bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Neostré" enduro
Zima je dlouhá a silnička mě přecijen nedoveze všude kam chci, obzvlášťe v zimě a tak začínám silně uvažovat o rozšíření obzorů.

Ovšem jsem osoba líná a nějaký naustálý servis ostrého endura není nic pro mě, obzvlášť, když vím, že v terénu mi nějakých 20-30kW bohatě stačí.

Být off-road motorky tak přehledné jako silničky, tak tady s žádným tématem nezavážím, ale musím se přiznat, že já se v těch tunách modelů, homologacích a servisních intervalech zase tak moc neorientuji, tak si rád nechám poradit od těch, kteří se už v této oblasti pohybují déle.

Přestanu chodit kolem horké kaše a konečně vyzradím co vlastně hledám .

Jde mi o motorku s delšímy servisními intervaly, motor ladění spíše na výdrž než na maximální výkon. Ideálně něco úzkého, malého lehkého, se suchou váhou tak kolem 120kg, žádný polocesťák těžký jak moje silniční k(r)awa. Objem tak mezi 300-400ccm, spíše k těm třem stům. Výkon jak už jsem psal tak mezi 20-30kW naprosto bohatě stačí. Určitě s homologací a elektrickým startérem, dost rád bych ale i nakopávačku. Rád bych něco co má také trochu dojezd, nechce se mi zrovna pokaždé nakládat motorku na vozík a někam jet autem a poté teprve jezdit, já na motorce jezdím rád kdekoli. Rád bych něco, co zvládne i nějaký ten skok, ale také povozit mě stovkou na rozsekané pěšince, prostě motorku, co mě proveze čímkoli, na co stačím já. Jednoduše nenáročnou univerzální přátelskou motorku .
Ještě dodám, že mi rozhodně nevadí ani nějaká ta elektronika (vím, že to pak nemá rádo topení, ale já zase nemám rád kupy bahna, tak v extrémním mokru radši půjdu na silnici), takový cucák a já se opravdu nemáme rádi a rozhodně nepohrdnu novějším modelem, i když jsem se doslechl, že je tam problém s regulacemi ze všemi milovaného Bruselu .

Modely, které jsem k tématu přiřadil jsou jen takové naťuknutí toho, co jsem někde vyštrachal a co se tomu trochu blíží, ale totálně netuším, jaké mají servisní intervaly, jak jsou ty motory naladěné a připadá mi, že jsou ty Hondy z nějkého důvodu o hodně dražší než Yamahy.

Naposledy editováno 22.02.2012 12:02:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Neostré" enduro

22.2.2012 v 11:59 | Nahoru | #1

drhusak píše: Ja mam DR-Z400S, dlhe servisne intervaly, el. starter, homolgizacia, sucha hmotnost cca 138kg.
Z DR-Z rodiny das na znacky iba verziu S, E(ma el. starter) a iba DR-Z na znacku nedas.



Sakra, ty DRka vyapadají velmi lákavš a i ty ceny nejsou oprati XR tak špatné.
A verze E má tedy navíc el. startér a několik kilogramů?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Neostré" enduro

22.2.2012 v 18:14 | Nahoru | #2

Mr.Dreamer píše: Sakra, ty DRka vyapadají velmi lákavš a i ty ceny nejsou oprati XR tak špatné.
A verze E má tedy navíc el. startér a několik kilogramů?



To výše někdo mystifikoval..

Všechny DRZ 400S mají elektrický startér (a nemají kick).

První DRZ 400 (bez E nebo S) byly jen s kopačkou.

DRZ 400 E nemá startér ale jen kopačku a hlavně není homologovaná pro provoz , má jiný svod, výfuk, karbec, je ostřejší. Někdo je dokáže přivést a přihlásit, ale oficiálně homologované nejsou, nemají na to výbavu, musí se dodat.. Váží o 13kg méně než verze S. Novější DRZ 400E možná startér mají, ale to jsi nejsem jistý.

Otázka je, kolik plánuješ najezdit po asfaltu. Údržba "ostré" není tak tragická, jak se může zdát. Olej co 15MTH, jezdím jen jednou týdně a vychází mi to cca co 3 měsíce. Píst, ventily, rozvoďák by měli vydržet 200MTH, to je u mě 2 roky..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8261 Dnes v 14:04 Fic6
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 Dnes v 07:24 Fic6
Beta Alp 40 Beta ALP 4.0 v4o 16 22.4.2024 v 11:32 bledemon
Suzuki DR 400 doklady Suzuki DR 400 Jarda.E 2 21.4.2024 v 17:19 JerryTheRay
Prasklý závit koníku Suzuki DR 400 gros11 13 20.2.2024 v 17:43 Dr.fík


TOPlist