globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4
Mám problém s převodovkou. Motor jsem měl půlený z důvodu, že se 3 "škubala" v tahu. Po rozdělání jsem přišel na problém prasklé a ohnuté vidličky. Kolečka zubové spojky omleté neměly. Sesadil jsem motor dohromady. Problém stejný a navíc 4 vypadne úplně. Když jsem sundal víko spojky zjistil jsem, že tyčka vedení vidliček je povyjetá. Tyčku jsem zalepil a jel na testovací jízdu. Závada je ta samá, ale zatím jsem nezjistil zda vyjela tyčka znova. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Děkuji za rady.
Předchozí
1 2
Následující

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

22.4.2013 v 07:40 | Nahoru | #31
Do nádrže nové šroubky to je škoda dávat. Lepší je nasypat 2/3 drobný štěrk a vodu s jarem a připevnit to na stavební míchačku. Čistí to 100%. Vidím se s tím moc nesereš, sekyrka, hořák atd, no ale dost práce.

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

23.4.2013 v 21:43 | Nahoru | #32
dost dost, každou jednou srandou sa babrem, každu šrubu novu, trochu zrepasovane predne vydlice, zadna vydlica, cely agregat čo sa dalo. nova elektrika, čo šlo tak som dal nove a zrepasoval, jedina vec čo nebude robene sú zadne pery, neviem ako ich rozobrať

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

24.4.2013 v 00:45 | Nahoru | #33
No - zmáčkneš pružinu, nahoře vyndáš dva půlkroužky, sundáš pružinu a rozebereš...

(reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 09:05 | Nahoru | #34

laďa-prášil píše: Ahoj, můj názor: pokud máš v pořádku kola a vidličky (asi dávals novou..) tak bych to tipoval na ohnutou vodicí tyčku vidliček. Že je povyjetá (pokud není vypadlá) za normálních okolností nemá na nic vliv, určuje jen osu, po které se vidle pohybují. Sice mám 638, ale stejný problém jsem řešil. Tyčka má cca 7mm a když praskne vidlička (není to opotřebením, že..) přenese se náraz do tyčky. Ohyb zjistíš třeba na kusu rovnýho skla, mně to dělalo asi 3 mm.. Problém je, že když jsem loni kupoval novou, kurde ti turečtí soustružníci nejsou schopní, resp jsou tak šikovní, že i nová byla vrtule ne přímo křivá, ale šnek, (když jsem nasadil vidličky a otočil, pohybovaly se jejich konce milimetr sem tam) No, byla to jedna z úprav, co jsem chtěl udělat - do vidliček 8mm díry a vodicí tyčku z hlazenky 8 mm, která by se nemusela obrábět, je rovná a byla by i tužší. Navíc pokud je tyčky křivá, asi by vidličky opět trpěly. Čili i kdyby to bylo jinde, stejně to asi budeš muset rozhodit. Jezdit se tak nedá. Vymezovat vůle - nikdy jsem to nedělal, ve fabrice to taky nikdo nedělal, popírá to seriovou výrobu a nejde tady o setiny jako na pístech. Převodovku jsem řešil asi 3x, teď musím zaklepat, že asi mám díly, co si sedly. A vidličky samotné: I p. Růžička v Praze prodejna mi říkal, že není důvod, proč je měnit za frézované, pokud je převodovka ok. No a řekl bych, že ta tyčka je trochu taková achilova pata - Navíc kdo to rozdělá, koupí nový vidličky i když je třeba trochu vydřená (pro jistotu) ale tyčky se zdá rovná a ok, tak proč ji měnit.. A jsi tam kde jsi byl. Tak hodně zdaru.



Rok s rokem se sesel a jsem ve stejnem problemu. Ubrousila se vidlicka pro 3,4 kolo zacalo volne cestovat na hridelce a pri zarazene dvojce tam skocila. Takze v prevodovce peklo. Zastavene zadni kolo. Takze jsem to rozpulil, protoze ty zvuky co se z motoru ozyvalo bylo priserne. Tri kola vycesana, to jsem tak nejak cekal,vidlicka vypadala podobne jako ta z minuleho roku

tycka je rovna. Zjistil jsem ale ze tycka se posouva nejakym tlake smerem ke spojkove casti tak moc, ze uz vymackala v karteru dva mm hlubokou diru. Tim jak na L strane "zajela" na P strane o dva mm "povyjela" a v karteru tycka vymackala ovalnou diru(7mm x 9mm v horni casti spodni bude jen 7mm), ktera pravdepodome zmenila polohu postaveni vidlicky.

Moje otazka zni:
Opravoval karter nekdo v tomto miste? Napadlo me vyfrezovat vetsi diru a na tycku udelat futerko, ktere bych na ni privari. Nebo nejaky jiny napad?
Proc se tak deje?

Naposledy editováno 01.05.2013 09:11:35

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 12:28 | Nahoru | #35
Pridam par fotografii kolecek a vidlicek

Kolecko a vidlicka pro 1 a 2







Kolecko a vidlicka pro 3 a 4. KOlecko i vidlicka modre. Zrejme velke tepelne zatizeni, ale proc?



































1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 16:07 | Nahoru | #36
uf masakééér nakupiť nove kolečka, liatinove vidličky a kuknuť tu riadiacu kulisu čo su tam tie drážky a poskladaj to v kartri a skušaj či všetko ide ako ma pekne vidno či sa do seba rychlosti zapadaju alebo nie. ja som skončil, ešte musim nejake kozmeticke upravy spraviť nech sa páči.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 17:44 | Nahoru | #37
[quote=boraicho]uf masakééér nakupiť nove kolečka, liatinove vidličky a kuknuť tu riadiacu kulisu čo su tam tie drážky a poskladaj to v kartri a skušaj či všetko ide ako ma pekne vidno či sa do seba rychlosti zapadaju alebo nie. ja som skončil, ešte musim nejake kozmeticke upravy spraviť nech sa páči.


uz jsem to poskladal dvakrat a stale se deje to same. Nejdriv musim prijit na to kde je duvod, jinak to nema cenu zdovu davat dohromady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 18:44 | Nahoru | #38
Zx-10RCarlos> ale ved to normalne poskladaj do takeho stavu https://plus.google.com/photos/106417143521016782766/albums/5862336689473349249/5866461366080087522?banner=pwa&gpsrc=pwrd1 a potom to proste vyskušaj, daj 1tku kukni či zapadlo ozubenie a 3jkove musi byť vonku a potom daj neutral musia byť obidve odpojene kolečka potom 2jku 3jku a 4ku a ked všetko pasuje tak to musi fungovať ja som to tiež takto robil, dokonca som dal spolu kartre strčil som do vnutra kameru a kukal čo sa tam deje :)

Naposledy editováno 01.05.2013 18:49:17

(reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 19:43 | Nahoru | #39

boraicho píše: Zx-10RCarlos> ale ved to normalne poskladaj do takeho stavu https://plus.google.com/photos/106417143521016782766/albums/5862336689473349249/5866461366080087522?banner=pwa&gpsrc=pwrd1 a potom to proste vyskušaj, daj 1tku kukni či zapadlo ozubenie a 3jkove musi byť vonku a potom daj neutral musia byť obidve odpojene kolečka potom 2jku 3jku a 4ku a ked všetko pasuje tak to musi fungovať ja som to tiež takto robil, dokonca som dal spolu kartre strčil som do vnutra kameru a kukal čo sa tam deje :)



jak popisujest tak tak jsem to delal vse fungovalo jak melo, ale bohuzel po 2000km stav stejny

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 19:59 | Nahoru | #40
Takto vypada ulozeni pro tycku na vidlicky na prave strane







Naposledy editováno 01.05.2013 20:34:54

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

1.5.2013 v 21:27 | Nahoru | #41
pokud je dole ten průměr 7 v původním stavu, tak se to dá přesně upnout asi nějakým trnem 7 a vyfrézovat na větší. Pokud je tam dost materiálu a to asi jo, a pak pouzdro jak jsi říkal

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 14:37 | Nahoru | #42
Vypada to ze predchazejici majitl do te prevodovky nastrkal vse mozne a udajne je to 4kove kolo z 638. To by pry mohl byt ten zdroj problemu. Nemate prosim nekdo nafocene toto kolo ze strany naboje?


Naposledy editováno 02.05.2013 14:39:11

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 19:19 | Nahoru | #43
jo to kolo je na 638 a 634 trochu jiné.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 19:36 | Nahoru | #44
myslím si,že jiné je to zahloubení toho kola.To by taky vysvětlovalo tvůj problém.

(reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 20:53 | Nahoru | #45

dostal94 píše: myslím si,že jiné je to zahloubení toho kola.To by taky vysvětlovalo tvůj problém.



Udajne to zahloubeni a cast kola k lozisku.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 21:05 | Nahoru | #46
Bylo to v provozu dost dlouho, zdá se...

(reakce na) jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

2.5.2013 v 21:27 | Nahoru | #47

laďa-prášil píše: Bylo to v provozu dost dlouho, zdá se...



to neni moje kolo, to jsem pouzil jako ilustracni

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

4.5.2013 v 09:43 | Nahoru | #48
Takze jsem koupil motor z 632, udajne mel byt delany (to jsem zvedav) a preskladam prevodovku do me prevodovky. Vsechno, vcetne radiciho automatu.

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

4.5.2013 v 13:20 | Nahoru | #49
kolik stal motor? a s tvojho motora preskladaj do kupeneho a predaj dalej :)
Ja som bol včera na STKčku a pohoda akurat musim prebiť čisla na kostre. motorka ide super.

Naposledy editováno 04.05.2013 13:20:54

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

4.5.2013 v 14:33 | Nahoru | #50
Už vím, co to znamená "šalený". A ta vaša stkáčka má kolik ISO?

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

5.5.2013 v 11:21 | Nahoru | #51
šaleny? :) kde si vyčital, a ISO? to neviem. kukal som do papierov, nič som nenašiel.

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

6.5.2013 v 16:18 | Nahoru | #52
Ulozeni tycky razeni je vyvarene, takze z ceho jsem mel nejvetsi strach je vyresene. Ted me ceka rozhodit motor co jsem koupil a zrevidovat jak na tom je prevodovka.

jawa 350/634 vypadavaji rychlosti 3 a 4

9.5.2013 v 20:10 | Nahoru | #53
si tam navaril hlinik a navrtal novu dieru?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici Jawa 350/634 krystofvelecky 14 Dnes v 23:42 krystofvelecky
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist