globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 15:23 | Nahoru | #1

GRASSEL píše: Ten interier je fakt jak pro starýho dědka, toje barva jako nemocniční hole
Jinak já teda nevím ale tohle je sice hezký auto ale podle mě takový nějaký nevím, takový bez pocitu, emocí.... a to mám audiny rád.

Nicméně mě se nejvíc líběj starý A4, pokud možno S4 nebo RS4 to je auto který má prostě styl, ale chápu že to je stará mrdka



Zvlášť v kombiku - můžeš denně vozit litinový radiátory po dálnici skoro třístovkou...

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 17:05 | Nahoru | #2

rydlas píše: Zvlášť v kombiku - můžeš denně vozit litinový radiátory po dálnici skoro třístovkou...





a to se samozřejmě hodí žejo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist