1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
Jinak u tak to staré motorky je nejdůležitější jak se majitel staral, pro to bych si nechal ukázat vzduchový filtr, který musí být naolejovaný a čistý stejně jako celý airbox, vymontovat svíčku musí být NGK nejspíš B8EG se sníženým jiskřištěm s hnědými elekrodami. Chladič nesmí nikde ani trochu téct tj záležitost 40000, rovněž z motor v dělící rovině musí být suchý bez úniku oleje, brzdové kotoče nenesmí mít vyjetou drážku tolerance tlouštky dle servisního manuálu je do 0,2 mmm, přepákování a řetězové sada musí nést zřetelné stopy údržby, pístnice ve vidlicích nesmí mít rýhy. Dobré je zeptat majitele na mísicí poměr, je 1:33 a kolik oleje patří do 5l benzínu tj 1,5 dcl. Jestli tohle nezvládne což je dnes dost běžná věc, tak budou problémy i jinde.