naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: teenagersky vozitko jak ma bejt taky sem v 19ti chtel velky kombi a hlavne aby bylo usporny
Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .
WhiteS píše: Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .
hele dulezity je ze si spokojenej.... pro me by to na svizny svezeni bylo "slaby" a na ekonomickou jizdu mi prijde ze ta spotreba zas tak super neni, jednickova oktavka mi v tech rychlostech co pises zrala jeste o velkej kus min....
me tohle nejak nic nerika, ale tak nejnovejsi auta co se me libi jsou tak 15let stary, zerou benzin po desitkach litru a nemaj pod 6valcu ... sem nejak predcasne zestarnul ci co