Co to ten borec dělá? Moc mu nerozumim.
A k čemu to je?
1 reakcí na tento příspěvek Pro TLkáře - co ten borec dělá?
TPS - senzor natoceni klapky - kontrola jeho nastaveni, pripadne jeho nastaveni.
oboje je popsane v servisnim manualu, tady je to ve "videopodobe"
takovy dve zakladni servisni procedury u vstrikovani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro TLkáře - co ten borec dělá?
assassin píše: Vlastik uz to vybubnoval za me ... TB sync je sycnchronizace, neboli "podtlaky" proste serizeni klapek tak aby oba valce sly "stejne" = rovnomerne.
TPS - senzor natoceni klapky - kontrola jeho nastaveni, pripadne jeho nastaveni.
oboje je popsane v servisnim manualu, tady je to ve "videopodobe"
takovy dve zakladni servisni procedury u vstrikovani.
to fakt šteluje jen na čárečky na displayi? u Magnetti Marelli na Guzzině jsem napíchnul dva vnější vodiče z TPS do ECU a měřil napětí mezi nima - tím napětím se seřizovala klapka. Takže volnoběžný nastavení bylo 175mV (už si nepamatuju, ale řády souhlasí). Nastavíš, utáhneš, namontuješ táhlo na druhou klapku, přes doraz srovnáš s tou první a cajk.
každopádně zajímavý
1 reakcí na tento příspěvek Pro TLkáře - co ten borec dělá?
Takže to si potom može člověk udělat samo domo?
F3RA píše: Kurňa a já že k tomu člověk potřebuje budíky!
Takže to si potom može člověk udělat samo domo?
a videl si to video? ze zacatku nastavuje ten senzor polohy klapky pomoci carky na displeji, podtlaky nasledne dela podle budiku.... tzn budiky na podtlaky potrebujes...
teda nutnost to neni pokud mas na motory "sluch" dvouvalec na volnobeh slysis jestli jde rovnomerne nebo se valce hadaj a jde doladit i podle sluchu.
jinak video sem jen proklikal a nekoukal na cely, takze nevim co tam vyklada okolo, ale ja bych nejdriv udelal synchro a az pak serizoval TPS.
Vlastik: slo by to i multimetrem jako popisujes, ale suzuki ma primo v software tuhle pomucku, je to nastaveny na odpor co ma cidlo mit pri volnobeznejch otackach, tzn nastavis volnobeznejch 1150 (nebo kolik to je, viz manual) a mela by bejt carka uprostred, malinky zvyseni otacek a carka skoci nahoru, maly snizeni a skoci dolu, nastavis senzor tak aby ty skoky carky nahoru a dolu byly rovnomerne od tech volnobeznejch otacek a OK.. ten skok o urovne vejs/niz je pri zvyseni/snizeni o cca 50RPM a je to dost citlivy...
1 reakcí na tento příspěvek Pro TLkáře - co ten borec dělá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro TLkáře - co ten borec dělá?
novej píše: Stačí ti k tomu 5m benzínový hadičky a je to daleko přesnější, já to dělám takhle
daleko presnejsi nez co? kapalina v hadickach ma svy nevyhody.. laik je schopnej s tim i znicit motor....
Edit? jasný, nesmí ti jedna hadička vypadnout bo máš v momentě po vodě a možná i po válci ))
Naposledy editováno 07.03.2012 10:48:11
1 reakcí na tento příspěvek Pro TLkáře - co ten borec dělá?
tak proto ta poznamka ze u hadicek s kapalinou pozor:)
ja se radeji v motorce vrtam nez jezdim... tak ja sem si budiky koupil ikdyz se tim nezivim... no a taky aby si je nemusel kupovat vlastik no
ad budiky, mam takovej napad na jedny samodomo co by se mohly podarit za rozumnou cenu, kdyz bude cas vrhnu se na vyvoj.. toho bych mozna par kousku prodal :)