globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdy,brzdy a zase brzdy
Tak a je to tady, ano, i já si někdy nevím rady...

Nejde mi to na rozum, Rex brzdí hůř jak jízdní kolo..Jedu, zmáčknu páčku pomalu až k heftu ( nastavení na č.1) a pokud si nepomůžu zadkem, tak tak mám brzdnou dráhu jak lokomotiva..

Dosavadní zásah:

-hadičky pancířové
-brzd.kapalina
-odborně ovzdušněno
-destičky
-třmeny vyčištěny
-nikde nic nerosí

Napadla mě ještě pumpa, ale ta buď funguje, nebo ne, pokud se nemýlím a tato se zdá že funguje, takže už nevím co s tím..Nerad bych jí koupil a pak zjistil že si jí můžu dát do pokojíčku na poličku.

Chystám se jezdit palici jako blázen a potřebuju zastavit , tak co s tím sakra může být ?




Předchozí
1 2
Následující

Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 14:52 | Nahoru | #1
ja se tak nejak chystam u svoji moc nebrzdici motorky koupit novy ty gumicky do trmenu a pumpy ale ta cena nic moc

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

Skvělá odpověď, děkuji! 15.3.2012 v 15:00 | Nahoru | #2
Materiál kotoučů? Protože stavím druhou motorku a občas pro testy na ní namontuju brzdy z mého gsx-r. No a brzdy které na gsx-r brzdí mizerně i s lepší pumpou na té stavbě brzdí jak satan. Nechápu... Takže ty kotouče asi taky dělají docela své.
Jinak brzdová pumpa pomůže strašně moc, u srada je ten pocit z brzd s lepší pumpou úplně jinde.

edit: A odkdy frajer jak ty brzdí?

Naposledy editováno 15.03.2012 15:01:20

3 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:14 | Nahoru | #3
Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...

Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:18 | Nahoru | #4
Zhubnout? Přeci jen je něco jiného brzdit třeba mou váhu a brzdit vagon naložený ocelovými ingoty

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:28 | Nahoru | #5

Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:30 | Nahoru | #6

Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...


To tě nenapadlo, že někdo kdo dá i nové pancéřové hadice asi nebude řešit pár stovek za levné destičky??? Zvlášť když psal že je měnil taky...

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:41 | Nahoru | #7
Bludevil> Co já vim kolik to stojí? Já zatim neměl tak těžkou motorku, aby na ní byl kotouč potřeba. :) Prostě mě napadlo tohle tady zmínit, to je celý....

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:44 | Nahoru | #8
Na deskách a materiálu kotoučů záleží hodně. Pumpa by mohla taky pomoct.
A opravdu zhubni

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:54 | Nahoru | #9

Bludevil píše: Materiál kotoučů? Protože stavím druhou motorku a občas pro testy na ní namontuju brzdy z mého gsx-r. No a brzdy které na gsx-r brzdí mizerně i s lepší pumpou na té stavbě brzdí jak satan. Nechápu... Takže ty kotouče asi taky dělají docela své.
Jinak brzdová pumpa pomůže strašně moc, u srada je ten pocit z brzd s lepší pumpou úplně jinde.

edit: A odkdy frajer jak ty brzdí?



čeče kotouče jsou seriovka origo "kvalita" :))

Jediné co se změnilo je to, že po tom nechtěném výletu mimo vozovku, jsem byl nucen jeden vyměnit. Nový byl second hand a tlouštka odpovídala...jen měl o pár děr více

Tak nevím , jestli to má vliv.. Do té doby to sice taky brdilo na h.., ale né zase tolik.

Brzdím kvuli podpisům

Naposledy editováno 15.03.2012 15:56:57

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:55 | Nahoru | #10

Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...



Desky jsou AP racing

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:55 | Nahoru | #11

dva_hrnce píše: Na deskách a materiálu kotoučů záleží hodně. Pumpa by mohla taky pomoct.
A opravdu zhubni



vlez mi na hrb ty skořepino z Dachau.

Já mít kostru jako ty, tak si sáhnu na život

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 15:58 | Nahoru | #12
Kdo brzdí prohrává

... zkus páčku zmáčknout a držet, jestli se bude propadat tak ti propouští gumičky v pumpě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:01 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: Kdo brzdí prohrává

... zkus páčku zmáčknout a držet, jestli se bude propadat tak ti propouští gumičky v pumpě.



Nepropadá, pouze při ovzdušnování

Prostě za ní drapnu, zmáčknu jí tak pul centimetru od heftu a drží, jen to prostě nemá žádný nástup. .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

Skvělá odpověď, děkuji! 15.3.2012 v 16:04 | Nahoru | #14
Michal1011> ... tak v tom případě zkus vynechat steroidy, pak ji půl centimetru k heftu nezmáčkneš

... každopádně pokud to začalo dělat po výměně kotouče, tak bych hledal zradu tam. Pokud jsi měnil jenom jeden, tak na něm může bejt ještě vrstvička materiálu z původních desek a může to mít jiný vlastnosti... takže otryskat sklem nebo tak něco... Pamatuju že tohle mi radili na rsvzone kdysi když jsem přecházel z SBS desek na EBC sinter a nebrzdilo to, nakonec se to ojelo ale trvalo to dlouho...

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:05 | Nahoru | #15
Jen technická, u bubnové brzdy trvá tak 100km než si pakny sednou a začne to aspoň trochu brzdit a dalších 100km, aby to začalo brzdit pořádně. U bubnu je to jak popisuješ, prostě stojíš celou vahou na brzdě a nic. Neni u kotoučovek něco podobnýho? Protože to by mohlo být ono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:10 | Nahoru | #16

FiZzeR píše: Michal1011> ... tak v tom případě zkus vynechat steroidy, pak ji půl centimetru k heftu nezmáčkneš

... každopádně pokud to začalo dělat po výměně kotouče, tak bych hledal zradu tam. Pokud jsi měnil jenom jeden, tak na něm může bejt ještě vrstvička materiálu z původních desek a může to mít jiný vlastnosti... takže otryskat sklem nebo tak něco... Pamatuju že tohle mi radili na rsvzone kdysi když jsem přecházel z SBS desek na EBC sinter a nebrzdilo to, nakonec se to ojelo ale trvalo to dlouho...



Hele ale to bych snad poznal na puvodních deskách ne ? nerovnoměrný sjetí atd. Odjel jsem na předchozích APčkách se stávajícíma kotoučema celou sezonu a ted když jsem je vyhazoval, nevykazovaly známky nějakýho rozdílu, prostě klasika stejtý na 50 % .

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:10 | Nahoru | #17
Hele a ještě mě napadá, nehrabal ses v pumpě, neměnil páčky nebo tak něco? Mrtvej chod máš seřízenej správně? (cca 10-15 mm na konci páčky).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:12 | Nahoru | #18

Michal1011 píše: Nepropadá, pouze při ovzdušnování

Prostě za ní drapnu, zmáčknu jí tak pul centimetru od heftu a drží, jen to prostě nemá žádný nástup. .


Z ceho jsou ty desky?
Sintrované, carbon cevlar..?
Myslím si, že složení desek by mělo být nějaké podle materiálu z kterého je kotouč.
Jinak to nemusí fungovat.
A pokud jsi vyměnil jeden kotouč a brzdí to hůř, tak máš asi i rozdílný brzdný účinek na jednotlivých kotoučích a to asi taky není dobře
No nezávidím, mit tyhle problémy, taky si sáhnu na život

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:12 | Nahoru | #19

Wild-Borderer píše: Jen technická, u bubnové brzdy trvá tak 100km než si pakny sednou a začne to aspoň trochu brzdit a dalších 100km, aby to začalo brzdit pořádně. U bubnu je to jak popisuješ, prostě stojíš celou vahou na brzdě a nic. Neni u kotoučovek něco podobnýho? Protože to by mohlo být ono.



Pakny u plechovky jsou mi jasný, tam se většinou nechává vule u ručky než si to sedne, pak se dotahuje, ale tohle fakt nebrzdí.

Pokud bych tu páčku hodil na čtyřku ( blíž k heftu ), tak jí zmáčknu až na něj, zkrátka žádnej odpor

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:14 | Nahoru | #20

FiZzeR píše: Hele a ještě mě napadá, nehrabal ses v pumpě, neměnil páčky nebo tak něco? Mrtvej chod máš seřízenej správně? (cca 10-15 mm na konci páčky).



Vubec.., s pumpou jsem pracoval jen stylem : otevřít, dolít, zavřít.

Páčka dostala trochu ránu po tý bouračce, ale jen se trochu ohla směrem dovnitř

Mrtvej co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:14 | Nahoru | #21

Michal1011 píše: Hele ale to bych snad poznal na puvodních deskách ne ? nerovnoměrný sjetí atd. Odjel jsem na předchozích APčkách se stávajícíma kotoučema celou sezonu a ted když jsem je vyhazoval, nevykazovaly známky nějakýho rozdílu, prostě klasika stejtý na 50 % .


Tys na stejných deskách jezdil i předtím a bylo to lepší?
Mě se takhle chovala brzda na cebru, desky jsem rovnou vyhodil, kotouč vyčistil a odmastil, dal desky s jinou směsí a je to rozdíl jak hovado.
Jo a taky mi prodavač rikal, at na ne jdu zezacatku pomalu, ze jak je přepálím, tak zesklovati a pak to nebrzdí..

Naposledy editováno 15.03.2012 16:20:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:17 | Nahoru | #22

dva_hrnce píše: Z ceho jsou ty desky?
Sintrované, carbon cevlar..?
Myslím si, že složení desek by mělo být nějaké podle materiálu z kterého je kotouč.
Jinak to nemusí fungovat.
A pokud jsi vyměnil jeden kotouč a brzdí to hůř, tak máš asi i rozdílný brzdný účinek na jednotlivých kotoučích a to asi taky není dobře
No nezávidím, mit tyhle problémy, taky si sáhnu na život



jsou to tyto

samo na zrx, v náhledu jsou na tele

Naposledy editováno 15.03.2012 16:18:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:18 | Nahoru | #23

Michal1011 píše: jsou to tyto

samo na zrx, v náhledu jsou na tele



No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:20 | Nahoru | #24

FiZzeR píše: No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky



tak neriskuj a před každou zatáčkou si na mě vzpomeň

Hele co ten mrtvej chod ?

Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:20 | Nahoru | #25
Neporadím, ale na seriovce jsem jel a brzdilo to slušně. (nic mdlýho, žádné velké úsilí - podle mne slušný)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:23 | Nahoru | #26

dva_hrnce píše: Tys na stejných deskách jezdil i předtím a bylo to lepší?
Mě se takhle chovala brzda na cebru, desky jsem rovnou vyhodil, kotouč vyčistil a odmastil, dal desky s jinou směsí a je to rozdíl jak hovado.
Jo a taky mi prodavač rikal, at na ne jdu zezacatku pomalu, ze jak je přepálím, tak zesklovati a pak to nebrzdí..



Hele nebylo, ale myslel jsem si, že budou zpuchřelý hadice, tak jsem byl v klidu a dal jiný, bohužel stále to samé....

Kotouče jsem odmastil taky a najel jsem na nových deskách cestu z Roztok do Prahy, takže nebylo kde to přepálit, jel jsem v klidu...

Pokusím se narovnat tu páčku a uvidím..Rozebírat pumpu nebudu, to by taky mohlo být to poslední co v životě udělám

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:28 | Nahoru | #27

Michal1011 píše: tak neriskuj a před každou zatáčkou si na mě vzpomeň

Hele co ten mrtvej Chod ?



Jan Sladký Kozina, proč se ptáš

Když mačkáš páčku, tak je to vzdálenost, kterou urazí konec brzdové páčky od "nezmáčknuto" po "na zvednutém roztočeném kole se začíná projevovat brzdný účinek". Chápeš ne Jako musíš mít mrtvej chod na spojkový páčce, tak má bejt i na brzdový. Ani moc malej (neodbrzďuje) ani moc velkej (půlka dráhy páčky je mrtvej chod).

Naposledy editováno 15.03.2012 16:34:24

(reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:34 | Nahoru | #28
Michal1011> tak pokud to bylo předtím taky nahovno, měl jsi zkusit jiné desky.
Výměnou "jen" hadic většinou žádné znatelné změny účinku brzd nedocílíš.
To by se ty původní hadice musely nafukovat jak balónky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:36 | Nahoru | #29

FiZzeR píše: No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky


Hele třeba máš jiný materiál kotouče a bude to brzdit jak hovado
Vono to fakt musí bejt tak nějak k sobě, není úplně jedno co s čím skombinuješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy

15.3.2012 v 16:40 | Nahoru | #30

dva_hrnce píše: Hele třeba máš jiný materiál kotouče a bude to brzdit jak hovado
Vono to fakt musí bejt tak nějak k sobě, není úplně jedno co s čím skombinuješ.



No hele teď jsem jezdil desky EBC HH na kotoučích EBC Říkám, dlouho trvalo než si sedly, první sezónu to hučelo jak když brzdí rychlík, pak začal při dobrzďování vibrovat předek (stačilo srazit hrany desek), a pak už to bylo celkem cajk. Za studena žádnej šlágr, ale jak se ty desky ohřály (což se mi povedlo snad jen v sosnový ) tak brzdily doslova na myšlenku.

Od těch APček jsem si sliboval lepší chování na silnici, doporučovalo mi je spousta lidí kterým mám důvod věřit Tak jsem zvědavej, zatím jsem na tom jel jen jednou přes město
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 10 14.2.2024 v 06:54 Eddie83
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 2 13.2.2024 v 08:46 ficcus
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 Danny350 43 25.6.2023 v 22:14 jirka-mz
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 ujec76 10 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 farnajs 6 15.3.2023 v 22:10 Sharan69


TOPlist