bmw_r1300gs_cartec





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

24.4.2012 v 21:03 | Nahoru | #1

assassin píše: teenagersky vozitko jak ma bejt taky sem v 19ti chtel velky kombi a hlavne aby bylo usporny



Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 00:17 | Nahoru | #2

WhiteS píše: Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .



hele dulezity je ze si spokojenej.... pro me by to na svizny svezeni bylo "slaby" a na ekonomickou jizdu mi prijde ze ta spotreba zas tak super neni, jednickova oktavka mi v tech rychlostech co pises zrala jeste o velkej kus min....

me tohle nejak nic nerika, ale tak nejnovejsi auta co se me libi jsou tak 15let stary, zerou benzin po desitkach litru a nemaj pod 6valcu ... sem nejak predcasne zestarnul ci co
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist