globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1290 SuperDuke
3.2.2012 v 16:05
Tak to vypadá, že se chlapi z KTM vydali správným směrem aneb objem ničím nenahradíš...
KTM 1290 SuperDuke



Zdroj: MCN (proto ten vodoznak...)

(reakce na) 1290 SuperDuke

6.2.2012 v 22:51 | Nahoru | #61

Pjercak píše: tam nalepis duke 125


smažeš nulu ..

1290 SuperDuke

6.2.2012 v 22:54 | Nahoru | #62
forty jo ale pak sem si vsim zetoje 1290

1290 SuperDuke

7.2.2012 v 00:13 | Nahoru | #63
jó no, převrtanou dvácu na 129 nám do skupiny asi nevezmou. tak ještě napíšem do ésterajchu, ať zváží objem 1250...

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 10:01 | Nahoru | #64
Jenomže nezapomínejte, že to bude zase nacpaný veškerou trakcí ABS antiwheelie a tak, takže to tak nebezpečný nebude...i kdyby to mělo 200 koní...

(reakce na) 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 16:23 | Nahoru | #65

Sefo píše: Jenomže nezapomínejte, že to bude zase nacpaný veškerou trakcí ABS antiwheelie a tak, takže to tak nebezpečný nebude...i kdyby to mělo 200 koní...



A to je právě kámen úrazu ...jako v autech - všechna elektronika ti je na nic, když už jedeš bokem. Na motorce ti elektronika nezaručí odhad brždění, náklonu a rychlosti do zatáček ...ale všichni jsou v klidu - mám přeci elektroniku

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 16:24 | Nahoru | #66
sefo pujde to snad vypnut jestli to tam bude NE
Jak už se ritis a vis ze jeto v prdeli tak to treba posle SMS havranum

Naposledy editováno 07.02.2012 16:25:29

(reakce na) 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 17:54 | Nahoru | #67

Pjercak píše: sefo pujde to snad vypnut jestli to tam bude NE
Jak už se ritis a vis ze jeto v prdeli tak to treba posle SMS havranum


A ECU(nebo PC) ti napíše " YOU ARE IN DEEP SHIT, GOOD LUCK!"

1290 SuperDuke

7.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #68
škoda že VY nenavrhujete motorky

1290 SuperDuke

7.2.2012 v 18:23 | Nahoru | #69

1290 SuperDuke

7.2.2012 v 19:27 | Nahoru | #70
noooo, toto bude hodne zajimavy

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 19:44 | Nahoru | #71
Ja myslim ze litrovej objem v nahaci staci a KTM by se mela spis soustredit na rozhejbani RC8...

2 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 22:18 | Nahoru | #72
Elektronika sice nezaručí správný odhad brždění nebo náklonu, na druhou stranu věci jako kontrola trakce, ABS a wheelie control jsou podle mě užitečné a budou ještě užitečnější na zběsilostech, jako bude tohle KTM nebo jako už asi je Tuono V4.
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?

1290 SuperDuke

7.2.2012 v 22:19 | Nahoru | #73
pylot nestaci s 1290 budes vetši pozér pred kafarnu ja mam 1,2 enem kvuli tomu

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

7.2.2012 v 22:20 | Nahoru | #74
Attim jak moc to je využitelny ten vykon pokut se bavime o okreskach na ktere se tento typ moto hodí????? prijde mi ze to je neska misto naked bike spis drtič zmrzlin na okruhu

Naposledy editováno 07.02.2012 22:36:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 10:06 | Nahoru | #75

Attim píše: Elektronika sice nezaručí správný odhad brždění nebo náklonu, na druhou stranu věci jako kontrola trakce, ABS a wheelie control jsou podle mě užitečné a budou ještě užitečnější na zběsilostech, jako bude tohle KTM nebo jako už asi je Tuono V4.
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?



Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 10:23 | Nahoru | #76

Attim píše: Elektronika sice nezaručí správný odhad brždění nebo náklonu, na druhou stranu věci jako kontrola trakce, ABS a wheelie control jsou podle mě užitečné a budou ještě užitečnější na zběsilostech, jako bude tohle KTM nebo jako už asi je Tuono V4.
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?



Můj pocit je že časem bude mnohem víc rozbitejch motorek. Ono je hezký mít spoustu takovejch blbuvzdornejch systémů, ale časem se může stát že spousta lidí bude jezdit kvůli tomu mnohem rychlejc než na co má schopnosti a ztratí cit. A třeba podklouznutí předního kola v zatáčce nepomůže nic.
Nemám pocit že by se třeba v moto gp padalo míň od doby co je kontrola trakce, spíš mi přijde že vážnejch úrazů přibývá, ale nijak jsem to nezkoumal, třeba to není pravda.

(reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 11:19 | Nahoru | #77

Sefo píše: Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...

spravne kolego.

(reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 15:22 | Nahoru | #78

Pjercak píše: Attim jak moc to je využitelny ten vykon pokut se bavime o okreskach na ktere se tento typ moto hodí????? prijde mi ze to je neska misto naked bike spis drtič zmrzlin na okruhu



To je ale jiná debata a nekonečná skoro by se dalo říct, že na okreskách je cokoli nad 100PS zbytečný a stejně to nevyužiješ. Motorka je zábava a ten výkon k tomu patří - ať už pro jednodušší power wheelie či nějaké malé driftíky. To je zábava, aspoň pro mě :)

(reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 16:27 | Nahoru | #79

pylot píše: Ja myslim ze litrovej objem v nahaci staci a KTM by se mela spis soustredit na rozhejbani RC8...


správně kolego

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 16:51 | Nahoru | #80

Sefo píše: Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...

Klidně, vždycky to můžeš vypnout (aspoň doufám, že to tak bude...) a nechat vše jen na svém zápěstí, umu a technice. Já si ale umím představit případy, kdy třeba dojíždím unavený, nebo v dešti, nebo jen prostě mám zrovna v hlavě něco úplně jinýho a potom budu rád, když mě něco podrží až na výjezdu z vinglu zatopím dřív, než by se slušelo. A to se může stát i ve chvíli, kdy jedu koncentrovaný a přeženu to prostě proto, že chci jet ještě rychleji, ale gumy nebo fyzika už je proti. A tím spíš, že je to moje chyba ocením případně tu elektroniku.

(reakce na) 1290 SuperDuke

8.2.2012 v 16:54 | Nahoru | #81

Stev píše: Můj pocit je že časem bude mnohem víc rozbitejch motorek. Ono je hezký mít spoustu takovejch blbuvzdornejch systémů, ale časem se může stát že spousta lidí bude jezdit kvůli tomu mnohem rychlejc než na co má schopnosti a ztratí cit. A třeba podklouznutí předního kola v zatáčce nepomůže nic.
Nemám pocit že by se třeba v moto gp padalo míň od doby co je kontrola trakce, spíš mi přijde že vážnejch úrazů přibývá, ale nijak jsem to nezkoumal, třeba to není pravda.

Je jasný, že elektronika nezachrání vše - a ten, kdo si to myslí, dopadne jak píšeš a to bych viděl na přirozený výběr
Srovnání s motogp je mimo, protože nikdo, nebo 99% lidí nejezdí takovou pilu, jako v motogp. S těmi úrazy nevím, ani já jsem nezkoumal.

1290 SuperDuke

9.2.2012 v 10:34 | Nahoru | #82
Tohle bude opravdu pecka... aaagrrrrh... Četl jsem včera článek v novém Motohousu a podle všeho se máme opravdu na co těšit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke

9.2.2012 v 17:22 | Nahoru | #83

Attim píše: Klidně, vždycky to můžeš vypnout (aspoň doufám, že to tak bude...) a nechat vše jen na svém zápěstí, umu a technice. Já si ale umím představit případy, kdy třeba dojíždím unavený, nebo v dešti, nebo jen prostě mám zrovna v hlavě něco úplně jinýho a potom budu rád, když mě něco podrží až na výjezdu z vinglu zatopím dřív, než by se slušelo. A to se může stát i ve chvíli, kdy jedu koncentrovaný a přeženu to prostě proto, že chci jet ještě rychleji, ale gumy nebo fyzika už je proti. A tím spíš, že je to moje chyba ocením případně tu elektroniku.



No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....

1290 SuperDuke

9.2.2012 v 17:38 | Nahoru | #84
tc by mohly mít všechny šestky, na naučení s prvním eSeSákem by to bylo ideální

(reakce na) 1290 SuperDuke

9.2.2012 v 18:33 | Nahoru | #85

Sefo píše: No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....



taky me to napadlo....unavenej, prsi a nalozim tomu na vyjezdu

1290 SuperDuke

9.2.2012 v 18:39 | Nahoru | #86

... tuhle porci není většina běznejch smrtelníků schopna ukočírovat



Šak preto tam dajú trakčnú kontrolu, ktorá na kolesá aj tak nepustí viac ako 100k. Ale majiteľ bude najväčší kápo v okolí.

1290 SuperDuke

9.2.2012 v 18:42 | Nahoru | #87
no u starejch motorek se jako tuning TC pridelavala.. tak na tehle se to bude jako tuning "vysekavat"... prostor pro upravy musi bejt

(reakce na) 1290 SuperDuke

9.2.2012 v 19:02 | Nahoru | #88

Sefo píše: No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....

Hele jasný - pro tvrďáky neomylný a nechybující bude TC OFF, pro ty ostatní je to věc, kterou ocení, když to poserou

1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke

9.2.2012 v 21:54 | Nahoru | #89
Sám mám SD-R a ikdyž má 135k, dokážu si představit, že by mohl mít ještě větší výkon, ten podvozek zvládá neuvěřitelný věci a jako celek to funguje jako jedna z těch TOP motorek který jsem vyzkoušel. Mě osobně větší objem nevadí a vítám jej, spíš jde o celkový koncept stroje a sladění motoru s podvozkem a aby byl motor použitelný na silnici, což je u naháče podstatné. Jestli a kolik tam bude elektroniky je mi celkem fuk, opět jsem zastáncem např. různých nastavení jako Sport, Race, Rain atd. antihop, elektronickej plyn, kontrola trakce- proč ne?! nevadí, hlavně ať to "funguje" a je to zase o pár kroků dál, než předchozí verze, což bude opravdu oříšek, protože podvozkově to vyplepšit snad už ani nejde. Jsem na tuhle bestii opravdu zvědavý a pokud bude tak dobrá jak předpokládám, koupím si jí.

Sami to znáte, koupíte novou motorku a říkáte si, jede to fakt ukrutně, pak si zvyknete a jak jezdíte, postupně se Vám to už tak brutální nezdá, alespoň já to tak měl skoro vždycky. Takže za mě SD 1290 zcela určitě ano.

1290 SuperDuke

9.2.2012 v 22:50 | Nahoru | #90
on pravdu má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Svod výfuku KTM 990 SM R , KTM 990 SuperDuke R Vesuv 3 28.5.2019 v 10:51 kawar125
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 22 20.9.2018 v 19:05 gugo


TOPlist