Nepiště mi prosím názory typu "máš nevyváženou klikovku" a podobně, motor téhle řady prostě obrovské vibrace má. Jde mi spíš o to, jak snížit jejich přenos na rám motorky. Zatím mě napadlo jít jednoduší cestou a místo silenbloků jen rozšířit držáky motoru a dát tam tlusté gumové podložky. Případně převrtat silenbloky a šrouby na uchycení do rámu obestřít v bloku milimetrovou gumou. Máte někdo nějaké zkušennosti s tím, jak by to mohlo být učinné, případně nějaké jiné nápady? Tohle přece musí trápit každého, kdo na téhle motorce jezdí :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vibrací motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vibrací motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |