bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna motoru za 175ccm
17.2.2012 v 00:08
Ahoj,
prosím vás chci se zeptat zda do čezety 488(125) nacpu motor ze 175ky(treba 487).
Děkuji

Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 00:19 | Nahoru | #1
Ano, je konstrukčně shodný.

Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 02:07 | Nahoru | #2
jakobych vedel co mas za lubem . Ne tomuhle ja fandim. šmelo za kazdou cenu

Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 09:46 | Nahoru | #3
Mělo by to jít i tak, že by stačil vyměnit válec, píst, hlava a karbec, nebo možná jen trysky, ojnice by měla být taky stejná, takže i čep bude pasovat. má to takhle udělaný kamarád, má 125 ale je to 175tka, jen si nech odhlásit popřípadě motor, jestli ho chceš vyměnit celej Ať nemáš na TK problémy.

2 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 09:58 | Nahoru | #4
Supr díky, ten motor mám doma takže ho můžu bez problémů vyměnit A můžu tedy použít i motor ze 477čky?

Naposledy editováno 17.02.2012 10:02:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 10:41 | Nahoru | #5
kropovez: Neoficiálně ano, oficiálně ne, protože se neshoduje typové číslo motoru.

(reakce na) Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 11:40 | Nahoru | #6

1100Virago píše: kropovez: Neoficiálně ano, oficiálně ne, protože se neshoduje typové číslo motoru.



Raznice vše vyléčí

Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 12:08 | Nahoru | #7
Bud prerazit, aby sedely alespon typova cisla, zbytek nechat vymazat z TP
nebo vymenit Valec+ojnici+pist+karbec + jeste par drobnosti, to by myslim melo stacit aby jsi z toho mel normalni 175ccm, kartery a prevodovku nechat puvodni
Ja bych to resil vymenou motoru a jeho perazenim cisel, 125ccm motor bych nechal bez uprav a rozhodne ho neprodaval! kdyz to potom prodas v kuse, tak bude vice zajemcu, tech motorek moc neni, takze bych ji zbytecne nekurvil

(reakce na) Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 12:09 | Nahoru | #8

kropovez píše: Supr díky, ten motor mám doma takže ho můžu bez problémů vyměnit A můžu tedy použít i motor ze 477čky?


ja myslim, ze jo, jedinej problem kde by mohla byt komplikace je vyska valce, ale tam asi nejaka mezera bude

1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 15:49 | Nahoru | #9
zase melou ti, kteří ničemu nerozumí.

rozdíly mezi motory 487 a 488 jsou, SETRVAČNÍKY KLIKOVÉ HŘÍDELE, píst, válec, karburátor, sekundární převod, OJNICE JE SHODNÁ!

motory zaměnit v rámu lze, ale musí se vyřešit typové čílo motoru (předělat).

Kropovez: znalec motor 477 od 487 rozezná, je tam nemálo změn, takže pokud by byl nějakej extra všímavej technik stk, mohl by mít kecy... ale řešit to nebudou.

motor 477 je ohledně výkonu, proti 487 lepší.

Naposledy editováno 17.02.2012 15:52:20

Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 17:42 | Nahoru | #10
Ok diky, slo mi jen o to, jestli motor bez problémů nacpu do rámu, to číslo motoru už si nějak zařídím. Jen jsem ještě někde četl, že budu muset vyměnit i koleno vejfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna motoru za 175ccm

17.2.2012 v 20:50 | Nahoru | #11
pech.> no neříkal jsem to snad

(reakce na) Výměna motoru za 175ccm

18.2.2012 v 15:35 | Nahoru | #12
pech.> měl jsem až do teď taky dojem, že ojnice jsou stejný, ale nakoukl jsem do katalogu ND pro 487.3/488.3 a vidím že pro 487 a 488 jsou ojnice různých typů (lišící se čísla v katalogu)... je to jen překlep?
EDIT: tak mýlka... ojnice jsou stejný, v tom katalogu jsou rozdílný celý ojniční sady, konkréttně je odlišný pístní čep

kropovez> podle katalogu ND jsou kolena odlišné

Naposledy editováno 18.02.2012 15:37:18

Výměna motoru za 175ccm

18.2.2012 v 16:31 | Nahoru | #13
odlišný je jen pístní čep, ojnice jsou shodné, protože není důvod, aby byly jiné... Délka ojnice totiž nemá se zdvihem nic společného, i kdyby měla metr.

Zdvih je dán přesazením čepu ojničního vůči ose rotace klikovky, který je dán vzdáloností vývrtů pro ojniční čep, na setrvačnících. On má ale celý motor, takže nemusí řešit jinou kliku, bloky jsou prakticky stejné a úchyty do rámu stejné.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm

18.2.2012 v 16:32 | Nahoru | #14
sseba: neříkal, protože kliku jsi opoměl a 125 má menší vrtání i zdvih, takže ti tam schází to nejpodstatnější.

(reakce na) Výměna motoru za 175ccm

18.2.2012 v 16:52 | Nahoru | #15
pech.> Má pravdu ten chlapec, omluva za mystifikaci. Jedná zdvih 58 a druhá 65mm. což by teda nefungovalo, takže v tom případě lepší přehodit motor a srovnat to papírově, protože měnit i kliku i ten zbytek, to už je na GO.

Výměna motoru za 175ccm

19.2.2012 v 12:01 | Nahoru | #16
Do karterů 488 dej kliku,válec,hlavu,karbec ze 487.Zůstane ti i VIN motoru.A vizuálně to je k nerozeznání.125. má tuším na válci o jedno žebro míň

Výměna motoru za 175ccm

19.2.2012 v 13:51 | Nahoru | #17
brácha měl 476 (starší 125ka) dal tam motor z 477 (175ka) to šlo bez problémů a na technickou tam dicky šupl ten origo125 nemusel nic přerážet ani překopávat akorát ho to jednou za dva roky stálo 2hodky práce aspon si při tom udělal pořádnou udržbu

Výměna motoru za 175ccm

8.3.2012 v 22:47 | Nahoru | #18
taky bych ten 175 nabastlil do 125 motoru,.. a zachovas tim i cidlo neutralu :)

Výměna motoru za 175ccm

18.3.2012 v 20:18 | Nahoru | #19
No volil bych spiše vymenu za 487, nechceme se mi predelavat originalni motor, jen by me zajimalo jak je to s vejskou motoru, na ty 125 je na hlave protivybracni tyc, jestli tam bude pasovat 487, abych ji nemusel rezat. Diky

Výměna motoru za 175ccm

21.5.2012 v 02:54 | Nahoru | #20
no paaanove tady je to samej chytrak :) pocital uz nekdo z vas zebra na valci? :) teda mimo jine jeste vrtani..

1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm

21.7.2012 v 18:14 | Nahoru | #21
Ahoj,
tak jsem nakonec vyměnil jen části. Do 488čky jsem fouknul píst, válec a hlavu ze 477čky. Nechtělo se mi půlit motor a tak jsem to chtěl zkusit bez kliky. Koukal jsem na technický informace obou motorek a zdvih mi vyšel o 7mm jinak. Po přimontování válce a pístu byl v nejvyšším bodu píst ponořen o necelé 4mm od okrajů válce. Mám dojem že i u klasické 175ky píst nebyl vodorovně s okraji. Tak jsem si řekl že bych mohl mít štěstí a smontoval jsem to. Motorka jede, jde do plných otáček a drží i volnoběh. Bohužel zatím strašně žere benzín, je tam zatím předstih ze 488čky a karbec jsem zatím taky nešteloval ani nečistil(karburátor je z 250tky). Myslíte že to bude fungovat? Díky.

(reakce na) Výměna motoru za 175ccm

22.7.2012 v 12:13 | Nahoru | #22
kropovez> "Mám dojem že i u klasické 175ky píst nebyl vodorovně s okraji" ... tak to si měl špatný dojem...

Naposledy editováno 22.07.2012 12:14:54

Výměna motoru za 175ccm

22.7.2012 v 12:49 | Nahoru | #23
To je možný, ale ve válci byl prostě černý pruh jako by tomu tak nebylo. Jinak jsem vyčistil karburátor a motorka teď jezdí normálně. Takže moje otázka zní, zda vadí že jsem nechal původní kliku. Díky

Výměna motoru za 175ccm

22.7.2012 v 13:57 | Nahoru | #24
ten "pruh" neukazuje kam chodil píst, ale kam chodily kroužky... kroužky nechodí až k hraně válce => od tud ten "pruh"...

původní klika: když seš s tím spokojený, je to tvůj boj... můj názor je ten, že to nepojede tak "normálně" jako originál 175ccm, může tu být problém s otevíráním přepouštěcích kanálů v úvratích a pak je tu taky něco čemu se říká komprese...

Naposledy editováno 22.07.2012 14:03:56

Výměna motoru za 175ccm

24.7.2012 v 13:16 | Nahoru | #25
stačí vyměnit hlavu,válec,píst,klikovku,páč 175 má jinej zdvih a přetryskovat karbec..

Výměna motoru za 175ccm

24.7.2012 v 23:18 | Nahoru | #26
kropovez: jednak se neotevřou přefuky, druhak kompresní poměr klesne k hodnotám spodovejch motorů, takže to nepojede, a byť se to udrží v chodu tak to žere, protože to nejede...

ale chytrému napověz a blbého raději v rámci vylepšení genofondu lidstva zabij.

já už sem nebudu psát nic, protože znalý věci dopodrobna, napíšu, "pepíčku musíš takhle protože je to nutný pro A, B, C, D....." pepíček jinak a pak se diví....

a pak to dorazí banda idiotů, co ví hovno, ale mají potřebu se ke všemu vyjádřit, byť problematiku neznají víc, než metodou jedna paní povídala.....

takže hošíci, pokud jste opravdu takoví kreténi, nemám důvod se zde dále zdržovat.

Naposledy editováno 24.07.2012 23:21:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio
Válec ČZ ČZ 125/488 Stapio 7 31.1.2022 v 18:30 Destroyer
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist