globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká spotřeba gs 500 i v tp
11.2.2012 v 20:27
Zdravím, problém je následující: Suzuki gs 500E rv. 91 otevřená, dovezená z francie, vše šlape jak má, akorát že trochu víc papá benzín, to by ale samo o sobě nebylo tak divné a přikládal bych to nějaké závadě, avšak ona takhle má žrát, neboť v tp má uvedeno 8,8L, což mi příde hodně, tím spíš když čtu, že si jich většina bere okolo 4-5. Proto vás prosím o radu, pokud vás něco napadá, či máte již podobnou zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 20:40 | Nahoru | #1
Hmm divny, ze by pretryskovany ? a nekdo si to nechal napsat do technicaku.
Kolik tam mas uvedenej vykon ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 20:44 | Nahoru | #2
V techničáku je 20 KW, trysky byly první co mě napadlo, ale nevím proč tolik, jestli jsou ostatní gska schopný jezdit pod 6L otevřený...

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 21:06 | Nahoru | #3
napada te ze nekdo to moh jen tak pocitove odhadnout a proste to tam napsat ? opravdu tolik veme ?
Jinak muze to byt jak triskama tak i tim ze se nekdo na motoru vyradil dal mu zabrat a je to... jakou ma spotrebu oleje ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 21:09 | Nahoru | #4
Zechin> Pockej kdyz je to otevreny tak to musi mit vic nez 20kw to ma tusim 33 kw ne ?
Kazdopadne je to jedno, je divny ze by do technicaku nekdo napsal vyssi spotrebu. Nechapu. Ale treba to nekdo vysvetli

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 21:12 | Nahoru | #5
viděl bych to zhruba tak čtvrt litru na 2000km? ale to je jen odhad a k chování motoru žádné výtky nemám, jinak těch osm či dokonce málo přes osm když se hodně honí si je schopná vzít

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 21:13 | Nahoru | #6
gugo> v tp dvacet, jinak samozřejmě těch 33 nebo tak nějak.

Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 22:41 | Nahoru | #7
To by snad tolik nežralo i kdyby si jezdil jen pilu. Takže jako první si nech seštelovat karbece, aby jsi tam neměl jiny trysky atd.

Ale v techničáku mít 8,8l je moc,kdyby 4,8l tak to chápu. Já mám v Tp taky palivo: BA N96

Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 22:52 | Nahoru | #8
Nech udělat karburátory, podtlaky a vyměň vzduchový filtr

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 22:56 | Nahoru | #9
ted jsem se dival do svojeho technicaku a taky tam mam napsanou spotrebu ZM 8,8l pri rychlosti 110km/h... aj kdyz tomu hodne davam, tak se pres 6 nedostanu. Taky by jsem zkontroloval jiz zminene otryskovani, vzduchovy filtr apod

Naposledy editováno 12.02.2012 09:37:27

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

11.2.2012 v 23:13 | Nahoru | #10
Filtr je ok, žrala i po servisu- karbece+ventily, takže asi zbývá rozhodit ony kouzelné krabičky a kouknout se co v nich bude za překvápko..ale stejně, nechápu těch 8,8 v tp.

2 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 00:56 | Nahoru | #11
Jak tak koukám, nejsem jediný kdo měl v TP u GS500 napsanou spotřebu 8.8l/100km. U mě to byl případ ročníku cca 2005. Měla laďák a při kochačce 95-100km/h brala 3.5l/100km. Při svižné jízdě se dostala nejvýš na 5 litrů, takže v tom techničáku je to nejspíš překlep. Normální spotřeba je 4 - 5 litrů.
U Tebe je ale dosti podivý ten údaj o výkonu, otevřená GS má 45k. V každém případě bych zkontoloval trysky, filtr, synchro, ale také bych změřil kompresní tlaky. Ale nemusí jít jen o motor, hodně výkonu se může ztratit třeba na špatném řetězu.

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 04:41 | Nahoru | #12
J.M.K.> Otevřená má 33,5kw

Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 07:34 | Nahoru | #13
A co prostě překlep nějakého úředníka? 4,8 - 8,8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 10:43 | Nahoru | #14
j.m.k.> na výonu neztrácí, jede hezky svižně, a jak má, jen prostě žere. A proč se ti zdá podivný údaj o výkonu? Ten v tp? prostě to někdo nechal přivřít a pak zas otevřel, aby na tom mohl jezdil. Jinak výkon otevřené tedy moje situace by měl být kolem 33kw tedy asi 45koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 11:31 | Nahoru | #15
Zechin> Poněvadž v zadání tématu uvádíš, že je motorka "otevřená" a později píšeš, že je v TP uvedeno 20kW. Je možné, že byla motorka kdysi zaškrcena a pak znovu otevřena, ale to by měly být v TP uvedeny všechny změny a tím pádem zadán výkon současný. Nemusíš jezdit hned na brzdu, stačí motorku prohnat. S plným výkonem by měla jet cca 170km/h, pokud bude nad 120 už línější a maximálka se dostane s bídou na 140, pak by to odpovídalo výkonu kolem 30 koní.
Nejsem si tím sice jist, ale jestli máš v TP napsaný nižší výkon, než motorka skutečně má, mohl bys mít oplétačky bez ohledu na to, že máš neomezené papíry. Motorka prostě neodpovídá údajům v TP a tím pádem může být posouzena jako nezpůsobilá k provozu.
A ta vysoká spotřeba tozhodně nebude sama sebou... zkontroluj karbce, nech změřit tlaky, koukni na řetěz a zkus třeba přehodit výfuk z jiného GSa. U 4T je sice zanesení málo pravděpodobné, ale ne nemožné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 11:48 | Nahoru | #16
J.M.K.> Samozřejmě, šmelení s výkonem není uplně podle zákona, ale není to nic neobvyklého, samozřejmě oplétačky mohou být Co se toho výkonu týče věřím, že přiškrcená není, když jsem jel kolem letiště, tak jsem si zkusil tu maximálku a dostal jsem se na tachometrových 180.. od těch 145 -150 už si to přesně nepamatuji to nebyla žádná závratná akcelerace, ale dostala se tam, jinak při jízdě po silnici se na rovince ráda nechá dostat na tachometrových 140-160 relativně v klidu, a vzhledem k stavbě motorky ( bez kapotáže ) a stáří si myslím, že je to slušné. S tím výfukem, to je zajímavé, nenapadlo by mě to,ale to byzase musela ztrácet na výkonu ne? A o kolik dokáže takovej zasviněnej vejfuk spotřebu zvednout?

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 12:15 | Nahoru | #17
Na zasviněnej výfuk zapomeň,to bys s ní dostal tak 120.Taktéžnebude problém ve stavu motoru,pokud to jezdí to co píšeš,tak je na tom motor moc dobře.
Možná je to nějaká vychytávka pro daný trh.Některé země mají odlišné emisní limity a díky tomu jiné tryskování.

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 12:38 | Nahoru | #18
Takže asi zbývá jen kouknout na ty trisky..no tak až se oteplí,

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 12:40 | Nahoru | #19
tady si zkontroluj trysky:

tu

tech 8,8l v TP by jsem vubec neresil, kdyz to ma asi kazde GS.

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 12:48 | Nahoru | #20
Zechin, Anti> Tak v tom případě motor na tom může "být dobře", ale jde o to, že výkon sice dá, ale za cenu větší spotřeby, než by měl mít. Může to být tryskami, to každopádně, jen říkám, že rozladění nemusí vždy snížit výkon, může se projevit jen zvýšenou spotřebou. Žažil jsem případ (myslím, že to byla FZ1), kdy motor už byl dost vydýchaný a majiteli se povedlo úpravou karbců pokles výkonu vykompenzovat. Po opravě motoru pak byl kumšt to znovu naladit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 12:49 | Nahoru | #21
Kouknu na to, jak budu mít čas, stejně musim udělat ventily a podtlaky, tak ty karbce .rovnou i vyčistim a kouknu na trisky. Zatím vám všem děkuji. Dám vědět, jak to bude vypadat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 14:21 | Nahoru | #22
Zechin>No až sa tu objeví dj hroch tak třeba bude též něco mět bo ta jeho je původem tuším též od Frantíků a měl to úžasnů skládačku .Pak mu to klučina(mischa 638) odsud seřizoval a pak už jela parádně .Té jeho sa ale teda moc nechtělo(má tam aji ladák,sice něco dělané,pěkný včelín ) ,ta Tvoja letí slušně dle toho co píšeš.Třeba si tam dávajů sychr,bo nevím,to mna napadlo.Jak dlůhoju máš?

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

12.2.2012 v 17:04 | Nahoru | #23
Boda> Rok

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

19.2.2012 v 23:08 | Nahoru | #24
Mám mašinu původně od pojidačů žabých stehýnek, ale s tak křišťálově čistými papíry, že v nich není vypsáno nic... čili mám úřední spotřebu 0 Nicméně systémů jak se přihlašují mašiny je více, buď se píše podle původních papírů nebo z vlastní databáze, každý stát používá také odlišné způsoby měření spotřeby, často se tak děje v naprosto nesmyslném režimu. Navíc úředníci zásadně a celkem běžně dělají chyby, za které nejsou zodpovědní. Čili když se objeví někde evidentní blbost a někdo aktivní se ji chytne, tak se klidně mohlo dostat 8,8l do více dokladů vydaných pro stroje stejného ročníku/dovozce/země. Nepozastavoval bych se moc nad tím.

Že mašina tolik žere skutečně je ale špatně každopádně, nevím teda čemu říkáš hodně honit. Když s GSkem valím cestu dálnice na šestku celou cestu přes 8 tisíc, tak sice dolívám víc oleje jak benzínu, ale nad 4.5l se nedostanu. Studené starty a město kolem 4-5 nad 5 se nedostanu ani při agresivnějším street race vélety typicky 3.6 - 4l a to ji zrovna moc nešetřím. Dovedu si představit kratší trasy, kdybys jezdil sprinty nebo hodně agresivní okruh, ale nad 6l s odpovídajícím GSkem se rozumě nemáš šanci dostat.

Kolik otáček, rychlost a převod běžně tak taháš? Oleje to moc nežere, čili máš buď uplně novou mašinu nebo ji naopak šetříš Co popisuješ (maximálka tachometrových 180 a líná nahoře zrychlovat) také není žádná hitparáda, která by rozežranost vysvětlovala, takhle jezdí každé ojeté GS, jsou i živější s menší spotřebou. Dovedl bych si představit, že buď tam máš hodně otevřený laďák, celkově špatně seřízené a máš zbytečně bohatou směs pro otáčky které jezdíš - pozor na to, nemusí to být vůbec pouze např. velikosti hlavní trisky! Klidně to může udělat zlá kombinace volnoběžná triska + poloha jehly, problém v sání, ... To bys ale mohl poznat na chování a průběhu. Další možností by byl nějaký jiný problém (zapalování, podpálený ventil) ale to by spíš motor ztrácel výkon s vyšší spotřebou, čili bys neudělal maximálku...

Jak se chová na změny při přidání/ubírání plynu, jak jde průběh plynu, jakou barvu má kouř, jakou svíčky, při té spotřebě fakt nepozoruješ nic podezřelé?

edit: Sytič také funguje správně jak má?

Naposledy editováno 19.02.2012 23:11:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

1.3.2012 v 19:22 | Nahoru | #25
dj_hroch> s tou rychlostí jak kdy, pokud se jdu projet krátce, tak plnej plyn, když jedu dál musím koukat na tu spotřebu, takže se snažim jí držet pod 4,5 tis...prostě tak aby jakž takž tahla a nedusila se, při co nejnižších otáčkách, ale to se většinou dlouho neudržím...

S tím olejem si nejsem tak úplně jist s množstvím...ale jí ho.

Svíčky obě bílé, kouř pouze za studena takový párovitý, jak se ohřeje je to ok.

Výfuk je tam origo suzuki.

K průběhu výkonu: Za studena vynechá, když přidám plný plyn- což je myslím normální, když se ohřeje tahle díra zmizí v otáčkách, pod cca 2,5 tis stále zůstává..ale to se mi zdá také normální..je to prostě málo otáček, a při zátěži snad ani motor nemůže mít šanci to rozjet.musím přidávat plyn trochu plynuleji, a ne skokem, když jdu od nízkých otáček.
A když během jízdy pod plynem plyn uplně pustím, tak to trochu jakoby drcne, ale nevým, zda to není třeba od řetězu.

Jízda na ní je přijemná, na to stáří nedělá nic co by vysloveně vadilo..

+ koukal jsem na ventily, a ač byly asi před 3 tis v servise, tak jsem se na sacích nedoměřil žádné vůle..vačka dřela o ventily i druhou stranou... zbrousil jsem zatím jen jednu pudložku...a muselo to být o 0,1mm abych se dostal na předepsané vůle
(0,03-0,08mm) tak jsem rád, že to motor přežil.. nevim jaký mohlo mít na spotřebu? vliv tohle. .
+ jsem vyndal hlavní trisky, tak je zítra nechám změřit, a uvidím....nevíte, kolik by měli mít?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

2.3.2012 v 23:00 | Nahoru | #26
tak jsem koukal na trisky, a průměr nevím, protože jsou obě zespoda zbroušené...nějak nevím, co si myslet...

Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

26.3.2012 v 07:33 | Nahoru | #27
Taky mám v techničáku 8,8 ale za kolik mi to jezdí zatím nevím mám jí novou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

26.3.2012 v 07:48 | Nahoru | #28

Zechin píše: tak jsem koukal na trisky, a průměr nevím, protože jsou obě zespoda zbroušené...nějak nevím, co si myslet...



Divné.. Že by někdo tunil? Podle partsdepot má být hlavní tryska 122,5. A stojí 170Kč.
http://www.partsdepot.cz/index.php?model=193&mfg=Suzuki&cat=Motorcycles&year=1991&modelsearch_x=&curl=&section=14387
Je vyměň a budeš mít klid.. Ještě jsem neviděl trysku, která by na sobě neměla vyražené označení..

(reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

29.4.2012 v 13:44 | Nahoru | #29
posledni dobou jezdim vecne nad 5 tisic otacek kolem komina a honim ji az k 10ti ale vic jak 6 si nevzala nikdy je na case vymenit stroj :-*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 Včera v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist