Napadlo mě, že když je na nějakým (každým) výrobku MADE IN CHINA, tak se to hodnotí jako šmejd i když jde třeba o značkovou věc vyrobenou ve filiálce v Číně. Tak jestli je to i tak, že Francouz nebo Japko vyrobený tady bude jebka nebo je to kvalitní vůz (což u Frantíků asi neklapne).
Ta auta jsou tam vyráběna s maximální láskou a péčí.
Je to všechno stejný, jen jiné tvary karosérie a interiéru.
Netroufám si odhadnout jestli je výrazný kvalitativní rozdíl mezi toyotou a těma "francouzama" , ale myslím že to je jedno.
Co jsem vysondoval, tak se to moc nesere, vcelku to funguje, na dojíždění do práce dostačující.
Na podzim měli dokonce akci na Aygo, doprodávali nějaké skladové kusy, protože se chystá facelift, nová toyota byla za 99 900kč včetně dph.
Za tyhle peníze bych se nestyděl to koupit, ale bylo to podmíněno jejich leasingem a nakonec to stejně vyšlo na 2sta
A za ty prachy se mi to zdá drahé, to už je lepší vzít z bazaru něco dvouletého..
Ty litrové motory mají paradoxně dost dlouhé kvalty, i přes to jedou celkem dobře, úplná mrtvola to není, závodní auto ale také ne.
Údajně se s tím dá jezdit za reálných 5 litru, což je celkem fajn.
3 reakcí na tento příspěvek Auto z T P C A
Jako vše tak i výstupní kontrola je rozdělena, dělá jí víc lidí, ne jeden a každý má na starost pouze něco.
A podle mého názoru dnes nekoupíš auto které vydrzi to co auto vyrobené pred 30ti lety.
A může to být klidně plechovka za 2 mega, dnes se stejně dělá vše na kšeft a o životnost v téhle konzumní době až tolik nejde.
Takže jestli mi u auta za 200tis.začne vrzat po 5 letech provozu přístrojovka, věšet se kvuli tomu nebudu.
Dnes už ani ty bagry nejsou co bývaly
Warthog píše: Něco pro zajímavost: osoba téměř blízká dělal v TPCA výstupní kontrolu. Zda všechno funguje a tak. Na jedno auto měl maximální limit 30 sekund. Tak nevím, asi je to normální...
tak ono je vsechno a VSECHNO... pro nekoho je vsechno jen to, co sviti nebo vydava nejakej zvuk... coz si myslim ze za 30 sekund je realny.. vsechno zapnes, vybehnes ven, obehnes auto a hotovo...
1 reakcí na tento příspěvek Auto z T P C A
1 reakcí na tento příspěvek Auto z T P C A
Věřim, že 300tkm ty auta najedou a pokud se to bude používat k tomu, k čemu jsou určený - primárně ježdění po městě, tak těch 300 tkm bude pořádná porce roků :)
Dave81 píše: Ty auta maj podle mě kvalitu odpovídající ceně a jejich určení. Na dlouhý cesty to není, nijak extra to nepojede, pohodlí v tom nebude ale že by se to sralo, toho bych se nebál. A podle mě dneska se dělaj auta rozhodně kvalitnější než dřív. Ono je třeba zohlednit, že se dost zpřísňují normy a zvyšují výbavy, tzn.v běžném autě je dnes mnohem víc serepetiček a "zbytečností" než v podobném autě před patnácti lety. Proto občas nějakej snímač či relátko odejde.
Věřim, že 300tkm ty auta najedou a pokud se to bude používat k tomu, k čemu jsou určený - primárně ježdění po městě, tak těch 300 tkm bude pořádná porce roků :)
moje rec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Warthog píše: Něco pro zajímavost: osoba téměř blízká dělal v TPCA výstupní kontrolu. Zda všechno funguje a tak. Na jedno auto měl maximální limit 30 sekund. Tak nevím, asi je to normální...
tak ono to bude všude stejné, známý dělá výstupní kontrolu v (mnou neoblíbené značce) hnujdaju a taky na to má jen malou chvilku(ale kolik přesně teď nevím ,ale bude to dost podobné) prostě jen na rychlo překontrolovat jestli nic nechybí a pryč.1 reakcí na tento příspěvek Auto z T P C A
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Dawe02 píše: Hery22,Warthog> Co konkretne myslite vystupni kontrolou? Jaka pozice?
nevím jestli se to tak správně nazývá,ale podle toho co psal warthog tak vizuální kontrola hotového auta jestli je všechno tak jak má a nikde nic nechybí před výjezdem z linky2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Hery22 píše: tak ono to bude všude stejné, známý dělá výstupní kontrolu v (mnou neoblíbené značce) hnujdaju a taky na to má jen malou chvilku(ale kolik přesně teď nevím ,ale bude to dost podobné) prostě jen na rychlo překontrolovat jestli nic nechybí a pryč.
Tak ona ta výstupní kontrola bude mít určitě několik úrovní, samozřejmě, že ti vaši "známí" dělají tu "nejdůležitější", bez které se to neobejde a tu jedinou, která opravdu funguje a ještě na to mají jen pár sekund na celé auto. On celý proces výroby (montáže) už by měl být nastaven "sabekontrolně", a pak je ještě dublován nějakou finální výstupkou - vizuálně + funkčně.
Co já jsem slyšel má auto na výstupní kontrole běžně desítky drobných neshod, což za pár sekund neni možný ani sepsat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
když nejdou dveře zavírat uplně tak jak by měly, tak to pořeší gumová palice, dvě dobře mířené rány na pant a hotovo
jinak jo, spousta dílů se kontroluje ještě než se dostanou na linku, takže ta výstupní je fakt jen taková jistotní. A je rozdělená na vícero částí, hodně se kouká třeba na lak, aby nebyl nikde škrábanec nebo tak a to rozhodně netrvá jen 30 vteřin..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Dave81 píše: Tak ona ta výstupní kontrola bude mít určitě několik úrovní, samozřejmě, že ti vaši "známí" dělají tu "nejdůležitější", bez které se to neobejde a tu jedinou, která opravdu funguje a ještě na to mají jen pár sekund na celé auto. On celý proces výroby (montáže) už by měl být nastaven "sabekontrolně", a pak je ještě dublován nějakou finální výstupkou - vizuálně + funkčně.
Co já jsem slyšel má auto na výstupní kontrole běžně desítky drobných neshod, což za pár sekund neni možný ani sepsat.
Naposledy editováno 25.01.2012 13:15:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
mandy8 píše: dva_hrnce> Na kontroly kvality se neopravuje, zjištěné závady se zapisují do inspekčních karet a poté jsou auta odváženy na příslušný repair kde se opraví.
asi jak kde a jak co.. třeba ty panty a lehké vady laku které jdou rozleštit se řeší v TPCA přímo na lince, ale to jsou asi jen ty minimální závady které nevyžadují větší zásah aby se odstranily..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
mandy8 píše: Hery22> Jinak jak píšeš o tom testování na dromu, tak tento test se dělá u VŠECH aut vyrobených v Hyundai každé auto co sjede z linky, musí projet testovací dráhou. ( výmoly,kostky,příčné nerovnosti, test ABS, ruční brzdy atd...)
tam taky děláš? Asi se nějaké testy dělají u všech aut, jen říkám co mi říkal on no, říkal že prvních(nevím už si nepamatuju kolik, řeknu jen nějaké číslo)asi 100 aut co se vyrobili šli na nějaký náročný test a pak se sešrotovali, co je na tom pravdy nevím1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Hery22 píše: tam taky děláš? Asi se nějaké testy dělají u všech aut, jen říkám co mi říkal on no, říkal že prvních(nevím už si nepamatuju kolik, řeknu jen nějaké číslo)asi 100 aut co se vyrobili šli na nějaký náročný test a pak se sešrotovali, co je na tom pravdy nevím
sešrotovali :)
vtípek, no :)
Dave81 píše: sešrotovali :)
vtípek, no :)
Ve skutecnosti je kvalita termin pokryvajici mnohem vice a zacina ve fazi vyvoje produktu, pres procesy az po nejake ty redundantni opticke kontroly, ktere cini mozna tak promile z nastavenych opatreni.
mandy8> ta stovka pilotu byla zrejme postavena z PPAPovych batchu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
dva_hrnce píše: Dave81> sepsat ne, ale opravit jo
když nejdou dveře zavírat uplně tak jak by měly, tak to pořeší gumová palice, dvě dobře mířené rány na pant a hotovo
.....
to mi připomíná výstupní kontrolu trabantu