bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr K1-nevypíná spojka
Zdar všichni. Po dnešní kompletaci kapot a dalších věcí, jsem skusil nastartovat motorku. Vše v pohodě. Po zahřátí jsem chtěl dát kvalt, a nechat to ěžet jen tak s rychlostí (nazadním stojanu). Ale co se nestalo, zmáčknu spojku, a místo aby tam spadl kvalt, tak se jen ozvaly zuby. Nejde zařadit v žádněm případě, nevím proč. Když jsem měnil řetěz, měl jsem sundané víko pastorku. Ale vše bylo zasviněné a při čištění se mi povedlo vytáhnout tyčinku spojky, která vypíná spojku. Vyčistil jsem ji, a strčil zpátky s vědomím, že je vše ok a bude fungovat jako dříve. A dnes takové nemilé překvapení. Vypnul jsem motor, zařadil rychlost, vymáčknul spojku a skusil potočit kolem, ale nešlo ani za nic. Takže dotaz zníí: co a jak? kudy tudy cestička?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka

23.1.2012 v 23:06 | Nahoru | #31
nebo tam dej tu kulicku no jak sem rikal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 10:50 | Nahoru | #32
assassin> Ano přesně jak pišeš vše v garaži, a popojelo to jen asi 1 metr... JA žiju pořad v tom že spojka by měla fungovat v jakekoli situaci i v garaži. prohříval jsem to velice dukladně, 15 minut nastartovano je podle mě prohřáto. Nu bohužel ted nemužu nic vice dělat, protože mam rozhozeny předek, kvuli volnemu kotouči ktery jde přenýtovat. Až se venku umoudři a motka bude pohromadě, tak to projedu. Tajně doufam že až se to pořadně cele prohřeje a projede, tak bude spojkovat jako za mlada. Ale ja jsem psychicky nevyrovnany člověk, proto mě tak šte že to v garaži nefunguje jako na cestě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 10:52 | Nahoru | #33
Bubrak ZX10R> Jsi schopný mě nějak přesvědčit, že tam má nějaka kulička být? doufám že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 11:22 | Nahoru | #34

Pavčo. píše: assassin> Ano přesně jak pišeš vše v garaži, a popojelo to jen asi 1 metr... JA žiju pořad v tom že spojka by měla fungovat v jakekoli situaci i v garaži. prohříval jsem to velice dukladně, 15 minut nastartovano je podle mě prohřáto. Nu bohužel ted nemužu nic vice dělat, protože mam rozhozeny předek, kvuli volnemu kotouči ktery jde přenýtovat. Až se venku umoudři a motka bude pohromadě, tak to projedu. Tajně doufam že až se to pořadně cele prohřeje a projede, tak bude spojkovat jako za mlada. Ale ja jsem psychicky nevyrovnany člověk, proto mě tak šte že to v garaži nefunguje jako na cestě



tak tam nejde ani tak o to prohrati, jde o to ze motorka delsi dobu stala, lamely k sobe tlaci pruziny a ty postupne vytlaci olej .. a lamely se k sobe slepi, tys je sice rozlepil tim tlacenim 1m po garazi, ale stejne nejspis ani neudelaly celou jednu otacku, aby se vykoupali v oleji takze stejne zustavaj nekde suchy a spojka tahne.. holt je to mokra spojka.

ja tyhle zimni prohrivani motorek v garazi moc nechapu... ad to prenytovani.. trosku se bojim ze to za chvilku bude to samy.. klasicka bolest GSXR..vymackaj se ty Alu unasece, tzn novy nejty to moc nezachrani...

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 11:32 | Nahoru | #35

Pavčo. píše: Bubrak ZX10R> Jsi schopný mě nějak přesvědčit, že tam má nějaka kulička být? doufám že ne



asi ne, to je jen takovy to domaci placani

jinak me ted merili spojku a je v cajku, lamely maj spravnou tloustku, merili i kotouce, ty sou taky v norme, na 70tis km a ze furt litam po zadnim pres spojku, mi to prijde dost OK, a to mozna jeste predtim byla stocena

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:01 | Nahoru | #36
assassin> jo taky nejsem pro zimni startovani v garaži... ALE... MOtorku jsem koupil před zimou a najel jen 15 km, prostě jsem ještě posraný z toho že mi v garáži stojí litr, takže si svoje pohoněné ego ještě víc pohoním tím startem a poslechem ladáku.
A navíc to nebyl jen 1 metr... Měl jsem ji na stojanu pod zadním kolem, nastartoval, dal rychlost, vymáčknul spojku, a zadní kolo zabrzdil, takže vlastně jsem donutil spojku klouzat. Překvapilo mě, že se motor ani trochu nepřidusil, neztratil otáčky. a pořád jel na volnoběh bez problemu.
K nýtování... Dělá to pan na Vřesině u Ostravy, nebudu mu dělat reklamu. Ale dělá to zcela běžně na okruhovky, a nikdy s tim nebyl problem (údajně). A pokud ten kotouč bez problemu přežije 2 sezony tak budu spokojeny. Kotouče jsou minimálně ojeté, tak je mi líto je vyhazovat a za balík kupovat nové. Když jsou ještě tak drahé. Nejlevnější jsem našel kus za cca 4500 peněz. A v této chvíli je to pro mě bolestivá rána, když už jsem do motorky nasypal 25 peněz...

gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 12:03 | Nahoru | #37
Pavco: hele a nemas to teda fakt v cajku spis?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:09 | Nahoru | #38
pavco: no takze tu motorku moc neznas.. no ono to razeni jednicky s ranou muze bejt celkem normalni vec, tys za tu dobu co tu motorku vlastnis radil za jedna na miste tak 1-2krat.. navic venku, v uzavrene mistnosti ta rana bude vypadat vetsi nez je....

ad nejtovani kotoucu.. no nevim cece, to ze maj axialni vuli nevadi, ta je ok, jestli maj radialni tak jsou tri moznosti.. je opotrebenej ocel venec, je opotrebenej nejt, je opotrebenej alu unasec... nejspis je ale opotrebe vsechno, v pomeru toho z jakyho je to materialu.

nejty a venec jsou ocelovy, unasec hlinikovej.. tipoval bych ze nejvic vymackanej bude unasec.

tzn pokud bych si prenejtovani mel predstavit jako smysluplnou opravu, tak by to melo vypadat tak ze se zvetsi ten oblouk v venci, v unaseci a nejty se daj novy s vetsim prumerem.. tohle je ale vyrobne tak narocne ze by to stalo balik. pokud se daj jen novy nejty, podle me se pomerne rychle vymackaji podle tech jiz opotrebenych ploch ve venci a na unaseci... a i lidi mivaj takovy zkusenosti...

tak dyztak pak napis jak to dopadlo u tebe, zajimalo by me to...

2 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:32 | Nahoru | #39
Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:35 | Nahoru | #40
assassin> 1.rychlost jsem řadil 6 nebo 7x. ted jsem to počital.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 12:39 | Nahoru | #41

Pavčo. píše: Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.



jak rikam prvotni jev byly slepeny lamely - normalni. ted uz to radi, jen pri razeni jednicky je slyset rana - to samo na dalku neposoudim, ale je to taky pomerne normalni.

ad to tvoje stelovani spojky - spojka bez vule na pacce je spatne - takhle spalis lamely, kdyz si stahnes tady na serveru servisni manual, zjistis ze tam ma byt vule - na konci packy by to melo delat zhruba 1cm. spojka se da stelovat jeste na tom sneku co macka tycku - pokud to nepochopis kdyz to vidis pred sebou jak - opet odkazu na servisni manual. Neni v tom zadna veda a autorizovanej servis ti stejne jen nastavi tu vuli na pacce a ten snek dole aby vystavoval.. kdyz teda budes mit stesti na sikovnyho servisaka

novy desky si na starej kotouc sednou na par km, to bych neresil.
ad ty nejty - jo tak sem to myslel. udela nejt na fest aby tu vuli zmensil, ale tim ze ta puvodni dira uz dost mozna neni kruhova tak to moc dlouho bez vule nevydrzi - si myslim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:45 | Nahoru | #42
assassin> Štelování spojky jsem pochopil, vystudoval jsem vyuční list, takže přeci nejsem debil . Ted to nechám tak, nemá cenu do toho nějak moc hrabat když to nemužu projet, takže to odkládám na jaro. Děkuuji všem za rady a tipy. Pán Buh vam to oplatí na dětech.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:51 | Nahoru | #43
Ještě bych měl dotaz na 2 motoGuru. assassin, Bubrak> Vypadate oba jako střelci se skušenostma, jaké jezdíte pneu? normál prodejné homologované, nebo jeté okruhovky? Četl jsem, a slyšel jsem hodně o gumách, že řezaný okruhový slick není vhodný do provozu, protože ho nejde udržet ohřátý, a taky na to není stavěný. Údajně je okruhová pneu schopná se ohřát méně kraát, než kalsická silniční. Ale co jezdím s lidma, tak jezdí řezaný slick a nemužou si vynachválit, tak jsem v pasti. Nepočítám s tím že budu jezdit na klobouka, ale ani nejsem sebevrah. Chvílema jezdím výletně s ženou, a jindy to zase ženeme do extrému.

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 12:59 | Nahoru | #44

Pavčo. píše: Ještě bych měl dotaz na 2 motoGuru. assassin, Bubrak> Vypadate oba jako střelci se skušenostma, jaké jezdíte pneu? normál prodejné homologované, nebo jeté okruhovky? Četl jsem, a slyšel jsem hodně o gumách, že řezaný okruhový slick není vhodný do provozu, protože ho nejde udržet ohřátý, a taky na to není stavěný. Údajně je okruhová pneu schopná se ohřát méně kraát, než kalsická silniční. Ale co jezdím s lidma, tak jezdí řezaný slick a nemužou si vynachválit, tak jsem v pasti. Nepočítám s tím že budu jezdit na klobouka, ale ani nejsem sebevrah. Chvílema jezdím výletně s ženou, a jindy to zase ženeme do extrému.



ja jezdim pomalu jezdit to chce roozumem, tzn kdyz mas jetou pneu u ktery nevis jak se chova tak si vyzkousis opatrne kde jsou jeji meze ... navic stejne v provozu to chce jezdit s rezervou, okruhovej styl s kapotama prosoupanejma od naklonu zavani prusvihem.

jezdeni jetejch pneu, slicku apod, je na vlastnim uvazeni kazdyho... obecne to doporucit nelze.
ja sem jezdil temer vyhradne jete pneu, sliky rezane i nerezane a bylo to kus od kusu, nektery pneu mi sem tam klouzly, tak sem s nima jezdil opatrneji, nektery mely divny chovani tak to same...
ja mel ty jety ale vesme zadara tzn clovek prekousne i to ze ta pneu nedrzi jak ma a ze musi kvuli tomu jet opatrneji...

gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 13:00 | Nahoru | #45
Pavco: no za strelce se nepovazuju, ale zkusenosti nejaky asi mam, jezdim co najdu levnyho a nebyl nikdy problem, dokonce mam zkusenost, ze rezany slick mi drzel lip po 2km jizdy nez homologovana guma po 4km, ale kamosovi na XX ustrelil zadek se slickem, kdyz vyjizdel z parkoviste, ale to by mu ulitla asi kazda guma, mel ji zcela studenou a spis asi cekal ze to ten slick udrzi spis.

problem se slickama je jen legislativni, ale zatim sem nemel problem pri kontrole, a bouracku sem nezavinil

rozhodne mam v ne ale vetsi duveru co se tyce prilnavosti, a ani na mokru to neni nejak vyrazne horsi nez u homogum, ale na mokru jezdim hodne pri zdi do zatacek

gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 13:05 | Nahoru | #46
ja sem se slikama mel problem i pri kontrole.. dostal sem max pokutu co muze dostat clovek na miste.. ale tezko rict co melo jakou vahu.. motorka na slikach(nerezanejch) a otocna znacka otocena v poloze "necitelno"

jo a samo me pri zastavovani skoro srazili, natlacili me cumakem na chodnik.. byla to tusim ta "motorizovana jednotka" takze proste tvrdi hosi... ale tak vlastne sem z toho vysel pomerne levne....

1 reakcí na tento příspěvek gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 13:12 | Nahoru | #47
OK, jak to tak čtu, asi na horke letni dny nazuju slick, a budu jezdit s tím že nejdříve se musime seznamit... Ono i ty homogumy jsou docela měkke. tad tam mám Dunlop Qualifier, a když se ohřejou (foukalo na ně elektricke topení ), tak to je jako žvykačka na kraji. Dík chlopi za nazory, třeba někdy protahnem brka po hadovitych cestičkách, nebo zničime jatru u stolu

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 13:21 | Nahoru | #48

Pavčo. píše: OK, jak to tak čtu, asi na horke letni dny nazuju slick, a budu jezdit s tím že nejdříve se musime seznamit... Ono i ty homogumy jsou docela měkke. tad tam mám Dunlop Qualifier, a když se ohřejou (foukalo na ně elektricke topení ), tak to je jako žvykačka na kraji. Dík chlopi za nazory, třeba někdy protahnem brka po hadovitych cestičkách, nebo zničime jatru u stolu



hele i docela obycejna sportovni guma snese vic nez dokaze zajet 90procent ridicu sportovnich motorek. takovy ty "homologovany" okruhovy pneu ale supercorsa, qualifier apod. uz jsou s tim co dokazou daleko za tim co se da na silnici zajet... slick ma pro nektery lidi takovej efekt ze si mysli ze kdyz je to ta zavodni guma a rossi na ni brousi loktem .. ze jde pak to same uplne samo a zahodi to... fyzikalni zakony nepremuze ani slick :)
tzn prvni sezonu na litru typu GSXR K1/2 bych asi doporucoval koupi novejch pneu, preci jen ta motorka docela jede, ma dost "akcni" podvozek a clovek co si zvyka aby jeste zkoumal jestli ty jety pneu co na to nazul jsou uz po smrti nebo ne... nevim nevim...

gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #49
Taky si myslim že nejsem z těch co dokážou ocenit HighTech gumy. ale raději budu mít rezervu, kterou třeba využiju při krizovce. než abych jezdil pořád na hraně gumy, a až bude nějaka krizovka, tak mě guma nepodrži. Ale je pravda že i homogumy maji asi velky potencial, větši než já koule, takže se jich budu držet...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 20:35 | Nahoru | #50

Pavčo. píše: Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.



hoď jsem prosím kontakt na toho borce co dělá ty kotouče.už tam mám taky vůli,1700kč není až tak šílená položka-tak bych to prubnul....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 21:05 | Nahoru | #51
Dolph-cz> Kukni na stranky má tam číslo i mejla kotouče + servis

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #52

Pavčo. píše: Dolph-cz> Kukni na stranky má tam číslo i mejla kotouče + servis



díky,zavolám mu...

PS:a reklamu mu klidně udělám,až ty kotouže otestuju...(jen doufám,že nebudu nadávat)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 21:19 | Nahoru | #53
Dolph-cz> Zdar lidi, pokud řešíte kotouče, je pravdou , že se při běžné opravě kotouče přebrušujou až o 1mm dle házivosti do stran, ono se to totiž po těch letech provozu trošičku jakoby vyvlní-můj případ. Nechal sem je přenýtovat-nerez nýty na pův. unašeče, cena 1700,-Kč je celkem dobrá běžná. Po úpravě jsem byl spokojenej-přestal mi kmitat předek při brzdění. Co se týče pneu, tak s tím mám bohatý zkušenosti, pár jsem jich za život už sjel a moje doporučení pro Pavčo -zásadně! nové pneu jekéhokoli výrobce, jen aby byly sportovní a předepsaného rozměru. Řezané slicky z okruhu jsou přepálený odpad, který patří do sběru, nejsou vhodné v podstatě na nic, natož tak na nějakou střelbu. V běžném provozu není člověk schopen ani zahřát pneu na požadovanou teplotu, která se pohybuje kolem 60stupňů, v této teplotě začíná závodní guma teprve fungovat. Cyklus zahřátí závodní pneu je omezený, proto se jich i amatérští jezdci zbavují. Běžně sou v prodeji pneu tzv. přehřáté-ten modrý odlesk na běhounu nebo otrhané, vše je způsobené nevhodnou-příliš agresivní jízdou nebo špatným nastavením podvozku. O příspěvek dál se tady zmiňujete o Dunlopkách Qualifierech, běžná a skvělá sport pneu za pakatel 120tka za 1700,- a 190tka za 2200 Kč v internet. obchodu okracing, je to sice jednosměsovka a na gsxeru při ostré jízdě vydrží max.do 6000km, ale za ty prachy jistojistě vyhoví každému, čitelná a spolehlivá, na nich dávám Brno za 2,25. Co se týče spojky, řeším problém skvílivými zvuky a poskakováním při ostrém rozjezdu, moc se toho tady napsalo, ale nikdo mi nedokázal poradit jak se chová moto po předeslané úpravě vrtání spojkového koše, já vrtal a nedovrtal-neobjevila se žádná štěrbina na průtok dalšího oleje pro mazání spojky. Bude to asi blbost, pokud má někdo zkušenost, nech nechá nějakou radu , předem díky! Jinak na páčce by měla být u kloubu vůle min. 1-2mm, aby se spojka-lamely vždy přitiskly k sobě a spojka neklouzala, pokud i dál klouže je možností více, včetně opotřebení celku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 21:55 | Nahoru | #54
manass> vyčerpávající odpověd. Pevně doufám že budu po opravě kotouče taky spokojeny. A Brno 2:25? to je docela solidní na tak levné pneu ne? s čím to jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

24.1.2012 v 22:44 | Nahoru | #55
Pavčo.> Gsxr K1 v pův. stavu bez úprav, jen sem vyměnil olej ve vidlích, brzdovku, pancéř hadice a pár drobností. Levné neznamená špatné.V době vzniku motorky snad ani neexistovaly na trhu až po pár letech byly novinkou. Vždycky jsem jezdil na výprodejových modelech pneu, protože na novinky jsem nikdy neměl a ty superlativní vícesměsové vlastnosti běžný pilot málokdy využije, nebo ani vlastně nemusí poznat. Co se týče výdrže u hodně měkkých pneu, je dobrý se vyvarovat vysoké rychlosti po dálnicích styl plnej-pak se vytváří ploška uprostřed guma je brzo na odpis a moto se přes vzniklou hranu hůře překlápí, pokud je to extrem tak i jakoby spadne do zatáčky.Lepčí zkoušet po okreskách bez provozu si pěkně zakroužit

(reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

27.1.2012 v 01:33 | Nahoru | #56
Pavčo.> u spojky si zkontroluj 12a a 12b jestli si je nedal obráceně je to nejčastější problém u opravy spojek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

27.1.2012 v 12:25 | Nahoru | #57

manass píše: Pavčo.> Gsxr K1 v pův. stavu bez úprav, jen sem vyměnil olej ve vidlích, brzdovku, pancéř hadice a pár drobností. Levné neznamená špatné.V době vzniku motorky snad ani neexistovaly na trhu až po pár letech byly novinkou. Vždycky jsem jezdil na výprodejových modelech pneu, protože na novinky jsem nikdy neměl a ty superlativní vícesměsové vlastnosti běžný pilot málokdy využije, nebo ani vlastně nemusí poznat. Co se týče výdrže u hodně měkkých pneu, je dobrý se vyvarovat vysoké rychlosti po dálnicích styl plnej-pak se vytváří ploška uprostřed guma je brzo na odpis a moto se přes vzniklou hranu hůře překlápí, pokud je to extrem tak i jakoby spadne do zatáčky.Lepčí zkoušet po okreskách bez provozu si pěkně zakroužit



hele to je presne vono, ta dvousmesovka ma tvrdsi stred a na dalnici ten stred vic vydrzi, takze to pozna kazdej

jinak mi prosimte rekni kolik slicku jsi odjezdil, ze o nich tak fundovane vypravis a zaroven co rikas zcela odporuje zkusenostem lidi co je pouzivaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

12.2.2012 v 16:01 | Nahoru | #58
Bubrak ZX10R> Pokud si antijezdec , jako většina, tak sjedeš i 3směs na zadní na placku, pár takových lidí znám i ve svém okolí.(i když tvrdí výrobce, že je vprostřední části pneu nejtvrdší a nejodolnější směs) Bohužel, většina problémů s nestejnoměrným sjetím je v rukou jezdce nebo stylu jízdy. Kdo tomu nevěří, ať si to zkusí, dnes je na trhu nepřeberné množství různých pneu. Tahleta připomínka se týká jízdy na silnici, nikoli na okruhu.
Jinak řezané slicky sem v mladých létech pokoušel a nikdy nesjel, protože po pár higsidrech, naštěstí jen zadního kola sem knim stratil veškerou důvěru, a je potřeba si taky něco někdy přečíst, nemyslím tím tady na fóru, protože tady je to většinou o jednom velkým dohadování. Nemíním si na starý kolena rozbít držku kvůli pár stovkám, asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

13.2.2012 v 00:00 | Nahoru | #59

manass píše: Bubrak ZX10R> Pokud si antijezdec , jako většina, tak sjedeš i 3směs na zadní na placku, pár takových lidí znám i ve svém okolí.(i když tvrdí výrobce, že je vprostřední části pneu nejtvrdší a nejodolnější směs) Bohužel, většina problémů s nestejnoměrným sjetím je v rukou jezdce nebo stylu jízdy. Kdo tomu nevěří, ať si to zkusí, dnes je na trhu nepřeberné množství různých pneu. Tahleta připomínka se týká jízdy na silnici, nikoli na okruhu.
Jinak řezané slicky sem v mladých létech pokoušel a nikdy nesjel, protože po pár higsidrech, naštěstí jen zadního kola sem knim stratil veškerou důvěru, a je potřeba si taky něco někdy přečíst, nemyslím tím tady na fóru, protože tady je to většinou o jednom velkým dohadování. Nemíním si na starý kolena rozbít držku kvůli pár stovkám, asi tak



Hele, pises, ze normalni jezdec nepozna vyhodu vicesmesovky, ale to preci neznamena ze kdyz ji sjedes taky na placku tak nepoznas, ze vydrzela dyl nez ta jednosmesovka. Pneu sem jezdil spoustu a jde taky o to kde clovek jezdi, pokud jede na dovolenou, kde ma velky presuny po dalnici, ale pak si zalita po Alpach, tak je vicesmesovka jasna volba. Jestli jsi pokousel slicky v mladi, tak dost pochybuju o jejich vlastnostech a zda se daji porovnat s dneskem, ja je jezdim casto a drzej lip i v mrazu, nez bezna homo-guma. Sjel jsem je vetsinou na draty a par z nich melo driv bez vzorku strany nez prostredek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

19.2.2012 v 00:05 | Nahoru | #60

Bubrak ZX10R píše: Hele, pises, ze normalni jezdec nepozna vyhodu vicesmesovky, ale to preci neznamena ze kdyz ji sjedes taky na placku tak nepoznas, ze vydrzela dyl nez ta jednosmesovka. Pneu sem jezdil spoustu a jde taky o to kde clovek jezdi, pokud jede na dovolenou, kde ma velky presuny po dalnici, ale pak si zalita po Alpach, tak je vicesmesovka jasna volba. Jestli jsi pokousel slicky v mladi, tak dost pochybuju o jejich vlastnostech a zda se daji porovnat s dneskem, ja je jezdim casto a drzej lip i v mrazu, nez bezna homo-guma. Sjel jsem je vetsinou na draty a par z nich melo driv bez vzorku strany nez prostredek.



http://www.janpet.cz...eumatiky-promlouvaji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35183 Včera v 19:19 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Včera v 15:07 IvanDvoutakťák
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Eqwidirium 3 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_


TOPlist