globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 22:54 | Nahoru | #1
meerecheck> Umim číst, ale ty nečteš, to co píšu...

Postupně:

a) Vyjádřil jsem souhlas s tím, že motorka se nohama neřídí.
b) Chtěl jsem, aby sis představil situaci, kdy jedeš bez držení a zjistil, že nanejvýš pravděpodobně není první úkon, co uděláš to, že bys tlačil na stupačku a na nádrž, ale že přeneseš těžiště a současně tlačíš. Kdybys zůstal sedět jak na rovině a začal tlačit, tak budeš přepadávat.
c)V poslední souvětí, které se netýká tvé jízdy bez držení, jsem řekl, že asi vím, jak to s tim řízenim nohama myslíš. Že chceš říct, že motorka se neřídí tak, že se rve za řidítka y spodek bude mrtvej, ale naopak. Myslels to tak přece, ne? A k tomu dodávám, že nohama to taky není, zapojuje se celé tělo, zejména trup a nohy slouží k přenášení silové dvojice (která vznikla přenesením težiště na vnitřní stranu zatáčky) na motocykl a způsobuje tím jeho naklonění a tím i zatáčení.

Je to takhle v pohodě?

Případně nech to, co jsem napsal prověřit Dawem.

Naposledy editováno 06.04.2012 23:09:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:10 | Nahoru | #2

Jarda89 píše: meerecheck> Umim číst, ale ty nečteš, to co píšu...

Postupně:

a) Vyjádřil jsem souhlas s tím, že motorka se nohama neřídí.
b) Chtěl jsem, aby sis představil situaci, kdy jedeš bez držení a zjistil, že nanejvýš pravděpodobně není první úkon, co uděláš to, že bys tlačil na stupačku a na nádrž, ale že přeneseš těžiště a současně tlačíš. Kdybys zůstal sedět jak na rovině a začal tlačit, tak budeš přepadávat.
c)V poslední souvětí, které se netýká tvé jízdy bez držení, jsem řekl, že asi vím, jak to s tim řízenim nohama myslíš. Že chceš říct, že motorka se neřídí tak, že se rve za řidítka spodek bude mrtvej, ale naopak. Myslels to tak přece, ne? A k tomu dodávám, že nohama to taky není, zapojuje se celé tělo, zejména trup a nohy slouží k přenášení silové dvojice (která vznikla přenesením težiště na vnitřní stranu zatáčky) na motocykl a způsobuje tím jeho naklonění a tím i zatáčení.

Je to takhle v pohodě?

Případně nech to, co jsem napsal prověřit Dawem.


To, co pises v odstavci C je presne to co myslim a nekolikrat jsem to i psal. A nakonec muzes prenaset sily, studovat teorii jak chces a pak stejne vitezi ten, kdo to ma nejvic v 3,14či

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:29 | Nahoru | #3
Jarda89> Koukám že zas řešíte věčně opředené téma zatáčení :)¨. S tím přenášením těžiště nevím nevím, aď sedím na mašině kdekoliv, vždy musím použít ruce abych zatočil, jen tím těžištěm ovlivním rychlost a velikost naklonu, ale zatačení jako takové určitě ne. Koukněte na motocros, tam dávají těžiště v zatáčkách uplně na jinou stranu než my a přece jí projedou směrem jakým chcou, zajímavé žě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist