Napadlo mě, že když je na nějakým (každým) výrobku MADE IN CHINA, tak se to hodnotí jako šmejd i když jde třeba o značkovou věc vyrobenou ve filiálce v Číně. Tak jestli je to i tak, že Francouz nebo Japko vyrobený tady bude jebka nebo je to kvalitní vůz (což u Frantíků asi neklapne).
3 reakcí na tento příspěvek Auto z T P C A
Jako vše tak i výstupní kontrola je rozdělena, dělá jí víc lidí, ne jeden a každý má na starost pouze něco.
A podle mého názoru dnes nekoupíš auto které vydrzi to co auto vyrobené pred 30ti lety.
A může to být klidně plechovka za 2 mega, dnes se stejně dělá vše na kšeft a o životnost v téhle konzumní době až tolik nejde.
Takže jestli mi u auta za 200tis.začne vrzat po 5 letech provozu přístrojovka, věšet se kvuli tomu nebudu.
Dnes už ani ty bagry nejsou co bývaly
Warthog píše: Něco pro zajímavost: osoba téměř blízká dělal v TPCA výstupní kontrolu. Zda všechno funguje a tak. Na jedno auto měl maximální limit 30 sekund. Tak nevím, asi je to normální...
tak ono je vsechno a VSECHNO... pro nekoho je vsechno jen to, co sviti nebo vydava nejakej zvuk... coz si myslim ze za 30 sekund je realny.. vsechno zapnes, vybehnes ven, obehnes auto a hotovo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto z T P C A
Warthog píše: Něco pro zajímavost: osoba téměř blízká dělal v TPCA výstupní kontrolu. Zda všechno funguje a tak. Na jedno auto měl maximální limit 30 sekund. Tak nevím, asi je to normální...
tak ono to bude všude stejné, známý dělá výstupní kontrolu v (mnou neoblíbené značce) hnujdaju a taky na to má jen malou chvilku(ale kolik přesně teď nevím ,ale bude to dost podobné) prostě jen na rychlo překontrolovat jestli nic nechybí a pryč.