globalmoto_duben_nolan





Téma: ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
28.1.2012 v 22:53
Zdar, známej bez profilu zde řeší dilema jakou mášu vybrat na další sezonu. Mělo by to být na tzv. všehochuť, dovča,okresky,výkonná motorka,relativně pohodlná na sporta,prostě motorka na všechno ale jedna z těchto. Já fandím ZX10R,ta dle mého názoru splńuje vše. co vy na to? díky



Uzavřeno 02.02.2012 v 17:44 uživatelem PhoneutriaFera
Anketa: Která je ideál sport - trochu cesta??
ZX10R 04
41%
14
RSV 1000 Factory
9%
3
CBR litr
18%
6
K4 litr
32%
11
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 00:39 | Nahoru | #1
ZX10R je nejlepsi motorka na svete, takze i na tydle ucely co pises. vidis jakou barvu ma ten palec nahoru???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 01:34 | Nahoru | #2
Bubrak ZX10R> co se týče mě, tak i když se do mě nejspíš nékdo pustí , nejel jsem na lepším stroji než ZX10R. zkoušeli jsme to i proti s1000rr a bez šance, ta Kawa jede jak hajzl . když vidím Tvoje fotky z elephantu...nemám co dodat, vím že se dá cestovat i na sportech, je to jen o komfortu a rozmazlenosti, já jel na 12R do Irska taky v pohodě. Který model je dle Tebe nejvíce vydařený?? mé osobně se 2011 moc extra nelíbí, i když je to nejspíš vrchol s segmentu.

Naposledy editováno 29.01.2012 02:04:44

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 13:46 | Nahoru | #3
Nevím proč se nás ptáš,když máš jasno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 13:51 | Nahoru | #4

JiříII. píše: Nevím proč se nás ptáš,když máš jasno.



to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 13:57 | Nahoru | #5
Akorat ze to resi pro znamyho..

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 16:20 | Nahoru | #6

_monty píše: Akorat ze to resi pro znamyho..



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 16:26 | Nahoru | #7

Cuba_GSXR píše: to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400



Tak, a co že já jezdím zx12R? jel jsi na tom někdy? Je to hyperrychlá velká mašina,pohodlná i pro dva,mám s ní dost zkušeností,není to nejpodstatnější, ale dnes to spráská každej novéjší litr V4 - moje zkušenost. nedej bože zx10r, na tom když někdo fakt umí, je to jasný. doba, kdy cca 175ps mašin jako 12R nebo Busa bylo na vrcholu všeho a nic k tomu ani nečuchlo, je dávno pryč Busa i 12R jsou dnes byťr krásný,tak cestovně sportovní motorky,který snesou i kufry a nevypadají debilně,rychlý když potřebuješ ale ne SS. dnešní litry jsou o cca 50 kg lehčí než tyhle stroje(12r-busa) a mají stejný,nebo vétší výkon, takže proč by jsi z 12r už neslezl?? i já jsem ve stadiu, že vymýšlím novou motorku na sezonu 2012 a zatím taky ještě uvažuju. u mě to ale jasně vede zx10r a pujdu do ní. kámoš má favority viz anketa a já to pro něj sem dal, aby neměl jen muj názor ale i názor více bikeru.

PS: zzr1400, respektive ZX14R jsem projel, je to dustojný návrat řady ZZR na vrchol GT mašin. ne SS. navíc cestovat se dá i na litrovým sportu.

Naposledy editováno 29.01.2012 16:35:22

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 16:28 | Nahoru | #8

JiříII. píše: Nevím proč se nás ptáš,když máš jasno.



já ano, naposledy uvádím , že jsem to založil pro kámoše, který tady nemá profil a zajímal ho názor bikeru zde na foru.
kluci, čtěte ty uvody do konce, dá se tím předejít těmto faux pas ..

ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 18:40 | Nahoru | #9
Kawasaki je srdcovka
Když ji miluješ, není jiná, na čem se dá jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #10

PhoneutriaFera píše: Tak, a co že já jezdím zx12R? jel jsi na tom někdy? Je to hyperrychlá velká mašina,pohodlná i pro dva,mám s ní dost zkušeností,není to nejpodstatnější, ale dnes to spráská každej novéjší litr V4 - moje zkušenost. nedej bože zx10r, na tom když někdo fakt umí, je to jasný. doba, kdy cca 175ps mašin jako 12R nebo Busa bylo na vrcholu všeho a nic k tomu ani nečuchlo, je dávno pryč Busa i 12R jsou dnes byťr krásný,tak cestovně sportovní motorky,který snesou i kufry a nevypadají debilně,rychlý když potřebuješ ale ne SS. dnešní litry jsou o cca 50 kg lehčí než tyhle stroje(12r-busa) a mají stejný,nebo vétší výkon, takže proč by jsi z 12r už neslezl?? i já jsem ve stadiu, že vymýšlím novou motorku na sezonu 2012 a zatím taky ještě uvažuju. u mě to ale jasně vede zx10r a pujdu do ní. kámoš má favority viz anketa a já to pro něj sem dal, aby neměl jen muj názor ale i názor více bikeru.

PS: zzr1400, respektive ZX14R jsem projel, je to dustojný návrat řady ZZR na vrchol GT mašin. ne SS. navíc cestovat se dá i na litrovým sportu.



tohle sem moc nepochopil... co je spatnyho na tom ze se mi libi ZX12R a ZZR1400 ??? a ano jel sem na obojim... jinak nechapu tvuj nic nerikajici elaborat

jinak jo, prehlidl sem to, ze to resis za kamose... ale to je asi tak vse...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 20:03 | Nahoru | #11

Cuba_GSXR píše: tohle sem moc nepochopil... co je spatnyho na tom ze se mi libi ZX12R a ZZR1400 ??? a ano jel sem na obojim... jinak nechapu tvuj nic nerikajici elaborat

jinak jo, prehlidl sem to, ze to resis za kamose... ale to je asi tak vse...



elaborát musel přijít po tom, co jsi zareagoval na tohle téma větou : to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400

znělo to jakoby nebylo lepšího biku než ty dvě které zmińuješ. nemyslel jsem to zle.

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 20:12 | Nahoru | #12

PhoneutriaFera píše: elaborát musel přijít po tom, co jsi zareagoval na tohle téma větou : to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400

znělo to jakoby nebylo lepšího biku než ty dvě které zmińuješ. nemyslel jsem to zle.



v pohode... ja to taky nemyslel zle... a pro me neni lepsiho bajku nez ZX12R a ZZR1400 .... a o to prave jde.. PRO ME

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 20:22 | Nahoru | #13
z těhle ročníků bych bral bral zx10r.... pokud by nebyla nějaká v dobrým stavu tak šáhnu po géčku.
Desítka je dobrej stroj a jediný co je třeba tak dát tam tlumič řízení, jinak je ten předek dost nejistej. Nicméně jede to dobře, je to krásnej bajk a ta ovladatelnost je naprosto špičková. Géčko je zas motorka která táhne odspodu až nahoru jak debil. Ta desítka má takovej zvláštní průběh, nic moc nic moc nic moc a najednou tam máš všechno.

fároš ani náhodou a RSV..... nevím.

takže za mně ZX a případně GSXR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 20:59 | Nahoru | #14
GRASSEL> díkec, Fároš je z nich tak nějak nejslabší,že?? kvalitní ale ve srovnání se zx10r nějak nic moc,že?

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 22:32 | Nahoru | #15
určitě K4 1000, vynikající motorka, motor, váha, ovladatelnost napráskáš s ní i té desítce co jede do 10tis./ot. hůř jak šestka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #16
PhoneutriaFera> fároš je z nich o hodně slabší. Pokud budu brát v potaz že K1 má třeba 160koní tak 1000rr má tak 150. Při letmým sprintu jí K1 smazala dost razantně a čím rychlost vzrůstala tím to byl větší rozdíl.

1000rr 04-05 má dobrý brzdy, jinak ničím jiným lepší není. Naopak je těžší, je hrozně široká a při větším náklonu není problém drbat kapoty. Je tam fakt hodně širokej. Fároš jede až od 08, na tom se mi jezdí dobře

Kvalitnější rozhodně taky není, to určitě ne. Zpracování má kawa hodně dobrý, stejně tak géčko..... akorát má kawa takový některý věci nedomrdlý. Takovej ten přístup když něco děláš ale to měla vždycky takový například Z1000 08 to je naprostej otřes se dostat třeba ke vzducháči. 04 zx10 zas přístup k olejovýmu filtru ale to jsou prkotiny.

I tak by si měl ale ten kluk ty motorky zkusit, to co sedí jednomu nemusí druhýmu ale to asi víš

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 22:38 | Nahoru | #17

Flyer píše: určitě K4 1000, vynikající motorka, motor, váha, ovladatelnost napráskáš s ní i té desítce co jede do 10tis./ot. hůř jak šestka



Noooo tak to rozhodně ne táhne podstatně dřív. Jinak K3-4 jí na letmáči dá ale jen třeba z 50kmh a o kousek
Jinak ta desítka jede víc než dobře, líp jak K3-4 a rozhodně ne až v 10tis.ot.

ten tvůj popis by mi sednul spíš na model 06-07, ta je zdechlá a jede až úplně ve vrchu.... trochu jak R1.

ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 22:52 | Nahoru | #18
ja bych z tehle vybral taky K4 .. ale asi jen diky sympatiim ke znacce.

RSV nevim jestli je myslena prvni nebo druha generace.. ale kdyby druha tak bych nad ni taky premejslel.. na cestovani moc neni a nejede jako ty 4 valce, ale zas treba nejsem grassel nebo bubrak aby mi nestacil vykon rsv 04+ na bezny jezdeni :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 22:56 | Nahoru | #19
GRASSEL> hmm, když jsme u té zx10r, kterej model je tak nějak nejpovedenější? design je jedna věc, ale tak celkově..jinak kámoš projel biky, které jsou v anketě, a sedí tak nějak všechny, jen rsv je trošku jiná např. i já budu přezbrojovat a zx10r to bude stopro. líbí se mi šíleně 05 a pak až 08. 06 třeba moc ne. kterej model je tak nějak dobŕe vyvedenej ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 23:14 | Nahoru | #20
PhoneutriaFera> Tak to je taková otázka ošemetná

můj názor je ten že čím novější zx10, tím větší hnus. První byla krásná, druhá byla hezká, další byla divná a ta poslední je odporná....

Například model 06-07 se mi líbí taky ale když má sundaný ty kravský vejfuky a danej jen jeden krátkej na boku hned jí to hrozně zeštíhlý a shodí na váze.

Jinak mně se nejvíc líbí model první, nehledě na to že má super motor a naprosto precizní ovladatelnost.... je to krásnej bajk.

Jinak K3-4 bych bral jako hned druhou variantu skoro na stejným stupni se zx10.... ten motor je taky bomba, jako třetí bych pak šáhnul po RSV.....pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr

ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 23:15 | Nahoru | #21
cim novejsi ZX10 tim "vychytanejsi" .. ale nejzabavnejsi pro radeni v provozu bude asi 04... me se z nich i nejvic libi.. ty vyfuky pod sedlem delaj ty novejsi modely moc "bachraty"

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2012 v 23:15 | Nahoru | #22

PhoneutriaFera píše: Bubrak ZX10R> co se týče mě, tak i když se do mě nejspíš nékdo pustí , nejel jsem na lepším stroji než ZX10R. zkoušeli jsme to i proti s1000rr a bez šance, ta Kawa jede jak hajzl . když vidím Tvoje fotky z elephantu...nemám co dodat, vím že se dá cestovat i na sportech, je to jen o komfortu a rozmazlenosti, já jel na 12R do Irska taky v pohodě. Který model je dle Tebe nejvíce vydařený?? mé osobně se 2011 moc extra nelíbí, i když je to nejspíš vrchol s segmentu.



zdar, nejlepsi je 2011, urcite. je o 8kg lehci nez BMW, co se nese forama v USA, tak je vyrazne spolehlivejsi, a odblokovanim omezeni kvuli hluku/emise (pruchozi vyfuk + ECU) je vykonove stejne jak Bawor, ovladatelnost je ale pry famozni jak na 600. hodne se o ni psalo, ze to je zas brutalita jako prvni model 04. Ja mam 04, a dalsi bude 08 nebo 2011, podle fin. situace. 06 je krasna, jede nahore taky jak hajzl, ale je uz takova klidnejsi, to bych asi radsi K5 suzuku.

tady mas srovnani 08 modelu, Kawa je nekde jinde

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 23:19 | Nahoru | #23

Flyer píše: určitě K4 1000, vynikající motorka, motor, váha, ovladatelnost napráskáš s ní i té desítce co jede do 10tis./ot. hůř jak šestka



v tom pripade K4 jede mezi 7-10 jako 250, ctyrtakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

29.1.2012 v 23:31 | Nahoru | #24
GRASSEL> pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

30.1.2012 v 22:23 | Nahoru | #25

PhoneutriaFera píše: GRASSEL> pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr


chlapec vubec nevi o cem hovori

ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2012 v 22:31 | Nahoru | #26
Před nebeskou branou se sejdou tři motorkáři jezdící na Yamaze, Hondě a Kawasaki. Yamahář se hned cpe první dovnitř, ale sv. Petr mu říká: "STOP, synu, tys celý život jezdil rychle jak čert, to bylo samé hen, heen, heeeeen, místo tlumičů laďáky a tím kraválem jsi plašil babičky a ještě jsi z toho měl legraci, marš do pekla!" Jezdec na Hondě už si neni tak jistý a nesměle říká:" A co já, sv. Petře, j.........á jezdil potichu jako vánek, však to znáte - Hoooóón-daaááá..." Ale sv. Petr mu povídá:"To jo, ale křižovatky jsi projížděl na červenou a policajtům jsi nezastavoval, hybaj do pekla!" Ten třetí v řadě už to ani nezkouší, zastydí se, sklopí oči, smutně se otáčí a chce následovat svě dva motokolegy, ale sv. Petr mu říká:"Ale kdepak, jen pojď dál milý synu, vždyť já vím,že jsi celý život jezdil na Kawasaki, ty už sis prožil peklo na zemi!"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

30.1.2012 v 23:00 | Nahoru | #27

Bigzabak píše: chlapec vubec nevi o cem hovori



vzhledem k tomu že mluvím o sobě tak to vím celkem dobře hele nebo to víš ty líp?!

1000rr 04-05 je prostě motorka kterou bych fakt nechtěl a která jede až od ročníku 08, model 04 je mrtvola a kdo chce ať si jí koupí když mu sedí....
já jsem se na ní projel hodněkrát a to mi stačí

Jedinej mi sednul model 08

Naposledy editováno 30.01.2012 23:07:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

2.2.2012 v 12:13 | Nahoru | #28
GRASSEL> jo 08 az, nejede sice jak ZX10, ale jede pekne a co nema na topu tak dozene v obratnosti. pro me zatim velice pekny povozeni kde si davas v zatackach s prehledem 99 % pilotu s prstem v nose. Jinak ZX 10 11´bych chtel, ale kdo ne. Treba az farose totalne rozbiju, pudu do ni. Zatim sem slysel same ody, ale nejel ji. A kdo jo, rad bych at sem neco hodi, nejake inficko by neskodilo.

(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

2.2.2012 v 12:57 | Nahoru | #29
Bigzabak> No tak vidíš já mluvil o modelech do roku 08. Jezdím celkem často na fárošovi 08 a jezdí se mi na tom pěkně, je to hezky ovladatelný ale vzhledem k tomu že tu řeší motorky 04 tak jsem řešil fároše 04

[img]
[img]

Jinak to že si dáváš s prstem v nose ostatní je hlavně tím jakej si řidič s K2 jsem si dával 100% maníků včetně týpků co testujou pro motocykl na novejch litrech....
To je o pilotovi a v čr je to samej mrdal

Mně se model zx10 11 hnusí, je odporná. Nejhezčí je první

ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4

2.2.2012 v 14:58 | Nahoru | #30
Ta nová Ninja je fakt hodně divná. Ale svym designem jako by chtěla říct, kdo je teď nejsilnější superbike na trhu Viděl sem jí naživo a je to UFO
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist