globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prodej motorky..zadrel po natankovani cestou domu
 
10.3.2012 v 08:13
Vcera jsem prodal motorku ( RS 125) se skoro plnou nadrzi a namichaneho oleje.. Vyridili jsme papiry,projel se vsechno podepsal,dolozil jsem fakturama veskery opravy a nakupy novych dilu. Odjel domu a 90 km pred prahou si natankoval 8 litru benzinu a pry nalil 250 ml oleje (25 ml/ 1l ..to vychazi na 8 litru 200ml) Navic nevim kde vzal ty mililitry kdyz sem mu daval lahvicku od M2T a rikal at micha 1:40.. jsou tam jen rysky na kolik je to litru v danym pomeru. Celou dobu sem tak michal. Motor neklepal,nezvonil nemel zadny problemy.. jel paradne,nemel sem zadny problemy.. a najednou mi vola ze teda natankoval a ve 140 se mu seklo kolo a je zadrena.. CO mam ted delat ? Muze mi neco !?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej motorky..zadrel po natankovani cestou domu

10.3.2012 v 19:35 | Nahoru | #1

Lion píše: prackarre, Tebe považuju za moudrého věkem rozumného člověka, ale co občas z tebe leze to je fakt něco až bude mít dvoutakt 125 11 kw tak pojede do smrti... pokud bude mít olej... zato čtyřtakt- rozvodák, ventily?? ostrá 450 4T je levnější než 300 2T??


Napiš konkrétně,co špatně jsem napsal? Já fakt nevím,kam míříš. A co se týče té 450/300,tak rozhodně pro mě 450. Započítej rozdíl ve spotřebách,oleji a rozdíl v ceně nebude tak fatální,jak myslíš.

(reakce na) Prodej motorky..zadrel po natankovani cestou domu

10.3.2012 v 23:50 | Nahoru | #2
prackarr>

To ani já. Těch pár kW,co se z toho dá vyždímat,vykoupených častými repasemi by mě za to nestálo. Mám doma 4T 125ku a jede to slušně. Pro 16 letýho zelenáče až moc. Žere to 1,7l/100km a najeto 16000. Bez poruchy.



častější repase/výkon snad člověku co má doma ostrou 450 vysvětlovat nemusím... srovnávat čtyřtakta co jede za 1,7l a je minimálně dvakrát slabší než nsr asi taky ne... berme v potaz max 15k a 30 nebo kolik má NSR a ostatní dvoutakty... 16 000 není tak moc, to dvoutakt taky dá... osobně sem staršího krosaře co by dělal GO jen tak z plezíru neviděl.... vždy dělal go až to mělo pár let odjeto... dokonce i třeba TMkový racing káry, kterej by měl mít něco k 50PS, série má 45k... mladasové dělaj i 3 GO do tisícovky km a ptám se co je špatně?? pak vznikají fámy že se 2T jenom sere

A stojím si za tím,že tyto 2T vosy stojí za piču všechny,od NSR hondy počínaje,přes RS,a Mito konče.



a co třeba cross?? když se někdo rozhoduje mezdi dvácou a čtyřtaktní dvěpade tak každej at bere 125 kvůli servisu... spotřeba, olej... litrovka oleje u dvoutaktu vydrží 400-500 km?? při spotřebe 8-10l na sto... což oproti 10 mth není rozdíl... a následna GO?? ventily, rozvody?? že je na 2T mín věci co se neposerou je holej fakt

Dyš vono to tak jede,že?



viz auto... jsou 2,5litrový turbomotory co maj rozumný výkonový potenciál a rozumnou spotřebu... když ten motor naženu úprava na dvojnásobek (třeba mitsubishi evolution) 300 koní série, úpravy 500 koní a víc, nemůžu se divit že motor bude potřebovat nakrmit a že bude vyžadovat kratší servisní intervaly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist