globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto pro člověka
Tím člověkem myslim trochu vyšší postavy (195cm) převážne tedy SuperMoto...motorky viz typy uvedené výše...

Hledám něco na každodenní lítání po městě i kus za něj a protože říkám "každodenní", tak ať si klidně ňákej pan ráčna rýpne, ale i spotřeba je faktor pane ventil

Papírově nejvyšší sicnu má KTM 640 LC4(955mm) pak KTM 625 SMC(910mm), pak DR-Zka (890mm), FMX (875mm), Huska 610SM (86mm), ER6N je uplně jinde samozřejmě ale pro úplnost má 785mm.

Co se týče spotřeby je to samozřejmě na stylu, ale obecně podle serveru http://www.spritmonitor.de/ je na tom nejlíp DR-Zka, ale zdála se mi malá když sem ji viděl

...KTMky dle toho serveru už mnohem víc papají, ale zase bych na tom nevypadal jak king of the bongo , FMXo je tak ta střední cesta, ale papírově vypadá velikostně blíž DR-Zce...

Cenový rozpětí těch +/- 60tis

Naposledy editováno 28.03.2012 19:29:55

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro člověka

9.1.2013 v 17:22 | Nahoru | #1
To Ades: Kdyby jsi tu malilinko pohledal,tak snad v každym vlákně o Huskách je tisíc dotazů a odpovědí ohledně údržby Housek. Ale to by se muselo hledat...
Takže znova, ostrá Huska servis po motohodinách,cca 500km Olej,ventily,+ to ostatní. Počítej,že ostrá tě povodí jak se patří,ale musíš se o ní poctivě starat. A taky go motoru bude na paměti daleko dříve.

Tupá olej,ventily 3-5 tis.km + každých 500km kontrola a mazání řetězu a kyvky... Když trefíš dobrej kus,tak vydrží mrtě... Jo a jednou za čas vyprat a napenetrovat filtr (vzduchovej)

Naposledy editováno 09.01.2013 17:23:50

(reakce na) Supermoto pro člověka

9.1.2013 v 19:16 | Nahoru | #2

Wirus píše: To Ades: Kdyby jsi tu malilinko pohledal,tak snad v každym vlákně o Huskách je tisíc dotazů a odpovědí ohledně údržby Housek. Ale to by se muselo hledat...
Takže znova, ostrá Huska servis po motohodinách,cca 500km Olej,ventily,+ to ostatní. Počítej,že ostrá tě povodí jak se patří,ale musíš se o ní poctivě starat. A taky go motoru bude na paměti daleko dříve.

Tupá olej,ventily 3-5 tis.km + každých 500km kontrola a mazání řetězu a kyvky... Když trefíš dobrej kus,tak vydrží mrtě... Jo a jednou za čas vyprat a napenetrovat filtr (vzduchovej)


Jop, hledal jsem, ale jsou to spis takovy vykriky do tmy a poradne nevis kdo co ma a o jakym typu husq mluvi, tak jsem se chtel zeptat nekoho kdo ji ma a muze mi to rict z praxe kazdopadne diky.

Jinak kolik si myslite ze se do toho vrazi za sezonu kdyz bych najel max. rekneme 7 000? (2x olej,filtry) Ale s tim, ze vse by se muselo delat nekde v servisu - bydlim v praze a tady to muzu delat max. na ulici. Ceny servisu neznam a kolik takova vymena/kontrola stoji taky ne tak bych byl moc rad kdyby se nekdo otravoval a zasvetil me?

// ptam se ohledne te tupe - ie

Naposledy editováno 09.01.2013 19:18:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 16 2.5.2024 v 12:54 combust
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789


TOPlist