1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: assassin> Ano přesně jak pišeš vše v garaži, a popojelo to jen asi 1 metr... JA žiju pořad v tom že spojka by měla fungovat v jakekoli situaci i v garaži. prohříval jsem to velice dukladně, 15 minut nastartovano je podle mě prohřáto. Nu bohužel ted nemužu nic vice dělat, protože mam rozhozeny předek, kvuli volnemu kotouči ktery jde přenýtovat. Až se venku umoudři a motka bude pohromadě, tak to projedu. Tajně doufam že až se to pořadně cele prohřeje a projede, tak bude spojkovat jako za mlada. Ale ja jsem psychicky nevyrovnany člověk, proto mě tak šte že to v garaži nefunguje jako na cestě
tak tam nejde ani tak o to prohrati, jde o to ze motorka delsi dobu stala, lamely k sobe tlaci pruziny a ty postupne vytlaci olej .. a lamely se k sobe slepi, tys je sice rozlepil tim tlacenim 1m po garazi, ale stejne nejspis ani neudelaly celou jednu otacku, aby se vykoupali v oleji takze stejne zustavaj nekde suchy a spojka tahne.. holt je to mokra spojka.
ja tyhle zimni prohrivani motorek v garazi moc nechapu... ad to prenytovani.. trosku se bojim ze to za chvilku bude to samy.. klasicka bolest GSXR..vymackaj se ty Alu unasece, tzn novy nejty to moc nezachrani...
Pavčo. píše: Bubrak ZX10R> Jsi schopný mě nějak přesvědčit, že tam má nějaka kulička být? doufám že ne
asi ne, to je jen takovy to domaci placani
jinak me ted merili spojku a je v cajku, lamely maj spravnou tloustku, merili i kotouce, ty sou taky v norme, na 70tis km a ze furt litam po zadnim pres spojku, mi to prijde dost OK, a to mozna jeste predtim byla stocena
A navíc to nebyl jen 1 metr... Měl jsem ji na stojanu pod zadním kolem, nastartoval, dal rychlost, vymáčknul spojku, a zadní kolo zabrzdil, takže vlastně jsem donutil spojku klouzat. Překvapilo mě, že se motor ani trochu nepřidusil, neztratil otáčky. a pořád jel na volnoběh bez problemu.
K nýtování... Dělá to pan na Vřesině u Ostravy, nebudu mu dělat reklamu. Ale dělá to zcela běžně na okruhovky, a nikdy s tim nebyl problem (údajně). A pokud ten kotouč bez problemu přežije 2 sezony tak budu spokojeny. Kotouče jsou minimálně ojeté, tak je mi líto je vyhazovat a za balík kupovat nové. Když jsou ještě tak drahé. Nejlevnější jsem našel kus za cca 4500 peněz. A v této chvíli je to pro mě bolestivá rána, když už jsem do motorky nasypal 25 peněz...
1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka
ad nejtovani kotoucu.. no nevim cece, to ze maj axialni vuli nevadi, ta je ok, jestli maj radialni tak jsou tri moznosti.. je opotrebenej ocel venec, je opotrebenej nejt, je opotrebenej alu unasec... nejspis je ale opotrebe vsechno, v pomeru toho z jakyho je to materialu.
nejty a venec jsou ocelovy, unasec hlinikovej.. tipoval bych ze nejvic vymackanej bude unasec.
tzn pokud bych si prenejtovani mel predstavit jako smysluplnou opravu, tak by to melo vypadat tak ze se zvetsi ten oblouk v venci, v unaseci a nejty se daj novy s vetsim prumerem.. tohle je ale vyrobne tak narocne ze by to stalo balik. pokud se daj jen novy nejty, podle me se pomerne rychle vymackaji podle tech jiz opotrebenych ploch ve venci a na unaseci... a i lidi mivaj takovy zkusenosti...
tak dyztak pak napis jak to dopadlo u tebe, zajimalo by me to...
2 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.
jak rikam prvotni jev byly slepeny lamely - normalni. ted uz to radi, jen pri razeni jednicky je slyset rana - to samo na dalku neposoudim, ale je to taky pomerne normalni.
ad to tvoje stelovani spojky - spojka bez vule na pacce je spatne - takhle spalis lamely, kdyz si stahnes tady na serveru servisni manual, zjistis ze tam ma byt vule - na konci packy by to melo delat zhruba 1cm. spojka se da stelovat jeste na tom sneku co macka tycku - pokud to nepochopis kdyz to vidis pred sebou jak - opet odkazu na servisni manual. Neni v tom zadna veda a autorizovanej servis ti stejne jen nastavi tu vuli na pacce a ten snek dole aby vystavoval.. kdyz teda budes mit stesti na sikovnyho servisaka
novy desky si na starej kotouc sednou na par km, to bych neresil.
ad ty nejty - jo tak sem to myslel. udela nejt na fest aby tu vuli zmensil, ale tim ze ta puvodni dira uz dost mozna neni kruhova tak to moc dlouho bez vule nevydrzi - si myslim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: Ještě bych měl dotaz na 2 motoGuru. assassin, Bubrak> Vypadate oba jako střelci se skušenostma, jaké jezdíte pneu? normál prodejné homologované, nebo jeté okruhovky? Četl jsem, a slyšel jsem hodně o gumách, že řezaný okruhový slick není vhodný do provozu, protože ho nejde udržet ohřátý, a taky na to není stavěný. Údajně je okruhová pneu schopná se ohřát méně kraát, než kalsická silniční. Ale co jezdím s lidma, tak jezdí řezaný slick a nemužou si vynachválit, tak jsem v pasti. Nepočítám s tím že budu jezdit na klobouka, ale ani nejsem sebevrah. Chvílema jezdím výletně s ženou, a jindy to zase ženeme do extrému.
ja jezdim pomalu jezdit to chce roozumem, tzn kdyz mas jetou pneu u ktery nevis jak se chova tak si vyzkousis opatrne kde jsou jeji meze ... navic stejne v provozu to chce jezdit s rezervou, okruhovej styl s kapotama prosoupanejma od naklonu zavani prusvihem.
jezdeni jetejch pneu, slicku apod, je na vlastnim uvazeni kazdyho... obecne to doporucit nelze.
ja sem jezdil temer vyhradne jete pneu, sliky rezane i nerezane a bylo to kus od kusu, nektery pneu mi sem tam klouzly, tak sem s nima jezdil opatrneji, nektery mely divny chovani tak to same...
ja mel ty jety ale vesme zadara tzn clovek prekousne i to ze ta pneu nedrzi jak ma a ze musi kvuli tomu jet opatrneji...
problem se slickama je jen legislativni, ale zatim sem nemel problem pri kontrole, a bouracku sem nezavinil
rozhodne mam v ne ale vetsi duveru co se tyce prilnavosti, a ani na mokru to neni nejak vyrazne horsi nez u homogum, ale na mokru jezdim hodne pri zdi do zatacek
jo a samo me pri zastavovani skoro srazili, natlacili me cumakem na chodnik.. byla to tusim ta "motorizovana jednotka" takze proste tvrdi hosi... ale tak vlastne sem z toho vysel pomerne levne....
1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: OK, jak to tak čtu, asi na horke letni dny nazuju slick, a budu jezdit s tím že nejdříve se musime seznamit... Ono i ty homogumy jsou docela měkke. tad tam mám Dunlop Qualifier, a když se ohřejou (foukalo na ně elektricke topení ), tak to je jako žvykačka na kraji. Dík chlopi za nazory, třeba někdy protahnem brka po hadovitych cestičkách, nebo zničime jatru u stolu
hele i docela obycejna sportovni guma snese vic nez dokaze zajet 90procent ridicu sportovnich motorek. takovy ty "homologovany" okruhovy pneu ale supercorsa, qualifier apod. uz jsou s tim co dokazou daleko za tim co se da na silnici zajet... slick ma pro nektery lidi takovej efekt ze si mysli ze kdyz je to ta zavodni guma a rossi na ni brousi loktem .. ze jde pak to same uplne samo a zahodi to... fyzikalni zakony nepremuze ani slick :)
tzn prvni sezonu na litru typu GSXR K1/2 bych asi doporucoval koupi novejch pneu, preci jen ta motorka docela jede, ma dost "akcni" podvozek a clovek co si zvyka aby jeste zkoumal jestli ty jety pneu co na to nazul jsou uz po smrti nebo ne... nevim nevim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.
hoď jsem prosím kontakt na toho borce co dělá ty kotouče.už tam mám taky vůli,1700kč není až tak šílená položka-tak bych to prubnul....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Pavčo. píše: Dolph-cz> Kukni na stranky má tam číslo i mejla kotouče + servis
díky,zavolám mu...
PS:a reklamu mu klidně udělám,až ty kotouže otestuju...(jen doufám,že nebudu nadávat)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
manass píše: Pavčo.> Gsxr K1 v pův. stavu bez úprav, jen sem vyměnil olej ve vidlích, brzdovku, pancéř hadice a pár drobností. Levné neznamená špatné.V době vzniku motorky snad ani neexistovaly na trhu až po pár letech byly novinkou. Vždycky jsem jezdil na výprodejových modelech pneu, protože na novinky jsem nikdy neměl a ty superlativní vícesměsové vlastnosti běžný pilot málokdy využije, nebo ani vlastně nemusí poznat. Co se týče výdrže u hodně měkkých pneu, je dobrý se vyvarovat vysoké rychlosti po dálnicích styl plnej-pak se vytváří ploška uprostřed guma je brzo na odpis a moto se přes vzniklou hranu hůře překlápí, pokud je to extrem tak i jakoby spadne do zatáčky.Lepčí zkoušet po okreskách bez provozu si pěkně zakroužit
hele to je presne vono, ta dvousmesovka ma tvrdsi stred a na dalnici ten stred vic vydrzi, takze to pozna kazdej
jinak mi prosimte rekni kolik slicku jsi odjezdil, ze o nich tak fundovane vypravis a zaroven co rikas zcela odporuje zkusenostem lidi co je pouzivaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Jinak řezané slicky sem v mladých létech pokoušel a nikdy nesjel, protože po pár higsidrech, naštěstí jen zadního kola sem knim stratil veškerou důvěru, a je potřeba si taky něco někdy přečíst, nemyslím tím tady na fóru, protože tady je to většinou o jednom velkým dohadování. Nemíním si na starý kolena rozbít držku kvůli pár stovkám, asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
manass píše: Bubrak ZX10R> Pokud si antijezdec , jako většina, tak sjedeš i 3směs na zadní na placku, pár takových lidí znám i ve svém okolí.(i když tvrdí výrobce, že je vprostřední části pneu nejtvrdší a nejodolnější směs) Bohužel, většina problémů s nestejnoměrným sjetím je v rukou jezdce nebo stylu jízdy. Kdo tomu nevěří, ať si to zkusí, dnes je na trhu nepřeberné množství různých pneu. Tahleta připomínka se týká jízdy na silnici, nikoli na okruhu.
Jinak řezané slicky sem v mladých létech pokoušel a nikdy nesjel, protože po pár higsidrech, naštěstí jen zadního kola sem knim stratil veškerou důvěru, a je potřeba si taky něco někdy přečíst, nemyslím tím tady na fóru, protože tady je to většinou o jednom velkým dohadování. Nemíním si na starý kolena rozbít držku kvůli pár stovkám, asi tak
Hele, pises, ze normalni jezdec nepozna vyhodu vicesmesovky, ale to preci neznamena ze kdyz ji sjedes taky na placku tak nepoznas, ze vydrzela dyl nez ta jednosmesovka. Pneu sem jezdil spoustu a jde taky o to kde clovek jezdi, pokud jede na dovolenou, kde ma velky presuny po dalnici, ale pak si zalita po Alpach, tak je vicesmesovka jasna volba. Jestli jsi pokousel slicky v mladi, tak dost pochybuju o jejich vlastnostech a zda se daji porovnat s dneskem, ja je jezdim casto a drzej lip i v mrazu, nez bezna homo-guma. Sjel jsem je vetsinou na draty a par z nich melo driv bez vzorku strany nez prostredek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka
Bubrak ZX10R píše: Hele, pises, ze normalni jezdec nepozna vyhodu vicesmesovky, ale to preci neznamena ze kdyz ji sjedes taky na placku tak nepoznas, ze vydrzela dyl nez ta jednosmesovka. Pneu sem jezdil spoustu a jde taky o to kde clovek jezdi, pokud jede na dovolenou, kde ma velky presuny po dalnici, ale pak si zalita po Alpach, tak je vicesmesovka jasna volba. Jestli jsi pokousel slicky v mladi, tak dost pochybuju o jejich vlastnostech a zda se daji porovnat s dneskem, ja je jezdim casto a drzej lip i v mrazu, nez bezna homo-guma. Sjel jsem je vetsinou na draty a par z nich melo driv bez vzorku strany nez prostredek.
http://www.janpet.cz...eumatiky-promlouvaji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35326 | Dnes v 22:31 DrDNA01 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |