naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
3 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl
přesně, ženský, co obdivujou silný diesly čuměj po lokomotivách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl
1.6 HDi, na tachu 180000km mejch vlastních, nikdy nic > nejlepší motor!,já proti naftě nemůžu říct ani slovo, ...ale chápu že je tak nějak cool bejt "probenzínovej"