1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp
Že mašina tolik žere skutečně je ale špatně každopádně, nevím teda čemu říkáš hodně honit. Když s GSkem valím cestu dálnice na šestku celou cestu přes 8 tisíc, tak sice dolívám víc oleje jak benzínu, ale nad 4.5l se nedostanu. Studené starty a město kolem 4-5 nad 5 se nedostanu ani při agresivnějším street race vélety typicky 3.6 - 4l a to ji zrovna moc nešetřím. Dovedu si představit kratší trasy, kdybys jezdil sprinty nebo hodně agresivní okruh, ale nad 6l s odpovídajícím GSkem se rozumě nemáš šanci dostat.
Kolik otáček, rychlost a převod běžně tak taháš? Oleje to moc nežere, čili máš buď uplně novou mašinu nebo ji naopak šetříš Co popisuješ (maximálka tachometrových 180 a líná nahoře zrychlovat) také není žádná hitparáda, která by rozežranost vysvětlovala, takhle jezdí každé ojeté GS, jsou i živější s menší spotřebou. Dovedl bych si představit, že buď tam máš hodně otevřený laďák, celkově špatně seřízené a máš zbytečně bohatou směs pro otáčky které jezdíš - pozor na to, nemusí to být vůbec pouze např. velikosti hlavní trisky! Klidně to může udělat zlá kombinace volnoběžná triska + poloha jehly, problém v sání, ... To bys ale mohl poznat na chování a průběhu. Další možností by byl nějaký jiný problém (zapalování, podpálený ventil) ale to by spíš motor ztrácel výkon s vyšší spotřebou, čili bys neudělal maximálku...
Jak se chová na změny při přidání/ubírání plynu, jak jde průběh plynu, jakou barvu má kouř, jakou svíčky, při té spotřebě fakt nepozoruješ nic podezřelé?
edit: Sytič také funguje správně jak má?
Naposledy editováno 19.02.2012 23:11:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp
S tím olejem si nejsem tak úplně jist s množstvím...ale jí ho.
Svíčky obě bílé, kouř pouze za studena takový párovitý, jak se ohřeje je to ok.
Výfuk je tam origo suzuki.
K průběhu výkonu: Za studena vynechá, když přidám plný plyn- což je myslím normální, když se ohřeje tahle díra zmizí v otáčkách, pod cca 2,5 tis stále zůstává..ale to se mi zdá také normální..je to prostě málo otáček, a při zátěži snad ani motor nemůže mít šanci to rozjet.musím přidávat plyn trochu plynuleji, a ne skokem, když jdu od nízkých otáček.
A když během jízdy pod plynem plyn uplně pustím, tak to trochu jakoby drcne, ale nevým, zda to není třeba od řetězu.
Jízda na ní je přijemná, na to stáří nedělá nic co by vysloveně vadilo..
+ koukal jsem na ventily, a ač byly asi před 3 tis v servise, tak jsem se na sacích nedoměřil žádné vůle..vačka dřela o ventily i druhou stranou... zbrousil jsem zatím jen jednu pudložku...a muselo to být o 0,1mm abych se dostal na předepsané vůle
(0,03-0,08mm) tak jsem rád, že to motor přežil.. nevim jaký mohlo mít na spotřebu? vliv tohle. .
+ jsem vyndal hlavní trisky, tak je zítra nechám změřit, a uvidím....nevíte, kolik by měli mít?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Včera v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |