globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vybijí se baterka
zdar kolegové, mám problém a nevim si s nim rady. a to, měl jsem v řiti stator, tak jsem koupil nový od ignitechu (i s regulátorem - pro jistotu) dám první jarní projížďku, vše v poho. po týdnu příjdu, chci nastartovat, a ejhle, baterka kapůt! což mi bylo divný, protože jsem jí celou zimu měl vyndanou ve sklepě (cca 10°C) a každý měsíc poctivě dobíjel. tak jsem jí vyndal, dal na nabiječku a dal druhou (mám dvě nové baterky, loni kupované, to než jsem zjistil že je v řiti ten stator). dám projížďku, vše v poho. po týdnu jdu opět k motorce a opakuje se to, baterka kapůt. už jsem byl nasranej, vyměnil jsem baterky a jedu do servisu změřit zda mi to dobijí. tam zjištěno že je vše v poho. tak dám zase projížďku a dneska když chci startovat, tak zase baterka mrtvá. připadá mi to jako kdyby někde unikal proud. je třeba možný že mám někde skříplej plusák a jde do kostry zkrat? nebo už fakt nevim. neměl jste někdo podobnej problém? už jsem docela zoufalej. díky za případné info a pomoc

1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka

20.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #1
Něco podobného jsem řešil na CBR 600, a nakonec se koupila nová baterka (nová myslím jako že úplně nová) a bylo po problému. "Novou" baterku tam měl zákazník taky. Lezl jsem kolem toho jako vůl!!

2 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #2
Prvni vec co zkus:

Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.

EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.

Naposledy editováno 20.03.2012 15:06:53

vybijí se baterka

20.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #3

vybijí se baterka

20.3.2012 v 14:59 | Nahoru | #4
jinak někde máš asi černej odběr...

vybijí se baterka

20.3.2012 v 15:04 | Nahoru | #5
kdyz merili to nabijeni, meli zmerit i klidovej odber....

jinak pokud ti blblo nabijeni je klido mozny ze ty novy baterky uz moc OK nebudou.. maji treba malou kapacitu a ten malej odber kolem tech 2mA je dokaze za tyden vybit...

vybijí se baterka

20.3.2012 v 16:14 | Nahoru | #6
Nojo Honda, hotovej elektromobil

(reakce na) vybijí se baterka

20.3.2012 v 17:10 | Nahoru | #7

SVSkritek píše: Prvni vec co zkus:

Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.

EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.


Tak tohle si skusím taky ošéfovat, ikdyž mi to motka nedělá, ale pro zvědadovost

(reakce na) vybijí se baterka

20.3.2012 v 17:57 | Nahoru | #8

roman3478 píše: Něco podobného jsem řešil na CBR 600, a nakonec se koupila nová baterka (nová myslím jako že úplně nová) a bylo po problému. "Novou" baterku tam měl zákazník taky. Lezl jsem kolem toho jako vůl!!


však já kupoval fungl novou BANNER za 1800 Kč a pak i fung novou YUASA za 3700 Kč přímo v hondě, takže pravděpodobnost že by byli obě baterky špatný je velmi malá!

(reakce na) vybijí se baterka

20.3.2012 v 17:58 | Nahoru | #9

SVSkritek píše: Prvni vec co zkus:

Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.

EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.



o víkend to zkusim, pro jistotu jsem odpojil baterku, abych nezjistil v sobotu že je zase vybitá

vybijí se baterka

20.3.2012 v 18:21 | Nahoru | #10
Zajed si nekam do servisu a at ti zmeri prodovyma klestama odber a mas hnedka jasno jestli ti neco nake zarizeni bere .

1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka

24.3.2012 v 19:39 | Nahoru | #11
tak dneska jsem to proměřil a bere mi to 0,12 V, nevíte co to kurva může brát? může být někde skříplej kabel nebo tak něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybijí se baterka

24.3.2012 v 19:41 | Nahoru | #12

mára929r píše: tak dneska jsem to proměřil a bere mi to 0,12 V, nevíte co to kurva může brát? může být někde skříplej kabel nebo tak něco?


Proud se meri v Amperach. Mel jsi to dobre preple? 0,12 A neboli 120mAh ?
To by bylo sakra hodne...

Naposledy editováno 24.03.2012 19:55:38

(reakce na) vybijí se baterka

24.3.2012 v 22:29 | Nahoru | #13

SVSkritek píše: Proud se meri v Amperach. Mel jsi to dobre preple? 0,12 A neboli 120mAh ?
To by bylo sakra hodne...



no, abych se přiznal, rozumim tomu jak koza petrželi co se elektriky týká, ale povim ti jak jsem to dělal. (podle elektrikáře)
vzal jsem do ruky multimetr (nebo jak se ten bazmek jmenuje) oddělal jsem kabel od baterky na mínusu, jeden konec jsem od toho multimetru jsem dal na pól baterky (na ten oddělanej mínus) a druhej k tomu oddělanýmu drátu k baterce a ukazovalo mi to 0,12 a na tom multimetru bylo nastaveno kolonka 10V
jinak to samý jsem zkoušel i u skůtra a tam byla 0, to znamená že tam je vše O.K.

1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka

24.3.2012 v 22:40 | Nahoru | #14
Hmm to jsi meril neco jineho. Spis asi rozdil potencialu mezi zemnema nebo neco. Nevim jaky mas multimetr. Ale obycejne tam mas dva kabely. Jeden je COM a druhej se prehazuje du jine zdirky kdyz se meri proud. To je oznacney. A pak si prepni na mhA.

Asi bude lepsi, kdyz se ti na to nekdo podiva. Pac sam to bez znalosti asi neopravis. I ja o tom pochybuju jestli se mi to podari odstranit. I kdyz u mne to neni tak kriticke. Mne to mesic, dva vydrzi.

(reakce na) vybijí se baterka

25.3.2012 v 08:36 | Nahoru | #15

SVSkritek píše: Hmm to jsi meril neco jineho. Spis asi rozdil potencialu mezi zemnema nebo neco. Nevim jaky mas multimetr. Ale obycejne tam mas dva kabely. Jeden je COM a druhej se prehazuje du jine zdirky kdyz se meri proud. To je oznacney. A pak si prepni na mhA.

Asi bude lepsi, kdyz se ti na to nekdo podiva. Pac sam to bez znalosti asi neopravis. I ja o tom pochybuju jestli se mi to podari odstranit. I kdyz u mne to neni tak kriticke. Mne to mesic, dva vydrzi.



no, tohle je asi hodně primitivní způsob, ale důležitý je že jsem zjistil že to má nějaký odběr, teď už jen musim zjistit kde a co to je. měnil jsem regulátor a stator, tak jestli to nemá s tim společný, ale logicky bych řekl že asi nee, protože obojí proud vyrábí a hlavně to bez nastartování nefunguje. to spíš asi někde bude sepnutý nějaký relé a půjde to toho furt šťáva
dnes budu hledat, tak snad to najdu

vybijí se baterka

26.3.2012 v 09:18 | Nahoru | #16
tak už vim čim to je, je to regulátorem, ten kurva žere proud!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist