globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Ahoj,
nakupuji občas v německém louisu, kde nabízejí tento olej:
Procycle 10W40
Znáte ho někdo? Použili jste ho? A vaše zkušenosti jsou pozitivní nebo negativní? V čem?

Říkal jsem si, že bych ho koupil do svého SV, ale abych se přiznal, nemám k němu až takovou důvěru. I když podle popisu by měl být zcela standartní a motorce i mně dostačující.

Jen mě zajímají reference - abych zjistil, zda se mu radši nevyhnout.

Díky všem za postřehy.

Naposledy editováno 25.01.2012 22:33:36
Anketa: Koupili byste tento olej Procyle do své mašiny?
Jo, bez obav.
29%
52
Ne, bál/a bych se, co to udělá, leda by mě někdo přesvědčil, že je OK.
4%
7
Nevím, kupuji zásadně Castrol, Motorex nebo Motul a nic neřeším.
67%
122

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?

28.1.2012 v 10:12 | Nahoru | #1

petrvtr_new píše: Jak jsi prisel na vysoky obsah siry proboha? To je kolem dokola omilana blbost. V soucasnosti ma nafta 10 mg/kg



jak jsem na to prisel? no ja to nebyl... to je vec, ktera je znama uz mnoho, mnoho let pral bych ti videt komponenty motoru (vacky, zdvihatka), ktere diky spalovani nafty z vysokym obsahem siry odchazeji jako kdyby je nekdo vzal na frezu. na vine jsou latky (tvrde castice, kremik a pod.) vznikajici pri spalovani prave tehle nafty, ktere kvalitni olej na sebe navaze a pak je to v motoru jako brusna pasta. doslo to tak daleko, ze uz to napr.koncern VW pise i do servisnich knih. vymysli si snad i on?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?

28.1.2012 v 11:41 | Nahoru | #2

Eso_Rimmer píše: jak jsem na to prisel? no ja to nebyl... to je vec, ktera je znama uz mnoho, mnoho let pral bych ti videt komponenty motoru (vacky, zdvihatka), ktere diky spalovani nafty z vysokym obsahem siry odchazeji jako kdyby je nekdo vzal na frezu. na vine jsou latky (tvrde castice, kremik a pod.) vznikajici pri spalovani prave tehle nafty, ktere kvalitni olej na sebe navaze a pak je to v motoru jako brusna pasta. doslo to tak daleko, ze uz to napr.koncern VW pise i do servisnich knih. vymysli si snad i on?


Já se zase zeptám tebe,jak jsi na to,co píšeš přišel,protože VW toto do servisních knih nepíše!
Pokud ano,tak to sem hoď. Já mám VW fungl nového a píší mě tam 30.000km. Když se mi v 15ti rozsvítil servis,tak jsem dojel na garančku a tam mi řekli,že byl z výroby blbě nastaven palubní počítač,že mám přijet mezi 25-30tis.
Podotýkám,že garančku si platím ze svého,takže jijich motivem rozhodně nebylo,posunout mi interval jen tak.
Já jak to tady čtu,tak jedna kravina za druhou,včetně toho křemíku a síry,co tu píšeš.
Lidi,buďte běloši. Na jednu stranu tu z důvodu úspory peněz propagujete levnej olej,co nikdo nezná,na druhou stranu zpochybňujete údaje výrobce. Každej garážovej mechanik je tady chytřejší,jak výrobce,co dělá vývoj motorů,či maziv desítky let. Toto fakt nechápu. Většina motorek má náplň 3litry. Většina motorek má interval 6000km a většina motorkářů tu nenajede za rok těch 6000 tudíž mění olej jednou za rok. Místo toho,aby koupili olej za 600kč v krámu za rohem,tak řeší olej co neznají z Německa ,za 400kč a řeší pochybnou úsporu. A pak zkracují interval z 12000 na 600. Tak kde je pak ta úspora? Podle toho mě vychází,koupit prostě olej dle manuálu,třebas i dražší,dodržet interval a nic jiného neřešit.Už podle textu vidím,že většina z vás tady neví o olejích ani základní věci,ale přesně ví,co nalít,navzdory manuálui,co maj doma ve skříni.
Já se prostě nestačím divit.

Naposledy editováno 28.01.2012 11:44:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?

28.1.2012 v 17:53 | Nahoru | #3

Eso_Rimmer píše: jak jsem na to prisel? no ja to nebyl... to je vec, ktera je znama uz mnoho, mnoho let pral bych ti videt komponenty motoru (vacky, zdvihatka), ktere diky spalovani nafty z vysokym obsahem siry odchazeji jako kdyby je nekdo vzal na frezu. na vine jsou latky (tvrde castice, kremik a pod.) vznikajici pri spalovani prave tehle nafty, ktere kvalitni olej na sebe navaze a pak je to v motoru jako brusna pasta. doslo to tak daleko, ze uz to napr.koncern VW pise i do servisnich knih. vymysli si snad i on?



Jasne v 70 letech mela nafta 0.5% siry a problem nebyl, v 90 se 0.15% taky ne a prusery zacaly po roce 2005 s 50 mg/kg a po roce 2009 s 10 mg/kg je to nejhorsi ...

Kremik taky asi nevznikne spalovanim nafty a olej se k vacce a zdvihatkam dostava pres co? Ze by filtr?

Naposledy editováno 28.01.2012 18:28:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist