedu si představit kolik takový seřízení bude stát,ale nedá se nic dělat.Na jeden válec nebudu přeci jezdit,to je tak to oddělat total.
O tom generálovi jsem již četl,ale neznám ho. Prý má tuto motorku v malíčku. Určitě by stálo za to aby se na to koukl někdo,kdo tyhle věci "opravdu zná".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

13.4.2012 v 12:24 | Nahoru | #6
ized> kdyz to bude jenom serizeni, tak to zase takovej ranec nebude. Je to +/- hodina, dve prace.
Horsi bude to, ze je jaro a Mirek, co vim, nestiha. K1400 v soucasne dobe cita nekolik desitek lidi, z nichz valna vetsina se neumi na motorku ani podivat. Takze se jim vsem o to stare prave on a na jare pravidelne byva zavalen praci. Zavolej mu a uvidis, Telefon na nej je nekde na tech strankach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

13.4.2012 v 20:41 | Nahoru | #7
Medved>
No já byl dneska u jednoho nejmenovaného co dělá motorky u nás v PT a ten říkal s tím seřízením něco o dvou dnech. A na adresu snad všech opravců jen hanu a něco o neschopnosti atd. tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

15.4.2012 v 14:41 | Nahoru | #8

ized píše: Medved>
No já byl dneska u jednoho nejmenovaného co dělá motorky u nás v PT a ten říkal s tím seřízením něco o dvou dnech. A na adresu snad všech opravců jen hanu a něco o neschopnosti atd. tak nevim



dva dny ... hm ... to bude nejaky dobry oddil ... i kdyby chtel delat kompletni nastaveni vcetne hladin, jehel a pod., tak to za pul dne musi mit. Nepocitam do toho prani a schnuti filtru - to si muzes udelat sam doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

17.4.2012 v 00:23 | Nahoru | #9
Medved>
No je třeba to nějak vokecat a když vidim,že tomu dotyčnej nerozumí (to jako já)
tak ho pořádně natáhnout a na přilepšenou z něj udělat blbce. Ale všichni si pak stěžujou,jak všechno na hovno a nejsou kšefty. S tímhle chováním dobře jim tak soukromníčkům. To jen tak na okraj.
Já si všiml,že jsi z Pičína. Znáš Petra Petříků? Esli jo,tak ho pozdravuj co se do něj vejde od kámoše z vojny a ať se taky kouká vozvat holomek jeden
Za rady dík,ňák to musím rozštípnout,ale neni furt čas. Snad se zadaří

(reakce na) za studena jen na jeden valec

17.4.2012 v 08:18 | Nahoru | #10
ized> no ... ja jsem z Picina jenom proto (a jenom tady), aby se do mne kazdej asiat nenavazel, ze jsem prazak . V Picine jsem v zivote nebyl .

1 reakcí na tento příspěvek za studena jen na jeden valec

30.4.2012 v 22:39 | Nahoru | #11
No to je paráda. Já mám VS 1995 a taky mi to tak nějak stejně funguje. Prostě se občas zadnímu válci nechce a jen tak předstírá činnost. Za pár vteřin se ale rozjede. Měl jsem taky problém z předním válcem. Taky se přidal až po chvíli. Někde je jsem tu našel návod na odpálení svíček. Stačí, aby zdechnul motor se zapnutým sytičem a je po svíci. V únoru jsem takhle odpálil 3 kusy. 2x zadní a 1x přední.
Co se týče toho válce, který se jen tak fláká - venkovní teplota kolem 20 stupňů,olej 80 někde se stavím na kafe a po startu zase tak 5 vteřin nepálí.
Jednou mi to nedalo a vytáhl jsem svíci. Mokrá, celá od benzínu.Vrátil jsem ji zpátky a za pár vteřin pálila dobře.
Doma jsem nasadil novou a zatím je klid. Problém je v tom, že opravdu často odchází svíce, ale to píšou v každé druhé recenzi.
Moje zkušenost je tak svíčka na 1000 km ( a je po ní ).
Svíčky mám NGK DPR8EA9, sání a výfuky mám trapně sériové.

Bohužel to asi k VS opravdu patří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 10:36 | Nahoru | #12

BLUESAVAGE píše: No to je paráda. Já mám VS 1995 a taky mi to tak nějak stejně funguje. Prostě se občas zadnímu válci nechce a jen tak předstírá činnost. Za pár vteřin se ale rozjede. Měl jsem taky problém z předním válcem. Taky se přidal až po chvíli. Někde je jsem tu našel návod na odpálení svíček. Stačí, aby zdechnul motor se zapnutým sytičem a je po svíci. V únoru jsem takhle odpálil 3 kusy. 2x zadní a 1x přední.
Co se týče toho válce, který se jen tak fláká - venkovní teplota kolem 20 stupňů,olej 80 někde se stavím na kafe a po startu zase tak 5 vteřin nepálí.
Jednou mi to nedalo a vytáhl jsem svíci. Mokrá, celá od benzínu.Vrátil jsem ji zpátky a za pár vteřin pálila dobře.
Doma jsem nasadil novou a zatím je klid. Problém je v tom, že opravdu často odchází svíce, ale to píšou v každé druhé recenzi.
Moje zkušenost je tak svíčka na 1000 km ( a je po ní ).
Svíčky mám NGK DPR8EA9, sání a výfuky mám trapně sériové.

Bohužel to asi k VS opravdu patří



Ne, nepatri - jestli ti to dela ve 20st. a jestli ti takhle odchazeji svicky, je to proste rozhozene. To, ze ti to nekdo 'seridi' neznamena nic. Staci sundat nadrz, blbe ji nandat zpet a je to v prdeli. VS1400 ma dlouha synchronizacni lanka, slozite vedeni lanek pod nadrzi, kde je malo mista, kazdy karburator jiny, jinak osazeny, jinak nakloneny a zadnou elektroniku, ktera by ti to ridila. To neni jako radovy ctyrvalec na plastovych jebkach - tam neni co zkurvit. Bohuzel mechose v servisu dela kazdy, kdo ma do prdele diru a pak to takhle vypada. Seriozni mechanik ti alespon rekne, ze VS1400 proste delat nebude, protoze to neumi. Zmrd (99%) ti to dokurvi vic nez to bylo. Typicky ti synchrolankem volnobehu pusti dolu klapku predniho karburatoru, synchrolankem plynu prida na zadnim karburatoru a pak sroubem na zadnim karburatoru nastavi volnobeh tak, ze ti predni valec jde na volnobeh a zadni na otevrenou klapku. Coz pri 'volnobehu' pri predavani vypada dobre, ale dobre to neni.
Druha takovahle 'svine' na serizovani je jakykoli dvouventilovy airhead od BMW. Tam je to pestrejsi jeste o to, ze je to OHV a nema to hydrostely na ventilech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 12:21 | Nahoru | #13
Medved> Dík za info.

Asi mi nezbyde nic jinýho, než se vydat za Generálem
Naštěstí to k němu mám jen 260 km. Vezmu batoh plnej svíček a vyrazím )

1 reakcí na tento příspěvek za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 19:47 | Nahoru | #14
No a může tu někdo vysvětlit,proč ty svíčky odcházej? Podle mně je problém někde v elektrice,né? Nejde mi do hlavy proč by měla svíčka odejít jen proto,že je třeba uchcaná.Z těch karburátorů mam fakt hroznou "radost". To má tenhle problém každej introš nebo jen ňákej? Teď mi ta motorka přijde jako pěknej sráč. Nemůže přece někdo vyrobit motor u kterýho je normální,že jde ze začátku jen na jeden válec a když se mi nepodaří,ať už z jakéhokoliv důvodu,nastartovat na poprvé,tak hned odejde svíčka. To mi přijde fakt divný.
Jinak s těma zmrdama a debilama a namachrovanejma hovadama absolutně souhlasím. Mám zkušenost takovou,že když se jen zeptám,tak je "já jsem nejlepší na světě,všechno umim,nic není problém....." a když pak přijdu s konkrétní věcí,třeba ty karburátory,tak "nemam čas,jooo to víš to není jen tak,a to bude na dlouho.....",nebo se nechá zapírat,nebere telefony,neodepisuje... A to je furt ještě ten lepší případ. V tom horším to udělá a pak se ukáže že vlastně nic neumí a dokurví to úplně
Takže teď sháním někoho,kdo to seřídí. Patřím k těm,kteří si umí přiznat,že tohle prostě neumím a je třeba to dát někomu,kdo to s přehledem zvládá a nekecá u toho jak kazatel v neděli. A "generál" je drobet z ruky a navíc to bude asi takhle z jara dost problém se k němu dostat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 20:02 | Nahoru | #15

BLUESAVAGE píše: Medved> Dík za info.

Asi mi nezbyde nic jinýho, než se vydat za Generálem
Naštěstí to k němu mám jen 260 km. Vezmu batoh plnej svíček a vyrazím )



psals, ze svicky ti vydrzi 1000km ... tak proc bys bral batoh plnej svicek? Nekecas nam trochu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 20:18 | Nahoru | #16

ized píše: No a může tu někdo vysvětlit,proč ty svíčky odcházej? Podle mně je problém někde v elektrice,né? Nejde mi do hlavy proč by měla svíčka odejít jen proto,že je třeba uchcaná.Z těch karburátorů mam fakt hroznou "radost". To má tenhle problém každej introš nebo jen ňákej? Teď mi ta motorka přijde jako pěknej sráč. Nemůže přece někdo vyrobit motor u kterýho je normální,že jde ze začátku jen na jeden válec a když se mi nepodaří,ať už z jakéhokoliv důvodu,nastartovat na poprvé,tak hned odejde svíčka. To mi přijde fakt divný.
Jinak s těma zmrdama a debilama a namachrovanejma hovadama absolutně souhlasím. Mám zkušenost takovou,že když se jen zeptám,tak je "já jsem nejlepší na světě,všechno umim,nic není problém....." a když pak přijdu s konkrétní věcí,třeba ty karburátory,tak "nemam čas,jooo to víš to není jen tak,a to bude na dlouho.....",nebo se nechá zapírat,nebere telefony,neodepisuje... A to je furt ještě ten lepší případ. V tom horším to udělá a pak se ukáže že vlastně nic neumí a dokurví to úplně
Takže teď sháním někoho,kdo to seřídí. Patřím k těm,kteří si umí přiznat,že tohle prostě neumím a je třeba to dát někomu,kdo to s přehledem zvládá a nekecá u toho jak kazatel v neděli. A "generál" je drobet z ruky a navíc to bude asi takhle z jara dost problém se k němu dostat



Ono je to hodne o 'jeden machr povidal' ze to tak ma byt. Nekdo prijde s tim, ze mu to par vterin po nastartovani studeneho motoru po zime pri teplote kolem nuly bezi na jeden valec. Druhy z toho udela pravidlo, treti vynecha tech par vterin a mas z toho srackomotor, ktery bezi na jeden valec a zere svicky po kilech.
Pokud mluvim za sebe, tak kdyz necham Intrudera celou zimu stat v nevytapene garazi a na jare k nemu prijdu, nabiju aku a natocim ho, tak pobezi par vterin na jeden valec, pak si praskne a bezi na dva. Od te chvile pri jakychkoli dalsich startech chyta na dva a nedela neplechu.
Svicky odchazeji, kdyz to natocis na sytic a chcipne ti to driv nez se to ohreje - pri behu na sytic. Takhle mi par svicek odeslo - ale vzdycky to byly svicky, ktere mely neco odjezdeno - ne ze mi odesly po 1000km.

Pokud nekdo chce mit jistotu o kterou se nebude muset nijak extra starat a bude to mit hladky chod a vykon jako dnesni auta, musi si poridit vodou chlazenou strikacku - idealne radovy ctyr- a vice-valec. Nebo auto . Intruder ma proste konstrukcne 30 let stary motor bez zbytecnych sracek okolo a proto je fajn. Ani ta udrzba neni nic extra narocneho. Pokud to neni kousek napadeny kutilem domacim, nebyvaji s nim problemy. Staci zakladni udrzba - olej, hladiny, volnobeh, synchrony ... .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 20:39 | Nahoru | #17
Medved> Nekecám. Fakt to tak je. Ovšem informace není zcela úplná. Problém s nejdoucím válcem je tak zhruba 1x za 10 startů. Rozhodně to nedělá pokaždé. A o to je to horší.
Minulý týden jsem byl na Suchém vrchu - silnice E 11 Červená Voda - Jablonné . Za komunistů se tam jezdily závody do vrchu.Motor jsem točil 2,3 na 6000 otáček. Nevím co se s tím stalo, ale od té doby problém nenastal.

Co se týče přístupu mechaniků ( auto i moto ) souhlasím na 100%. Za ty prachy si to můžu zkurvit sám a ještě ušetřím hromadu peněz za " servis ".

Ten batoh plnej svíček bylo myšleno obrazně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

1.5.2012 v 22:02 | Nahoru | #18
Medved>
Aha tak tos mě uklidnil Já už myslel,že je to pravidlo a je to u týhle moto normální standart. Takže dík
Ještě bych potřeboval někoho na to seřízení. A pak ještě ňákej pěknej zadní blatník (líbí se mi takový ty co vypadaj jako přední,jen v širšim provedení,nebo tu někdo prodává introše stavbu mám za to ,že za 179 000kč a tam je taky moc hezkej blatník,ale je to ruční práce,takže to nekoupím )

(reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 10:31 | Nahoru | #19

ized píše: Medved>
Ještě bych potřeboval někoho na to seřízení.



nauc se to . Neni to ani slozity ani drahy na vybaveni. Akorat tam proste je par veci, ktere nesmis ojebat. Pak to nefunguje .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 10:37 | Nahoru | #20

BLUESAVAGE píše: Medved> Nekecám. Fakt to tak je. Ovšem informace není zcela úplná. Problém s nejdoucím válcem je tak zhruba 1x za 10 startů. Rozhodně to nedělá pokaždé. A o to je to horší.
Minulý týden jsem byl na Suchém vrchu - silnice E 11 Červená Voda - Jablonné . Za komunistů se tam jezdily závody do vrchu.Motor jsem točil 2,3 na 6000 otáček. Nevím co se s tím stalo, ale od té doby problém nenastal.

Co se týče přístupu mechaniků ( auto i moto ) souhlasím na 100%. Za ty prachy si to můžu zkurvit sám a ještě ušetřím hromadu peněz za " servis ".

Ten batoh plnej svíček bylo myšleno obrazně



no - to je dalsi vec ktera mne nekdy udivuje na 'tech opravdovych intruderistech' - volnobeh 'hezky dole' - nekde na 600ot a 'to krasne bublani' - nekde kolem 2000ot . Kdyz jim rikam, ze to je spatne a ze ten motor kurvi, obvykle mi nekdo vysvetli, ze tak to je spravne, tak ma spravny chopper bezet.
Takze je klidne mozne, ze kdyz jsi to protahnul v otackach, ktere ten motor ma rad tak se svicky vycistily, karburatory proplachly a budes mit chvili pokoj ... nez zacnes zase spravne po chopperovsku bublat .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 10:48 | Nahoru | #21
BLUESAVAGE: Jak to tak čtu, tak to máš pěkně bohaté. A NGKáčka prostě ulití špatně snášejí, zvláště nejaponská. Kdy jsi naposledy vypral a nastříkal vzduchové filtry? Když motor "nedýchá", tak se to pak ulívá raz-dva.
A je fakt, že co se seřizování karbeců týče, je Intruder pomsta konstruktérů mechanikům

za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 12:33 | Nahoru | #22
na druhou stranu je pravda, že krom vyprání vzducháče, výměny oleje s filtrem, pneu, nádržky kapalin, olej v kardanu a benzínu intráč nikdy nic nechtěl...
Jo a sem tam seřízení...
Prostě držák jak má být a vše se dá udělat doma.

Co se týče jarního startování po zimě, tak to chvíli trvalo, ale pak už vždy bez problémů.
A chod jen na jeden válec jsem nezažil za celé tři roky, co jsem ho měl.
Ani ulití svíčky - ty jsem preventivně měnil každý rok a v sezoně bez problémů daly 15tkm...

(reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 16:27 | Nahoru | #23
1100Virago> Na svíci je vyražené JAPAN, ale to nic neznamená. Pokud je to čína, tak bude i nápisem. To zase takovej problém není.

Vzduchové filtry jsem pral a mazal loni v létě, mají najeto asi 1500 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 16:41 | Nahoru | #24
Medved> Po většinou jezdím s kámošem. Má ještě pořád Savage, takže mě stačí trojka na celej den. 4 a 5 nedávám, páč bych mu hned ujel. Otáčky držím kolem 3000, to mám motor největší krouťák.
Takový to chopperácký bublání na pětku 1500 otáček nepraktikuju. To fakt ne.
Nevím, jestli můj předpoklad je správnej, ale mám za to, že je lepší jet na 3 při 4000 ot. , než stejnou rychlost ( km/h ) jet na 5 při 1800 ot.
Memám vyzkoušené jestli tyto poměry, co jsem napsal sedí, ale je to myšleno tak, že pro motor je lepší, aby se točil, naž aby se podtáčel.

Je moje úvaha správná, nebo to je blbost ???

1 reakcí na tento příspěvek za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 16:54 | Nahoru | #25
tady jsem vložil manuál, jak se v Číně vyrábí zapalovací svíčky.
Pokud je to pravda, tak to mnohé vysvětluje...

http://www.motorkari...ba-svicek-v-cine.pps

(reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 16:55 | Nahoru | #26

BLUESAVAGE píše: Medved> Memám vyzkoušené jestli tyto poměry, co jsem napsal sedí, ale je to myšleno tak, že pro motor je lepší, aby se točil, naž aby se podtáčel.

Je moje úvaha správná, nebo to je blbost ???



To je podle mne velmi spravna uvaha. Jednak kvuli razum kterymi ten motor trpi kdyz se jentaktak prehoupne, druhak kvuli nedostatecnemu mazani a chlazeni (preci jen SACS potrebuje nejake otacky k tomu aby to fungovalo jak ma). Ja otackomer na Intruderu nemam, tocim to podle citu a vsichni pravoverni chopperisti mi nadavaji, ze to tocim moc .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 17:00 | Nahoru | #27
BLUESAVAGE> ten obrazek testovaci stolice je hodne drsnej .

(reakce na) za studena jen na jeden valec

2.5.2012 v 17:04 | Nahoru | #28
Medved>

Bohužel to bude nejspíš realita.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder MatesBurg 2 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg


TOPlist