Téma: malorazky-tech. info
4.4.2012 v 12:48
zdur, neznate nejakou stranku kde bych si mohl precist o GP motorkach 125cc ??
skousel sem google ale nic uspokojiveho sem nenasel, zajimaji me blizsi technicke informace o motoru, vykonu a pod. jestli o necem takovem vite, byl bych vam vdecny kdyby ste se o ni podelili :D dekuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malorazky-tech. info

12.11.2012 v 19:48 | Nahoru | #1

IvoTregr píše: No těch problémů při konstrukci jsme měli stále dost. U vás je fajn, že si je nepřipouštíte. Například, jsme měli v motoru docela dost koníků a v táhlých výjezdech na těžký převod začala klouzat spojka až se spálila. Tak jsme předělávali spojku, pak z toho výkonu nestíhala převodovka. Prostě přidáš výkon a ostatní bude poddimenzivané. Já v životě viděl spousty vývojů, ale jen zlomek fungoval. Viděl jsem v motokrosu když začínala třída 50cm a dělala se z motoru Jawa Gross 90cm padesátka. To fungovalo, ale když začala třída 125cm a ČZ ještě nestačila vyrobit dostatek motorek, někteří si Jawu cross 90cm předělávali na větší obsah a to nikomu nefungovalo. Já bych podle svých zkušeností obětoval nějakého koně, aby to fungovalo. V terénu nějaké přidané dráty, baterka... Upravit víko a dát to nějak na primární převod..


V klasikách do 175ccm jezdí jeden spodek motoru z Jawa 90, objem 125, koní tam bude dost, motorka pravidelně dojíždí na bodech.. Pevná klika je základ úspěchu, osobně několikrát prověřeno, den před závodem klika rozlezlá až na kartery..
Spojka může zlobit, je potřeba se zaměřit i na průběh křivky a rozsah ot., aby se spojka prudkým nárustem výkonu(momentu) v krátkém úseku otáček netrhala.
Čerpadlo chlazení bych na cross volil mechanickým pohonem.

(reakce na) malorazky-tech. info

12.11.2012 v 20:42 | Nahoru | #2

PavelZRX píše: V klasikách do 175ccm jezdí jeden spodek motoru z Jawa 90, objem 125, koní tam bude dost, motorka pravidelně dojíždí na bodech.. Pevná klika je základ úspěchu, osobně několikrát prověřeno, den před závodem klika rozlezlá až na kartery..
Spojka může zlobit, je potřeba se zaměřit i na průběh křivky a rozsah ot., aby se spojka prudkým nárustem výkonu(momentu) v krátkém úseku otáček netrhala.
Čerpadlo chlazení bych na cross volil mechanickým pohonem.


Máš pravdu. V terénu a na silnici jsou motory namáhané jinak. Škoda těch motorú s Jawa Cross. Udělat zvětšenou kopii s obsahen 125 a 250cm a do jiného rámu... Ty motory byla bomba.
Pro unn4m3d: podle co jsem si odzkoušel, byla soutěžácká převodovka Jawa lepší volba jak ČZ. Více vydržely a hlavně byli ve víku, takže jsi při opravě převodovky vymontovávat motor a půlit kartery. Píšeš... sam Jan Thiel mi prislibil spolupraci na techto vecech... Výborně. Pokud je to jen z části pravda, tak před tebou smekám. Nemyslím to ale ironicky. Podle mě se čas 2T vrátí a odborníků není nikdy dostatek. Netušil jsem ,že Anglie je tak dobře v 2T. Myslel jsem, že Itálie je mekka.

Naposledy editováno 12.11.2012 20:44:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malorazky-tech. info

12.11.2012 v 21:21 | Nahoru | #3
PavelZRX> jo jede to Antonín Plevák a letí mu to krásně,máme s ním co dělat jinak unn4m3d- Jan Thiel je modla,pak tu pisni nějaké jeho poznatky a vodní čerpadlo se dá řešit i elektricky,v klasikách to takhle jede Filip Haranta...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist