globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká spotřeba gs 500 i v tp
11.2.2012 v 20:27
Zdravím, problém je následující: Suzuki gs 500E rv. 91 otevřená, dovezená z francie, vše šlape jak má, akorát že trochu víc papá benzín, to by ale samo o sobě nebylo tak divné a přikládal bych to nějaké závadě, avšak ona takhle má žrát, neboť v tp má uvedeno 8,8L, což mi příde hodně, tím spíš když čtu, že si jich většina bere okolo 4-5. Proto vás prosím o radu, pokud vás něco napadá, či máte již podobnou zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

19.2.2012 v 23:08 | Nahoru | #1
Mám mašinu původně od pojidačů žabých stehýnek, ale s tak křišťálově čistými papíry, že v nich není vypsáno nic... čili mám úřední spotřebu 0 Nicméně systémů jak se přihlašují mašiny je více, buď se píše podle původních papírů nebo z vlastní databáze, každý stát používá také odlišné způsoby měření spotřeby, často se tak děje v naprosto nesmyslném režimu. Navíc úředníci zásadně a celkem běžně dělají chyby, za které nejsou zodpovědní. Čili když se objeví někde evidentní blbost a někdo aktivní se ji chytne, tak se klidně mohlo dostat 8,8l do více dokladů vydaných pro stroje stejného ročníku/dovozce/země. Nepozastavoval bych se moc nad tím.

Že mašina tolik žere skutečně je ale špatně každopádně, nevím teda čemu říkáš hodně honit. Když s GSkem valím cestu dálnice na šestku celou cestu přes 8 tisíc, tak sice dolívám víc oleje jak benzínu, ale nad 4.5l se nedostanu. Studené starty a město kolem 4-5 nad 5 se nedostanu ani při agresivnějším street race vélety typicky 3.6 - 4l a to ji zrovna moc nešetřím. Dovedu si představit kratší trasy, kdybys jezdil sprinty nebo hodně agresivní okruh, ale nad 6l s odpovídajícím GSkem se rozumě nemáš šanci dostat.

Kolik otáček, rychlost a převod běžně tak taháš? Oleje to moc nežere, čili máš buď uplně novou mašinu nebo ji naopak šetříš Co popisuješ (maximálka tachometrových 180 a líná nahoře zrychlovat) také není žádná hitparáda, která by rozežranost vysvětlovala, takhle jezdí každé ojeté GS, jsou i živější s menší spotřebou. Dovedl bych si představit, že buď tam máš hodně otevřený laďák, celkově špatně seřízené a máš zbytečně bohatou směs pro otáčky které jezdíš - pozor na to, nemusí to být vůbec pouze např. velikosti hlavní trisky! Klidně to může udělat zlá kombinace volnoběžná triska + poloha jehly, problém v sání, ... To bys ale mohl poznat na chování a průběhu. Další možností by byl nějaký jiný problém (zapalování, podpálený ventil) ale to by spíš motor ztrácel výkon s vyšší spotřebou, čili bys neudělal maximálku...

Jak se chová na změny při přidání/ubírání plynu, jak jde průběh plynu, jakou barvu má kouř, jakou svíčky, při té spotřebě fakt nepozoruješ nic podezřelé?

edit: Sytič také funguje správně jak má?

Naposledy editováno 19.02.2012 23:11:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba gs 500 i v tp

1.3.2012 v 19:22 | Nahoru | #2
dj_hroch> s tou rychlostí jak kdy, pokud se jdu projet krátce, tak plnej plyn, když jedu dál musím koukat na tu spotřebu, takže se snažim jí držet pod 4,5 tis...prostě tak aby jakž takž tahla a nedusila se, při co nejnižších otáčkách, ale to se většinou dlouho neudržím...

S tím olejem si nejsem tak úplně jist s množstvím...ale jí ho.

Svíčky obě bílé, kouř pouze za studena takový párovitý, jak se ohřeje je to ok.

Výfuk je tam origo suzuki.

K průběhu výkonu: Za studena vynechá, když přidám plný plyn- což je myslím normální, když se ohřeje tahle díra zmizí v otáčkách, pod cca 2,5 tis stále zůstává..ale to se mi zdá také normální..je to prostě málo otáček, a při zátěži snad ani motor nemůže mít šanci to rozjet.musím přidávat plyn trochu plynuleji, a ne skokem, když jdu od nízkých otáček.
A když během jízdy pod plynem plyn uplně pustím, tak to trochu jakoby drcne, ale nevým, zda to není třeba od řetězu.

Jízda na ní je přijemná, na to stáří nedělá nic co by vysloveně vadilo..

+ koukal jsem na ventily, a ač byly asi před 3 tis v servise, tak jsem se na sacích nedoměřil žádné vůle..vačka dřela o ventily i druhou stranou... zbrousil jsem zatím jen jednu pudložku...a muselo to být o 0,1mm abych se dostal na předepsané vůle
(0,03-0,08mm) tak jsem rád, že to motor přežil.. nevim jaký mohlo mít na spotřebu? vliv tohle. .
+ jsem vyndal hlavní trisky, tak je zítra nechám změřit, a uvidím....nevíte, kolik by měli mít?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Včera v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist