globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

3 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 15:48 | Nahoru | #1
naftovej traktor bych teda nechtěl

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 15:51 | Nahoru | #2
tigerbou> ani tenhle ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 15:52 | Nahoru | #3

tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl



přesně, ženský, co obdivujou silný diesly čuměj po lokomotivách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 07:58 | Nahoru | #4

tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl



1.6 HDi, na tachu 180000km mejch vlastních, nikdy nic > nejlepší motor!,já proti naftě nemůžu říct ani slovo, ...ale chápu že je tak nějak cool bejt "probenzínovej"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist