Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: Muzes tedy osvetlit, jak se ridi motorka nohama (na obhajobu toho rozporovaneho tvrzeni)?
I ty, Brute ? Ja rozporuji pouze to, ze si kdekdo precte teorii a zacne vetsinu lidi kolem poucovat, aniz by mel praktickou zkusenost ( rozumej jezdil rychle ). Psal jsem tu uz parkrat, ze motorka se ridi vice ukony, ktere clovek pak stejne dela intuitivne, neni to jen o tom, ze zatocis riditky do prostismeru atd. A viz rizeni nohama, opravdu jsis nikdy neslapl do stupacek, aby jsi motorku rychleji prehodil v sikane nebo jsi nejel na moto bez drzeni riditek, ale i presto jsi zatocil ( v rozumne mire )?