bmw_r1300gs_cartec





Téma: Historie D1 - prosím pomoc
 
20.3.2012 v 10:26
Ahoj, do připravovaného článku sháním informace o tom, jak se stavěla D1 na jižní moravě. Nemáte k tomu někdo nějaké info nebo něco, z čeho by šla udělat tabulka a mapka?

A taky hledám "pamětníka", který si pamatuje, jak se do Prahy jezdilo bez D1.

Dík strašně moc, případní pomocníci u mě naj pivo nebo tak něco

EDIT:UŽ HOTOVO

Díky všem, kteří nabídli pomoc. Ste fakt kámoši


ostatní: si klidně vyškrábejte oči, blbečci, jako by Brno a Praha nemohly žít v míru



Naposledy editováno 26.03.2012 14:59:06
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 10:39 | Nahoru | #1

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 10:51 | Nahoru | #2
Marek_Kuřim> Díky, tohle jsme samozřejmě našla a taky informace na wiki a trojdílný článek na Svornosti. Blbý je, že se nemůžu spojit s autorma, aby mi dovolili z toho čerpat a abych zjistila, co je ten Slovík zač

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 10:59 | Nahoru | #3

4 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:06 | Nahoru | #4
Inu to bylo tak mile deti. Zaprdeny vidlaci z krizovatky na Viden se snazili naplavit do Prahy a protoze meli orientacni smysl zfetovany vosy, rozhodli se milí sponzori z Cech, ze opet pozdvihnou uroveň zaostalých vidláků z Moravy a postaví jim silnici, kterou se budou moci naplavit do Prahy. Důsledky však naši předci nedomysleli, protože moravský vidláci se začali naplavovat ve velkém jako štěnice. V důsledku tohoto jevu se zvedly najmy lowendového bydlení v Praze a jejích předměstích, zacpalo se veškeré MHD a poklesly platy ve většině podředných prací.
A tím začala všeobecná buranizace Prahy, která byla do té doby kulturním městem tak, jak ho znáte z filmů z 30 let.

Jedna dálnice a co to udělá...

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:13 | Nahoru | #5
Horneťák>

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:18 | Nahoru | #6
Horneťák> blbečku

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:20 | Nahoru | #7
Slam> dík, to je dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:27 | Nahoru | #8
tohle ti nepomuze?

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:57 | Nahoru | #9
peteRR9> ne

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 11:58 | Nahoru | #10
Horneťák> nic než důkaz toho, jak jsou pražáci blbí jsi nenapsal

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:09 | Nahoru | #11
Se stačí podívat, kdo v Praze a okolí nejvíc ucpává silnice neznalostí předpisů, nebo svou buranskou (rozuměj moravskou) jízdou. V tomto případě nedobrzdil kokot z Gotwaldova. Což je tedy specifická oblast tím, že když vizím Z na RZ, raději tomu uhnu z cesty.

Video HÝÝÝÝÝR

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:14 | Nahoru | #12

Horneťák píše: Se stačí podívat, kdo v Praze a okolí nejvíc ucpává silnice neznalostí předpisů, nebo svou buranskou (rozuměj moravskou) jízdou. V tomto případě nedobrzdil kokot z Gotwaldova. Což je tedy specifická oblast tím, že když vizím Z na RZ, raději tomu uhnu z cesty.

Video HÝÝÝÝÝR


tak proto mam v praglu jizdy na moto v klidu, zetko me chrani

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:17 | Nahoru | #13
přestaňte tady šířit zlou krev a řadši mi poraďte toho pamětníka

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:19 | Nahoru | #14
nechci se nikoho dotknout, ale blbějšího řidiče, než je člověk s RZ a písmenem A jsem snad neviděl... přednosti na nesvětelných křižovatkách, natož přednost zprava a paráda pozorovat takovéhoto řidiče, jak se snaží vyjet mírný kopeček z parkoviště s popraškem sněhu taky prdel k nezaplacení

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:27 | Nahoru | #15
..ehm.. co trřeba něco k věci ?

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:28 | Nahoru | #16
tak koukám jeden za 18, druhej bez dvou za 20

A teď k tématu :

jsem ještě příliš mlád

Ale Aničko, mě zajímá to úvodní : u mě maj pivo , nebo tak něco

Co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:37 | Nahoru | #17
Hygienik> Souhlasím! To se ti od vas vracej z, nebo do Prahy ve služebních Vochcavkach.

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 12:42 | Nahoru | #18
Něco na stránkách ŘSD
a další publikace tady , též na stránkách ŘSD.

Naposledy editováno 20.03.2012 12:43:00

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 18:52 | Nahoru | #19
Já jen vím, že koncem 50. let jezdil děda trasu Vyškov-Praha autem 7 hodin .

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 19:04 | Nahoru | #20
Přesně to nepamatuju,ale jezdilo se to tak těch 5-7h.A trasy byly různý:BM-HK-Praha nebo spodem BM-JI-Tábor...

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 19:13 | Nahoru | #21
tohle je mazec, páč já mám jen informace o tom, kdo to stavěl v čechách a vydalo by to na bakalářskou práci

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 20:14 | Nahoru | #22
KOMETA vivat

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 21:25 | Nahoru | #23
Horneťák> Co si pamatuji tak vychcaní pražáci začali stavět D1 od Prahy směrem k nám na Moravu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 21:32 | Nahoru | #24

Horneťák píše: Inu to bylo tak mile deti. Zaprdeny vidlaci z krizovatky na Viden se snazili naplavit do Prahy a protoze meli orientacni smysl zfetovany vosy, rozhodli se milí sponzori z Cech, ze opet pozdvihnou uroveň zaostalých vidláků z Moravy a postaví jim silnici, kterou se budou moci naplavit do Prahy. Důsledky však naši předci nedomysleli, protože moravský vidláci se začali naplavovat ve velkém jako štěnice. V důsledku tohoto jevu se zvedly najmy lowendového bydlení v Praze a jejích předměstích, zacpalo se veškeré MHD a poklesly platy ve většině podředných prací.
A tím začala všeobecná buranizace Prahy, která byla do té doby kulturním městem tak, jak ho znáte z filmů z 30 let.

Jedna dálnice a co to udělá...



Ačkoli tvoji Nomádští předci po té dálnici do kulturního ráje Prahy nepřijeli,protože velbloud nedosahuje konstrukční rychlosti 80km/hod,takže jste šli metr od pangejtu, přece jste tam došli,čímž jste pozvedli kulturní matičku stověžatou na multikulturní babylon,čímž se stala tato lokalita opravdu světovou.
Škodaže jste po cestě postráceli vaše souputníky cikány,mohli ste tam v té multikulti být pěkně všichni pohromadě.

1 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 22:23 | Nahoru | #25
tady:http://etovar.cz/antikvariat/1641-dalnice-v-ceskoslovensku.html
a tady:http://necyklopedie.wikia.com/wiki/D1

2 reakcí na tento příspěvek Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 22:43 | Nahoru | #26
Zkus odkazy na tohoto pána , možná by něco bylo.

O.T.: Opět nám jeden "rádobypražák" dokazuje svůj neuvěřitelný kokotismus...

Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 22:52 | Nahoru | #27
prej puvodni d1 mela mit drevenej povrch a pak nato nalili omylem beton,tak to rozetreli po celým a komustiti to strikli asfaltem co z byl z cest od polí,nevim,ale takhle to prej je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

20.3.2012 v 23:15 | Nahoru | #28
prackarr> Odkdy prdel umi psát?

(reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

21.3.2012 v 00:30 | Nahoru | #29
Starous68, llamar, Vlada, Nakano, sema> díky kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie D1 - prosím pomoc

21.3.2012 v 00:31 | Nahoru | #30

Starous68 píše:

O.T.: Opět nám jeden "rádobypražák" dokazuje svůj neuvěřitelný kokotismus...



blbost, on jen ukazuje, jak je mu Brno strašně volný
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist