Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: meerecheck> I ja. nevim co jsi myslel tou stati, protoze na me moc nesedi a otazku nezodpovida. Nohama se skutecne zatocit neda a na stupackach se opravdu stoji.
Vsak to taky nemyslim na tebe. Nemuzu se ti rovnat ani v teoretickych, ani praktickych zkousenostech. Dobre, tak mi pls pojmenuj modelouvou situaci : jedu na moto z kopce, sedim na zadku, nohy na stupacach, delam 3,14coviny, takze ruce mam v bok, blizi se leva zatacka, takze trosku slapnu ( prenesu vice vahy ) na levou stupacku a pravym kolenem zatlacim na nadrz, projedu zatacku, srovnam moto a pokracuji dal stale s rukama u pasu a ne na riditkach.
edit : pismenka
Naposledy editováno 06.04.2012 13:37:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Naposledy editováno 06.04.2012 13:46:35