momentálně mám Transalpa 650 a dost silně pokukuju po R 1100 GS, ale bohužel jsem si ji ještě nemohl prohlédnout naživo. Seděl jsem na 1200GS, ale bylo mi řečeno, že 1100 je o trochu něčem jiném (váha, výška atd.)
Proto se chci zeptat. Byl by někdo ochoten mi dovolit si tuhle bramboru prohlédnout "in natura" nebo dokonce si i na ní sednout ?
Ideálně pardubický kraj (jsem z Litomyšle)
Uvítám i případné postřehy majitelů bmw, kteří na ní přešli z motky typu Transalpa.
dík moc
stepan
Uzavřeno 04.03.2012 v 16:32 uživatelem chstepan
1 reakcí na tento příspěvek Mohl by někdo pomoci ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohl by někdo pomoci ?
chstepan píše: momentálně mám Transalpa 650 a dost silně pokukuju po R 1100 GS, ale bohužel jsem si ji ještě nemohl prohlédnout naživo. Seděl jsem na 1200GS, ale bylo mi řečeno, že 1100 je o trochu něčem jiném (váha, výška atd.)
Uvítám i případné postřehy majitelů bmw, kteří na ní přešli z motky typu Transalpa.
Ahoj,
mám sice přímo tu jedenáctku a klidně bych Tě nechal si na ni sednout
Ale jsme od sebe asi 100 km a myslím, že bys našel někoho blíž k Litomyšli nebo možná i přímo odtamtud.
Ten odkaz na www.bmwgs.cz určitě použij, to je nejlepší (nejhodnotnější) český server věnovaný přímo malým i velkým Báwům řady GS. Tedy jak starším jednobuchům F 650 GS (a Dakar) a novým dvouhrnkům F 650 GS (pozor, to není překlep, ale od výrobce matoucí stejný název jako měl předchůdce) a F 800 GS, tak i "novým" čtyřventilovým boxerům R 1100 GS, R 1150 GS(A) a R 1200 GS(A), jakož i starším dvouventilovým GS boxerům.
___
Co se toho ostatního týče, snad Ti trochu pomůžu:
Na boxera 11ku GS jsem přešel z malého GS Báwa (lehčí a menší jednobuch BMW F 650 GS s objemem motoru lehce přes 650 ccm) a spřátelili jsme se skoro okamžitě.
Přitom alternativou k tomu malému GSu mi byl Suzuki V-Strom 650 a právě Honda Transalp 650 (a po velkém váhání a vybírání to nakonec dopadlo ve prospěch toho Báwa).
Boxer není vůbec neohrabaný, ale je naopak lehce ovladatelný, má skutečně vynikající podvozek, který žehlí spoustu nerovností, výborný, extrémně trvanlivý, úsporný a pružný motor, velmi snadný běžný servis (i svíčky a ventily bez demontování nádrže apod.), bezproblémový i pro dlouhé cestování ve dvou a s bagáží - zkrátka je to spolehlivý nezmar.
Jestlis už seděl na 12ce GS a "byla Ti dobře", tzn. dosáhnul jsi nohama dobře na zem tak, abys alespoň na rovině motorku bezpečně udržel a nepoložil ji, tak máš přiměřenou výšku i na tu 11ku - obě ta Báwa jsou z tohoto pohledu plus minus stejně vysoká.
Jinak BMW R 1100 GS je sice baj voko o 20 kg těžší než 1200 GS, ale za jízdy je to prakticky jedno - ovladatelnost těchto strojů je příkladná.
A u té trochu těžší jedenáctky Tě zase může těšit, že je to poslední ještě maximálně "poctivá kovářská práce" s enormně výhodným poměrem cena/výkon.
Jedenáctku pořídíš za zhruba polovinu až třetinu ceny ojeté dvanáctky, přičemž ceny jedenáctek už na rozdíl od 12ky prakticky nemají kam klesnout a po dobré jedenáctce začíná být dneska už docela sháňka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS | SimplyGreen | 4 | 28.6.2023 v 16:22 nevo7 |
turecko 2023 BMW R 1100 GS | hansdorf | 0 | 7.5.2023 v 18:37 hansdorf |
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS | hansdorf | 2 | 17.8.2022 v 09:57 hansdorf |
Přepadová hadička BMW R 1100 GS | ktmpower | 2 | 19.6.2022 v 20:59 ktmpower |