globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naháč pro holku
Zdarec, řešíme zapeklitou otázku.
Minulý rok jsem si pořídil B12 a nechal svézt i přítelkyni. Nějak se jí to zalíbilo asi, tak přemýšlíme jestli pořídit naháče i pro ní.
V hledáčku máme Inu a B6, ale rádi bychom si přečetli i názory ostatních. Obzvláště pak něžnějšího pohlaví, co tyhle mašiny sedlají.
Mladá jezdí dva roky na Viragu 535 a odřídila si v pohodě Chorvatsko tam i zpátky. Měří 170 cm. Prostě normálně rostlá holka.
O jiných mašinách neuvažujeme
Díky za názory.

1 reakcí na tento příspěvek Naháč pro holku

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #1
German> Oba dva tebou zminene typy jsou temer shodne vahove kategorie, tudiz vyber bude spise zalezitost libivosti. Bandaska je oproti Ine co se tyka dizajnu spise mirne sportovnejsiho razeni, i ten posez je trosicku sportovnejsi. Naopak Ina je vice do klasiky (tu vidim vyhodu v prestupu co se tyka posedu a zvyknuti si z Viragosa) a co je dulezite ma super pohodlne sedlo. Navic Ina nema centralni zadni tlumic, ale klasicke postranni - klasicka konstrukce - opet otazka vkusu.
Co se tyka vahy, tak muze nastat problem zezacatku nez si zvykne pouze pri manipulaci na miste. V provozu neni absolutne zadny problem. Znam jednu majitelku dokonce Iny 1200 (+30 kg oproti Ine 750), ktera meri jeste mene nez tva pritelkyne a s ovladatelnosti nema problem. Je to jen otazka cviku a pak to jde.
Kubaturu bych volil spise 750, nez 600. Co se tyka spotreby, tak ta nehraje mezi temito objemy tak podstatnou roli. U Iny 750 se bezne pohybuje okolo 5l a pri objemu nadrze 18l bude najezd okolo tech 350 km.

(reakce na) Naháč pro holku

29.1.2012 v 21:24 | Nahoru | #2

Jeff píše: German> Oba dva tebou zminene typy jsou temer shodne vahove kategorie, tudiz vyber bude spise zalezitost libivosti. Bandaska je oproti Ine co se tyka dizajnu spise mirne sportovnejsiho razeni, i ten posez je trosicku sportovnejsi. Naopak Ina je vice do klasiky (tu vidim vyhodu v prestupu co se tyka posedu a zvyknuti si z Viragosa) a co je dulezite ma super pohodlne sedlo. Navic Ina nema centralni zadni tlumic, ale klasicke postranni - klasicka konstrukce - opet otazka vkusu.
Co se tyka vahy, tak muze nastat problem zezacatku nez si zvykne pouze pri manipulaci na miste. V provozu neni absolutne zadny problem. Znam jednu majitelku dokonce Iny 1200 (+30 kg oproti Ine 750), ktera meri jeste mene nez tva pritelkyne a s ovladatelnosti nema problem. Je to jen otazka cviku a pak to jde.
Kubaturu bych volil spise 750, nez 600. Co se tyka spotreby, tak ta nehraje mezi temito objemy tak podstatnou roli. U Iny 750 se bezne pohybuje okolo 5l a pri objemu nadrze 18l bude najezd okolo tech 350 km.


Díky, takhle si nějak představuju odpověď. Díky za radu. Jí se Ina taky líbí víc, tak uvidíme. Třeba sem napíšou nějaké dámy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 Včera v 19:26 Rooks
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist