globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne
15.3.2012 v 18:07
Protože ve 2T jsem fakt dost mimo mísu a praktické zkušenosti skoro nemám, budu muset vás, Jawaře, MZtáře a obecně "podřadné" dvoutakťáky požádat o radu.
Startuje bez problému, volnoběh drží, za studena i jede...ohřeje se a konec - netáhne, jede max. 50km/h (ale zase žádný divný zvuky) Napadá mě první možnost, že je to přidřený - kámoš to honil někde po poli na 1čku a 2ku(on váží přes 100kg)
Ještě než se do toho pustíme a tím to celý rozvrtáme, napadá mě jestli to nemůže být třeba i např. příliš bohatou směsí, nastavením karburátoru(ev. jak to zjistit)
Kdokoli by mi poslal z manuálu popis jak to šteluje a dal nějakou radu k napsanému, budu jen a jen vděčný...
Anketa: Myslíte, že příští prezident bude Karel Gott ? :-)
Jestli bude kandidovat, tak určitě
15%
2
Bude, ikdyž nebude kandidovat
23%
3
tato anketa je opravdu, ale opravdu nefér ...
62%
8

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #1
Vyndej svíci, koukni na barvu a budeš mít jasno o směsi.
Jinak jedno slovo: Přidřeno....

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 19:57 | Nahoru | #2
Začal bych tím, že bych vyměnil svíčku... když nic...tak sundej výfukový koleno a mrkni do válce a poznáš jestli to není hvizdnutý...
a s tou "podřadností" opatrně jo.. to jsou náhodou kluci co mají ty motorky opravdu na ježdění...já sám na MZ dával okolo 10 000 km za rok, což dle mýho názoru není rozhodně nic podřadnýho

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:06 | Nahoru | #3
jestli to za studena jede normál a za tepla ne, tak se mrkni na indukční cívku a cestu ke svíčce - to stejný mi dělala 250(jak se ohřála , tak ani hovno, zchladla a jelo se dál). nakonec oprava za 9 Kč za novej kabel ke svíci

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:37 | Nahoru | #4
Fred> ale ono to za tebla jede ...ale má to podstatně menší výkon...proč indučka? jiskru to evidentně dává.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:40 | Nahoru | #5
Harry007> no tak, u toho podřadné jsou uvozovky a smajlík...
Mrknu do válce od kanálu a co bych tak mohl vidět, když to bude přidřený ? ...škrábance na pístu ?

Co by bylo se svíčkou když to studený jede vpohodě ?

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:50 | Nahoru | #6
Když to bude přidřený, budou rejhy a škrábance na pístu.

Kdyby měl problém se zapálkem, tak to bude vynechávat až to chcípne úplně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:50 | Nahoru | #7

t_freedom píše: Harry007>Co by bylo se svíčkou když to studený jede vpohodě ?



Svicky maji urcitou tepelnou hodnotu a kdyz se nedodrzi tak to muze tohle delat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 20:50 | Nahoru | #8
t_freedom> Bude tam takovej lesklej mázlej hliník (prasátka) ty musíš zahladit-třeba pilníček.To same ve válci.

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:01 | Nahoru | #9

kokoška píše: t_freedom> Bude tam takovej lesklej mázlej hliník (prasátka) ty musíš zahladit-třeba pilníček.To same ve válci.



Hele a má to smysl, kámoš má několik NCček. Nebylo by od věci to líznout udělat výbrus + koupit kroužky a píst ?
...dál bych asi nechodil...nebo by se hodíl i čep?

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #10

Beny. píše: Svicky maji urcitou tepelnou hodnotu a kdyz se nedodrzi tak to muze tohle delat



já jsem s tím jel po koupi z Litoměřic do DC a Mondeo se 150HP mi v zatáčkách po malejch silničkách nestačilo(na stejnou svíčku). Byla to fajn zábava - dost mě překvapilo kolim může 150ccm udělat radosti ... vodit tenhle podvozek oproti Duckně, bylo docela zajímavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:05 | Nahoru | #11

Wild-Borderer píše: Když to bude přidřený, budou rejhy a škrábance na pístu.



...nejsem já to úplně tupý chlapec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:35 | Nahoru | #12
t_freedom> Ale řekni mi, co chceš na takovou pitomou otázku odpovědět

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:42 | Nahoru | #13

Wild-Borderer píše: t_freedom> Ale řekni mi, co chceš na takovou pitomou otázku odpovědět



vpoho, tušil jsem ...
Teď spíš jestli má smysl to pilníčkem lízat a riskovat to samý za 200km...nebo jestli už by to chtělo kruhy a přelíznout strojně.

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:56 | Nahoru | #14
Ještě ani nevíš, jestli to máš přidřený a už řešíš výbrus... a navíc když to pak znova hvízdneš v záběhu, tak ani těch 200 km nedáš

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 21:58 | Nahoru | #15
Nejdříve to rozhoď, pak to třeba nafoť a hoď to sem. Do určité míry to stačí opilovat a dá se s tim jezdit v pohodě dál bez ztráty kytičky. :) A pak motor netýrat na louce...

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 22:26 | Nahoru | #16
Mě tohle u MZ 150 tenkrát dělala indučka...

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 22:35 | Nahoru | #17
rybíz5> přišel si na to proč ? Nebo jak se to dá ověřit bez koupi nový indučky ?

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 23:07 | Nahoru | #18
Neraďte mu, má nás za podřadný

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

15.3.2012 v 23:21 | Nahoru | #19

Jon5 píše: Neraďte mu, má nás za podřadný



no...upřímně řečeno...měl jsem možnost na fakt pořádným dvoutaktu jet (něco strašnýho 400ccm)...a když jsem to slyšel na loukách kolem mě - ten řev tý bestie - polkl jsem a řekl "děkuji, raději ne" ...
A to myslím, že na silnici vodím dost dobrou bestii ...ale ono 2T je prostě 2T...

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

17.3.2012 v 18:29 | Nahoru | #20
Indukční cívka, jak se ohřeje začne blbnout. Měl jsem to samé na 180.

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

18.3.2012 v 15:49 | Nahoru | #21
co takhle zmerit tlak ve valci a mas hned jasno ta inducka me taky napadla

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

18.3.2012 v 15:54 | Nahoru | #22
no jo je to vocas, každej kdysi vyrůstal na fechtlem, čízách a jawách

jo a abych nezapomněl, máš štestí že jdu zrovna kolem, bude to rozbitý, schodit hlavu a válec u MZ je naprostá brnkačka, zase tolik jich tam není

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

18.3.2012 v 20:25 | Nahoru | #23

knedlo píše: co takhle zmerit tlak ve valci a mas hned jasno ta inducka me taky napadla



tlaky budou ok...nezahřátý to jede dobře...

(reakce na) MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

18.3.2012 v 20:28 | Nahoru | #24
Dominik-Duka> vocas vocas...já sednul v 17letech hned na tříválcový XSsko ...2T mě minuly...takže teď s prosíkem musím za vámi chytrolíny ...

Seženeme ještě tu indučku, než se v tom začneme vrtat. Dobrá rada. Pak začně pitva

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

19.4.2012 v 16:46 | Nahoru | #25
Zkoušel si měnit fajfku ??? Tohle mi dělala plechová fajfka. Koupil jsem si klasickou a MZ jela i po zahřátí.

MZ ETZ 150 - po ohřátí vadne

20.4.2012 v 22:31 | Nahoru | #26
Asi se ti přidírá regulace v turbu a pak to jede v nouzáku
teď vážně, to zapalování je prevít, jak indučka, tak ten zapalovací modul, mě to před XX rokama taky dobře školilo, škubalo to a nejelo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 34 10.5.2024 v 21:21 Zdenalbenal
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist