bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #331
Pepis79> hoď voko treba na videa ze speedfreaksgermany at se uklidnis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 16:05 | Nahoru | #332

GRASSEL píše: adosmoto> tyvole nebyl by fakt lepší aspoň ten litr?! http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/576964-sv-1000-n.html



Tak jestli chceš ty stejný prachy vyhodit za 650, tak bych se bejt tebou dojel na tohle aspoň podívat, vypadá dobře, jen ta cena mi přijde nějak málo, aby to nemělo nějakej háček.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 16:20 | Nahoru | #333
Motorky jsem menil kazdou sezonu... CBR600F, CBR954RR, CBR1000RR, R1,...
Pak jsem zkusil (z podobnych duvodu) Varadero.
Chytlo me to jako prase, ze srdecnich duvodu jsem ho po roce vymenil za R1200GS.
S GSem startuju patou sezonu, mam najeto 80.000km, z toho 73.000 svych.
Co dodat

Az ke konci lonsky sezony jsem k nemu prikoupil RSV, ale stejne jezdim mnohem vic na GS.

Naposledy editováno 17.01.2012 16:21:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 16:21 | Nahoru | #334

GRASSEL píše: Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět

nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu

Jinak zrovna jsem vyhrabal video toho pomalýho mrdala noufíra z Dubý
chudák je zase druhej.... a ta chyba v 5:37



Jede jak kokot, zbytečně riskuje, pak se tady divíte že tam bejvá olej, písek a pod. tím samozřejmě nechci říct že to schvaluju, ale ty lidi musej bejt už fakt nasraný.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 16:31 | Nahoru | #335

Majklos píše: Tak jestli chceš ty stejný prachy vyhodit za 650, tak bych se bejt tebou dojel na tohle aspoň podívat, vypadá dobře, jen ta cena mi přijde nějak málo, aby to nemělo nějakej háček.


No, podle mě měly SV1000 od rv.2005 černý rám a ráfky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 17:26 | Nahoru | #336
meerecheck> Musím jí ještě někdy vidět hele připrav na to kámoše fakt jsem rád že je v dobrých rukou.

tyvole, kámoše takhle pojezdil týpek na BMW GS1200 a třeba tady pillerpips na foru na tom dává taky náklony jak magor když někdo umí tak prostě umí, nicméně já bych si to nedal páč bych těm gumám nevěřil

Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 17:31 | Nahoru | #337
dejf.> on má tu desítku napřevodovanou a jela mu fakt hodně, to můžu potvrdit nicméně to video je hrozně akční a noufír je třeba úplně jinej pilot se stylem jízdy než já, já mám radši takovou čistou.... on jede takovou tou agresivní, cukavou

No právě, já už jsem s pár lidma jel a lidi jedou na to na co nemaj a tyhle profláklý silnice + tyhle lidi to je průser.... o poliších nemluvě.

Naposledy editováno 17.01.2012 17:32:10

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 17:34 | Nahoru | #338

Majklos píše: Jede jak kokot, zbytečně riskuje, pak se tady divíte že tam bejvá olej, písek a pod. tím samozřejmě nechci říct že to schvaluju, ale ty lidi musej bejt už fakt nasraný.



Hele pokud by jim projel někdo takhle desetkrát za den je to ok ale když jim tam lítá denně 300 motorek tak se taky nedivím, proto o tom mluvím.
To riskování nechám bez komentáře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 18:44 | Nahoru | #339

GRASSEL píše: meerecheck> Musím jí ještě někdy vidět hele připrav na to kámoše fakt jsem rád že je v dobrých rukou.

tyvole, kámoše takhle pojezdil týpek na BMW GS1200 a třeba tady pillerpips na foru na tom dává taky náklony jak magor když někdo umí tak prostě umí, nicméně já bych si to nedal páč bych těm gumám nevěřil

Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem


To mu snad vadit nebude
Ja jel s mladou, takze o zabijeni nemohla byt rec Pekne to byly zacatky, chtel bych to videt ted

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 19:14 | Nahoru | #340

meerecheck píše: To mu snad vadit nebude
Ja jel s mladou, takze o zabijeni nemohla byt rec Pekne to byly zacatky, chtel bych to videt ted



Hele mně taky zdrbal kdysi týpek na Hornetu šestce dneska bych si s ním vytřel prdel jinak čéče já se svojí mladou (váží 55kg) zdrbal týpků už to si měl vidět vždycky ty xichty když je předjížděl někdo z baťohem

Naposledy editováno 17.01.2012 19:15:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 19:57 | Nahoru | #341

RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje

Jo, tomu rozumím- Sv je hezká motka a i když jsem na mí nejel, tak každý ji vícenéně chválí . Ten muj příspěvek byl o tom že někdo koupí R 1 a pak s ní jezdí na cca1400 otáček kvůli spotřebě a ještě napíše v registraci že cuká v nízkých otáčkách.Prostě mi to připadá dívný. Měl jsem i dvouhrny /bmw r 75, haryka/ takže to určitě nebylo nic proti Sv. každý jeydí na něčem co mu vyhovuje. Ata spotřeba je dost dobrá, mě překopaná dvacka do práce žere tak 14 l. No jo no - něco za něco.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:00 | Nahoru | #342
banzai> 14? takze vicemene pak celej den hakujes aby bylo na cestu domu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:24 | Nahoru | #343

GRASSEL píše: adosmoto> Hele já jsem na tom SV 1000 jel v polokapotě a i když podvozek je takovej tourist tak fakt je to nebe a dudy, to je můj názor... aby zas někdo neřek bůhví co.
Motorem to jede pěkně, respektive dááááleko líp než ta 650 hele někde se svez a uvidíš a tahle je myslím hodně dobrá nabídka. Kdyžtak jsem každej den na vysočině pracovně a když budeš hodnej, můžu na ní zaject mrknout

Jinak mně osobně se víc líbí ten model s polokapotkou, třeba tahle http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/197247-sv-1000-s.html


MMno. Tak takhle. Zvuk to má výbornej (s laďákem pochopitelně mnohem lepší, než bez),ale zase takovej rozdíl mezi SV650 a SV1000 není. Já jsem byl na 650 rychlejší (bavíme se o zatáčkovitým profilu okresní silnice), než s tím litrem. Zvuk to mělo s Bossem ale fantastickej. Řekl bych, že ten zvuk je nejpodstatnější rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:27 | Nahoru | #344
Marex> Hele nesouhlasím, ten zátah toho litra je prostě podstatně jinde sice je 650 "točivější" že úplně nezdechne ale ten litr je prostě jinde....

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:28 | Nahoru | #345

RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje


Kapota vs. naháč dělá cca litr ve spotřebě rozdíl, takže je to sice pro mne překvapivá hodnota,ale věřím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #346

GRASSEL píše: Marex> Hele nesouhlasím, ten zátah toho litra je prostě podstatně jinde sice je 650 "točivější" že úplně nezdechne ale ten litr je prostě jinde....


To nepopírám. Přečti si ještě jednou o čem jsem psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:38 | Nahoru | #347

GRASSEL píše: Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět

nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu

Jinak zrovna jsem vyhrabal video toho pomalýho mrdala noufíra z Dubý
chudák je zase druhej.... a ta chyba v 5:37


Yo aha, tak už vím, k čemu je třeba mít mašinu s 200HP.... Takovýho jednou potkáš v protisměru a je vymydlený.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 20:51 | Nahoru | #348

dejf. píše: banzai> 14? takze vicemene pak celej den hakujes aby bylo na cestu domu

No skoro, kvůli tomu jsem koupil starýho litra co jezdí za 6-7. Ahlavně mě neba tankovat po 30-40 km- nádrž je na 5 l. Ale prča s tím je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:08 | Nahoru | #349

GRASSEL píše: meerecheck>Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem



máš bouchačku, budeš ju potřebovat

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:12 | Nahoru | #350
Jak sednu na silnou mašinu tak za ní hned tahám co to jde. Takže jsem začínal na S11 a došel jsme až k mašině co jela přes 250 a teď co jsem ještě na živu tak s chutí jezdím na Xt. Bohužel i ono umí jet 150 a tak to občas zkusím Na poli ne to jen tak něco přes kilíčko. V hlavě to mám asi pomotané tak se chráním malým výkonem. A stejně si jednou koupím kurva pořádnou pilu. Gumy musí být cítit, řev před dvě vesnice a helikoptéry na obzoru v pozoru. Na co žít do důchodu když je tak daleko a stejně ho nedostaneš? No ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:24 | Nahoru | #351

Marex píše: To nepopírám. Přečti si ještě jednou o čem jsem psal.



Já to chápu jak si to myslel, reagoval jsem na "zas takovej rozdíl mezi nima není" ale on je na zatáčkový trase věřím že si mohl bejt rychlejší, nicméně nebyla určitě tvoje a to je logický že budeš pomalejší

ale pokud si mluvil čistě o sv650 a ne tvým raptoru tak asi ani ta šestka nebyla tvoje.... No to je jedno, na zatáčkách věřím že ano ale rozdíl je mezi nima fakt hodně znatelnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:27 | Nahoru | #352

Marex píše: Yo aha, tak už vím, k čemu je třeba mít mašinu s 200HP.... Takovýho jednou potkáš v protisměru a je vymydlený.



Takovýho v protisměru většinou nepotkáš tam potkáš kluka kterej umí hovno a jede nad svoje možnosti. No a s noufírem jsem jel, vím jak jezdí a ačkoliv jezdí rychle tak jezdí dobře, i když styl takovej cukavej ale o toho bych se v protisměru nebál.

V protisměru jezdili lidi který zdaleka nejsou tak rychlý ale snažej se bejt a věř mi že bych ti mohl napsat i minimálně 10 jejich nicků.

Naposledy editováno 17.01.2012 22:29:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:27 | Nahoru | #353

Dolík.... píše: máš bouchačku, budeš ju potřebovat



Já?! To si nemyslím Lépe řečeno jsem si jistej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:37 | Nahoru | #354

GRASSEL píše: Já?! To si nemyslím Lépe řečeno jsem si jistej


Na te trase, kde jsme jeli, bych si tak jistej nebyl

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #355
Na naše silnice je nejlepším supersportem jednoznačně R1200GS.
Šestistovka na naše silnice bohatě stačí,občas jezdím na šestce Banditu,většinou do města,ale občas ho vemu provětrat kolem komína,s dobrýma pneu je i 12 let starý bike hodně dobrý,když má schopného jezdce.
Litrový supersport 170 PS a více má plné využití pouze na závodním okruhu,nebo Červenohorském sedlu.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 22:46 | Nahoru | #356

meerecheck píše: Na te trase, kde jsme jeli, bych si tak jistej nebyl



já si ale jistej jsem, dyť říkám radši mrtvej než druhej a kort s endurem

Ale vím že některý pacoši na tom jedou hovězinu na to co to má za gumy atd.

Hele jednou jsem takhle s kámošem co jezdí příroďáky jel na trase kterou jsem jel poprvý a ačkoliv jsem ho nebyl schopnej předject (neznal jsem to tam) tak jsem se ho držel kolo na kolo takže ona i neznámá trasa se dá ject v palici hned na poprvý ale musíš mít před sebou vodiče kterej to zná a tahá

No a musím říct že to bylo dobrý, úplný TT

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 23:05 | Nahoru | #357

GRASSEL píše: Já to chápu jak si to myslel, reagoval jsem na "zas takovej rozdíl mezi nima není" ale on je na zatáčkový trase věřím že si mohl bejt rychlejší, nicméně nebyla určitě tvoje a to je logický že budeš pomalejší

ale pokud si mluvil čistě o sv650 a ne tvým raptoru tak asi ani ta šestka nebyla tvoje.... No to je jedno, na zatáčkách věřím že ano ale rozdíl je mezi nima fakt hodně znatelnej


Moje fakt nebyla ani jedna. bylo to v době, kdy jsem měl ER-5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 23:06 | Nahoru | #358

GRASSEL píše: Takovýho v protisměru většinou nepotkáš tam potkáš kluka kterej umí hovno a jede nad svoje možnosti. No a s noufírem jsem jel, vím jak jezdí a ačkoliv jezdí rychle tak jezdí dobře, i když styl takovej cukavej ale o toho bych se v protisměru nebál.

V protisměru jezdili lidi který zdaleka nejsou tak rychlý ale snažej se bejt a věř mi že bych ti mohl napsat i minimálně 10 jejich nicků.


Hele. To je otázka času. Kdo tohle dělá za provozu, je pablb.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 23:08 | Nahoru | #359

banzai píše: Jo, tomu rozumím- Sv je hezká motka a i když jsem na mí nejel, tak každý ji vícenéně chválí . Ten muj příspěvek byl o tom že někdo koupí R 1 a pak s ní jezdí na cca1400 otáček kvůli spotřebě a ještě napíše v registraci že cuká v nízkých otáčkách.Prostě mi to připadá dívný. Měl jsem i dvouhrny /bmw r 75, haryka/ takže to určitě nebylo nic proti Sv. každý jeydí na něčem co mu vyhovuje. Ata spotřeba je dost dobrá, mě překopaná dvacka do práce žere tak 14 l. No jo no - něco za něco.

Beztak si to vše vykládáš jak se ti líbí.Té spotřeby jsem dosáhl jen jednou a to na cestě do Alp,kdy nás jelo víc a prostě se jelo max do 140,ale spíš 100Km/h.Do profilu jsem napsal,že to pocukává a doslova " pocukávání v nízkých otáčkách a rychlosti.Motorka je stavěná na střelbu a né cajdačky po městě"
No,ale ty si to zase upatlej dle své libosti.Nakonec z huby se práší tobě a vymýšlíš si a mluvíš půl pravdy,jak se to hodí tobě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 23:12 | Nahoru | #360
Marex> Grassel má pravdu.tyhle kluci to mají v ruce.Tím neříkám,že to schvaluji.Spíš někdo jim vjede do cesty a on to na poslední chvilku nedobrzí,než že by on udělal vysloveně chybu.Když to má někdo v sobě,tak bude tahat do plnejch za všechno,ať se děje co se děje.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35280 Dnes v 21:58 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist