Téma: malorazky-tech. info
4.4.2012 v 12:48
zdur, neznate nejakou stranku kde bych si mohl precist o GP motorkach 125cc ??
skousel sem google ale nic uspokojiveho sem nenasel, zajimaji me blizsi technicke informace o motoru, vykonu a pod. jestli o necem takovem vite, byl bych vam vdecny kdyby ste se o ni podelili :D dekuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malorazky-tech. info

11.11.2012 v 22:41 | Nahoru | #1

unn4m3d píše: ja mam v planu udelat vodni cerpadlo klasicky pred baterku .. sehnat cerpadlo na 6V z nake male motorky, nejak vyresit termostat, nebo to nechame na pevno (uvidime) pac z motoru to bude brat vykon sice maly ale nam jde nejdriv o to vyzkouset esi to funguje ..a pak tunit :D cil je 10-12k rmp a do 60 koni bez privery.. kdyby se neco podobneho podarilo tak novy valec a secko znova a poradne :D ale valec asi z 513 kvuli vyfuku stredem (980 ma bokem) a na to priveru podle vzoru rave (aprilia) na googlu je pdf od borca z nake ceske vysoke skoly a tam se rozebira problematika vyf. privery cili pokud bych sehnal lidi kteri by byli v urcitych vecech jako doma.. tak se to da doma taky udelat :) hlavne neposlouchat!!! kdyz rikaji ze to nejde :)


No těch problémů při konstrukci jsme měli stále dost. U vás je fajn, že si je nepřipouštíte. Například, jsme měli v motoru docela dost koníků a v táhlých výjezdech na těžký převod začala klouzat spojka až se spálila. Tak jsme předělávali spojku, pak z toho výkonu nestíhala převodovka. Prostě přidáš výkon a ostatní bude poddimenzivané. Já v životě viděl spousty vývojů, ale jen zlomek fungoval. Viděl jsem v motokrosu když začínala třída 50cm a dělala se z motoru Jawa Gross 90cm padesátka. To fungovalo, ale když začala třída 125cm a ČZ ještě nestačila vyrobit dostatek motorek, někteří si Jawu cross 90cm předělávali na větší obsah a to nikomu nefungovalo. Já bych podle svých zkušeností obětoval nějakého koně, aby to fungovalo. V terénu nějaké přidané dráty, baterka... Upravit víko a dát to nějak na primární převod..

Naposledy editováno 11.11.2012 22:45:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malorazky-tech. info

12.11.2012 v 19:48 | Nahoru | #2

IvoTregr píše: No těch problémů při konstrukci jsme měli stále dost. U vás je fajn, že si je nepřipouštíte. Například, jsme měli v motoru docela dost koníků a v táhlých výjezdech na těžký převod začala klouzat spojka až se spálila. Tak jsme předělávali spojku, pak z toho výkonu nestíhala převodovka. Prostě přidáš výkon a ostatní bude poddimenzivané. Já v životě viděl spousty vývojů, ale jen zlomek fungoval. Viděl jsem v motokrosu když začínala třída 50cm a dělala se z motoru Jawa Gross 90cm padesátka. To fungovalo, ale když začala třída 125cm a ČZ ještě nestačila vyrobit dostatek motorek, někteří si Jawu cross 90cm předělávali na větší obsah a to nikomu nefungovalo. Já bych podle svých zkušeností obětoval nějakého koně, aby to fungovalo. V terénu nějaké přidané dráty, baterka... Upravit víko a dát to nějak na primární převod..


V klasikách do 175ccm jezdí jeden spodek motoru z Jawa 90, objem 125, koní tam bude dost, motorka pravidelně dojíždí na bodech.. Pevná klika je základ úspěchu, osobně několikrát prověřeno, den před závodem klika rozlezlá až na kartery..
Spojka může zlobit, je potřeba se zaměřit i na průběh křivky a rozsah ot., aby se spojka prudkým nárustem výkonu(momentu) v krátkém úseku otáček netrhala.
Čerpadlo chlazení bych na cross volil mechanickým pohonem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist