Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???
Dnes jsem byl v kelly od výrobce je NGK CR7HSA,vzal jsem jí a chtěl jsem od nich,čím že ji mám jako nahradit svíčkou od brisku,nevědí,nemají žádné srovnávací tabulky.To samé vzduch filtr.Pry si neumím představit co by to bylo za prohledávání krabiček s filtrama,mám si na netu najít co by mně sedělo a až budu vedět nějaký typ filtru,maám přijít a oni mně ho objednají ,no ftipálci.Olej mně beruška jedna šikmooká nepapá,to je dobré.Kdyby jsi věděl o nějaké převodní tabulce na svíčky,sem sní .zatim díky ahoj.,
Jo,já byl taky dneska na pivu se psem,blbce jsem pustil na volno po poli a pak jsem ho dvě hodiny honil .Našel jsem ho,dorval do hospody,dal si tři a utahanej jsem mazal z5 .
Už ani ten pes není co to bylo .
svíčku NGK CR7HSA a zjistit její nahradu,to se nedá.Psal jim i Email ale co by se semnou bavily že?Asi jsem měl napsat že vzápětí obědnám tři plnné kamiony .
Tak jsem vyrazil znovu ke Kellyšům a tam byl mladík který byl ochotny a hned to začal hledat na compjuteře,šáhl do regálu,já zaplatil 195kč a doma jsem koukal že bych je jako celej nedočkavej našmoulil do moto ale mají dlouhý závit,takže smůla .
Jeden bratr ve zbrani mně tady poradil Denso U22FSR-U.Jelikož jsem už tak nějak neduvěřiví
ještě jsem se informoval na stránkách Denso čím že jako nahradím NGK CR7HSA a oni nejen že za pět minut odpověděly ale dokonce mně řekli ty samé svíce co ten víše jmenovaný kamarád.
Hned jsem je objednal a na stránkách Yuki ještě vzduch. filtr .už jsem stoho celej vyčerpanej tak to udělám skoro tak jak jsi psal,dám tam nové svíce,filtr.Do jara ještě
koupím fajfky a kabel a už níííííííc )¨(snad).
Na jaře to chechtám a budu jezdit a kdyby náhodou,nechám udělat karbec.
Myslím si že to bude vážně svíčkama,nevím jestli jsem to posal dobře a tak rekapitulace.
Když jsem vyměnil příruby a donesl movou baterku a chtěl to natočit byl ten zminovaný problém.Nechtělo se tomu a tak jsem různě skoušel bez sytiče,se sytičem,s plynem a bez,pak to naskočilo ale blbě to klapalo na volnoběh,chcípalo tak jsem i přidával otáčky volnoběhu aby se udrželo v chodu.
Druhý den jsem našel v motorce dvě staré svíčky a dal jsem je tam,dal sytič,zastartoval a nic.Tak jsem sytič zavřel, dal půl plynu a ona naskočila a běžela jak šílená kráva,volnoběžné otáčky byly najednou 3000 a já ubíral.Takže vlastně kdybych s předešlého dne neměl našponované volnoběžné otáčky,chytlo by to asi i na sytič normálně.
stoho teda usuzuju že to bude svícema,no ni?
Jooo a ještě k tomu filtru,jak jsi psal jestli je špatnej.To nevím,nevím jestli ho vůbec někdy někdo měnil ale je takovej divně tvrdej a nelíbí se mě .Asi nic neskazím když mu dám novej.
1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?
takjanevim> S těmi svíčkami je to ošemetné a možná nezbude nic jiného než metoda pokusu a omylu. Soudíš-li, že s původními svíčkami (nalezenými v motorce) by motor běžel lépe, pak bych hledal vhodný ekvivalent dle těchto. Ale i tak jsou některé zrádné, např. mi kolegové říkali, že některé svíčky (už si napamatuji, zda NGK nebo Denso) jsou tak háklivé, že jak se jednou "ulejou", jsou v háji a musejí se vyměnit. Já měl nejlepší zkušenosti se svíčkami Denso, ovšem (pochopitelně) motor Viraga 535 je oproti motoru Vista 250 někde jinde... Tím nedávám najevo opovrhování čínským motorem, jen naznačuji, že každý motor (byť stejného typu) je trochu jiný a chce to zkrátka odzkoušet, jaké svíčky a nastavení karburace mu budou vyhovovat. Záleží dost na tom, jak byl zaběhnut a jakým způsobem doposud provozován.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?
Já jsem motorku koupil někde kolem října a co si vzpomínám vždy jsem za studena nějak blbě startoval.Taky jsem tydy o studenžch startech četl romány ale nejsem stoho nějak moudrej.
Moje představa,že dám sytič , bez plnu zastartuju a motor poběží se mě povedla jen jednou.
Jinak to se sytičem nechytlo a pak jsem musel zatočit bez ytiče a s plynem.
Jsou tady různé rady jako právě najít na té své motorce tu polohu sytiče kde to chytá
a tak podobně.Já si zase o svíčkách myslel že studená je dělana aby lépe chytala za studena
a teplá za tepla a ty musíš najít něco mezi tím.Je pravda že jsem ať už do pincka nebo kkejvačky, našel někde svíčku na kterou to čaplo a jezdil jsem .Myslím ale že je
teda kuaa rozdíl jestli máš nakopávačku nebo jen starter jako já.Má teda cenu laborovat
s hodnotama svíček aby byl lepší studený start?
Ty špatné starty mohly klidně způsobovat ty popraskané příruby a následný falešluft. Jinak mezi starterem a nakopávačkou rozdíl je sakramentský a zrovna mně to dost chybí, že ty moderní motorky kopačku nemají (a to dobře vím, co to je nakopávat litrový dvouválec). Zda laborovat s hodnotami svíček, těžko říct, nasazení teplejších svíček pro lepší studené starty by mohlo naopak dělat problémy u teplého motoru. Vzpomínám si, jak kolegovi jednou panelka (asi pro přehřátí svíčky) začala běžet jako nafťák, nezdechla ani po sundání fajfky, stále nabírala otáčky a nakonec se nechala zastavit ucpáním sání.
1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?
Tak jsem zdárně probudil spícího tygra ale stejně je to celé divné.Mám nové svíčky,kabaly,fajfky,vzd.filtr,vyčištěný kohoutek palivové nádrže a novou baterku.
Startuju bez sytiče,není potřeba,chytne hned ale otáčky vyletí kolem tří tisíc a já musím ubrat volnoběžné otáčky,Vyjedu,vše ok.Ale když se motorka zahřeje je problém,kolem pěti tisíc to špatně padá z otáček,uberu plyn a motorka ještě chvilku táhne což je nejen nepříjemné ale i nebezpečné.Zastavím a musím otáčky volnoběhu zvýšit,chcípá to.Ufff-nemáte někdo nějaký nápad nebo zkušenost???