bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatá směs?
 
13.1.2012 v 21:12
tak mám novou baterku a nové gumové příruby karburátoru,celej natěšenej jsem se hnal startovat ale dloho nic pak to chytlo,projel jsem to,ohřál,jede dobře ale pak jí teplou nastartovat nebylo ono.předtou opravou šla lépe startovat.
Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???
Předchozí
1 2
Následující

Bohatá směs?

17.1.2012 v 14:32 | Nahoru | #31
Jau jau,zuby,kdo to vymyslel.Tak to se drž.
Dnes jsem byl v kelly od výrobce je NGK CR7HSA,vzal jsem jí a chtěl jsem od nich,čím že ji mám jako nahradit svíčkou od brisku,nevědí,nemají žádné srovnávací tabulky.To samé vzduch filtr.Pry si neumím představit co by to bylo za prohledávání krabiček s filtrama,mám si na netu najít co by mně sedělo a až budu vedět nějaký typ filtru,maám přijít a oni mně ho objednají ,no ftipálci.Olej mně beruška jedna šikmooká nepapá,to je dobré.Kdyby jsi věděl o nějaké převodní tabulce na svíčky,sem sní .zatim díky ahoj.,

Bohatá směs?

17.1.2012 v 19:52 | Nahoru | #32
Se zubem mi nepomohli a musim tam ve Čtvrtek znova. Tak chlastám víno a ohnivou vodu. Ibalgíni mi už nechutnaj Furt je to lepší, než mít v hajzlu zuby v převodovce ... Filtr vem od Pyramídistů a dál ho neřeš. To je jasný, že na Tebe koukali v autodílech jak tele na nový vrata, když nemáš jasnou alternativu. Co se svíček a jejich převodníkovejch manuálů týče, tak ty jsem někde už viděl. Jenže to moje léčení a Altzheimer mi ty myšlenky dneska někam schoval

Bohatá směs?

17.1.2012 v 19:52 | Nahoru | #33


Naposledy editováno 17.01.2012 19:54:12

Bohatá směs?

17.1.2012 v 20:55 | Nahoru | #34
Zlatá kývačka,nikdy jsem neřešil svíčky ,benzín ,olej a jiné píčoviny,na jaře jsem nakopl a jel.Tak já už nevím,našel jsem že by snad za NGK CR7HSA které jsou předepsané výrobcem,byla záměna od brisku-NAR14YS ale je to pravda??
Jo,já byl taky dneska na pivu se psem,blbce jsem pustil na volno po poli a pak jsem ho dvě hodiny honil .Našel jsem ho,dorval do hospody,dal si tři a utahanej jsem mazal z5 .
Už ani ten pes není co to bylo .

Bohatá směs?

18.1.2012 v 22:25 | Nahoru | #35
Jestli je 14tka Briska ekvivalenten 7čky NGKáčka, by měl mít ve svém katalogu každý ochotný, zchopný prodejce. Já nemám u sebe příručku AKO SA STÁŤ MACHROM a tak nechci kecat. Briskám od dob Tvého ježdění na pincku přidali 10 a tak už nejsou 5. 6. 7.,ale 15. 16. 17. Jelikož používám jen NGK a Champion, tak nemůžu tvrdit jak se to má s Briskama a jejich teplotama. Jediný co můžu, je napovědět ve smyslu vyjadřovacím o svíčkách. Pokud mi někdo řekne, že jde o svíčku STUDENOU, tak je to vlastně svíčka víc horká na svém jiskřišti a používá se pro línější motory kde nepanuje takový žár, aby se to dovyčišťovalo vypálením. Používá se i pro klidnou jízdu u jinak nabušenýho motoru. U NGK je to tedy svíčka č.7... Jako neutrální by to pak byla 8 a na kurva parřák 9 Zkrátka teplá vydrží větší otáčky a tedy častejší zápal, neb odvádí ten žár na jiskřišti víc do svého jádra a kontak častějšími zápaly neukápne. Když dáš do závodního motoru studenou a nehoníš ho, tak se taková svíčka postará, aby přebytek směsy určenej pro maximálku dobře vypálila, pokud ten přísun směsy v nízkejch neřídí ještě něco jinýho. Dokud jde do motoru to co má a nezapaluje to, to co nemá, tak se s tím popere jakákoli svíčka co do něj číselně, dýlkou a závitem patří. Spalovací prostory a tlaky v motorech jsou různý a zatímco někde lépe funguje Briska se svou maxi jiskrou, tak jinde je to NGK, ze svou jehličkatou. Pokud někomu odcházejí svíčky jak na běžícím pásu, je to vždy tím, že do motoru jde v nějakym režimu otáček něco blbě. Estli je to karbcem, přívěrou, filtrem, vstřikováním, vejfukem, zapalováním, nebo přisáváním nežádoucího, je podružné. Ale vždy jen pro ty, kteří to chtějí řešit jiným číslem či značkou svíce, místo odstranění skutečné závady. Zatímco Briska ve studeném provedení odchází na otáčky častejc, tak NGK umírá na uchcávání. Ani jedna ale nemůže za svého majitele, pokud tento nevěří ve schopnosti druhých. Ježíííš, co Já tech NGKáček nakoupil, než jsem na to kápnul.

Bohatá směs?

19.1.2012 v 12:05 | Nahoru | #36
Tak koukám že to máš docela v malíku,to se omně říct nedá.Najít na stránkách Brisku
svíčku NGK CR7HSA a zjistit její nahradu,to se nedá.Psal jim i Email ale co by se semnou bavily že?Asi jsem měl napsat že vzápětí obědnám tři plnné kamiony .
Tak jsem vyrazil znovu ke Kellyšům a tam byl mladík který byl ochotny a hned to začal hledat na compjuteře,šáhl do regálu,já zaplatil 195kč a doma jsem koukal že bych je jako celej nedočkavej našmoulil do moto ale mají dlouhý závit,takže smůla .
Jeden bratr ve zbrani mně tady poradil Denso U22FSR-U.Jelikož jsem už tak nějak neduvěřiví
ještě jsem se informoval na stránkách Denso čím že jako nahradím NGK CR7HSA a oni nejen že za pět minut odpověděly ale dokonce mně řekli ty samé svíce co ten víše jmenovaný kamarád.
Hned jsem je objednal a na stránkách Yuki ještě vzduch. filtr .už jsem stoho celej vyčerpanej tak to udělám skoro tak jak jsi psal,dám tam nové svíce,filtr.Do jara ještě
koupím fajfky a kabel a už níííííííc )¨(snad).
Na jaře to chechtám a budu jezdit a kdyby náhodou,nechám udělat karbec.

Myslím si že to bude vážně svíčkama,nevím jestli jsem to posal dobře a tak rekapitulace.
Když jsem vyměnil příruby a donesl movou baterku a chtěl to natočit byl ten zminovaný problém.Nechtělo se tomu a tak jsem různě skoušel bez sytiče,se sytičem,s plynem a bez,pak to naskočilo ale blbě to klapalo na volnoběh,chcípalo tak jsem i přidával otáčky volnoběhu aby se udrželo v chodu.
Druhý den jsem našel v motorce dvě staré svíčky a dal jsem je tam,dal sytič,zastartoval a nic.Tak jsem sytič zavřel, dal půl plynu a ona naskočila a běžela jak šílená kráva,volnoběžné otáčky byly najednou 3000 a já ubíral.Takže vlastně kdybych s předešlého dne neměl našponované volnoběžné otáčky,chytlo by to asi i na sytič normálně.
stoho teda usuzuju že to bude svícema,no ni?
Jooo a ještě k tomu filtru,jak jsi psal jestli je špatnej.To nevím,nevím jestli ho vůbec někdy někdo měnil ale je takovej divně tvrdej a nelíbí se mě .Asi nic neskazím když mu dám novej.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

21.1.2012 v 00:02 | Nahoru | #37
sancu> Tak s tou teplotou svíček si po Tvém názoru nejsem jistý. Vždy mně bylo vštěpováno, že "teplá" svíčka má (většinou) více vysunuté jiskřiště a tedy i špičku izolátoru, ze které se tedy hůře odvádí teplo a tedy se hodí do motoru "líného", s nižšími teplotami spalování a nižšími otáčkami. Naopak "studená" svíčka má jiskřiště víc ukryté, s dobrým odvodem tepla do izolátoru a potažmo hlavy, tudíž v tomtéž motoru by nedosáhla samočisticí teploty a karbonovala by se. Bylo by třeba nasadit svíčku teplejší. Nicméně značení bývalo různé a tak může mít leckdo jiný názor a orientaci ve značeních.

takjanevim> S těmi svíčkami je to ošemetné a možná nezbude nic jiného než metoda pokusu a omylu. Soudíš-li, že s původními svíčkami (nalezenými v motorce) by motor běžel lépe, pak bych hledal vhodný ekvivalent dle těchto. Ale i tak jsou některé zrádné, např. mi kolegové říkali, že některé svíčky (už si napamatuji, zda NGK nebo Denso) jsou tak háklivé, že jak se jednou "ulejou", jsou v háji a musejí se vyměnit. Já měl nejlepší zkušenosti se svíčkami Denso, ovšem (pochopitelně) motor Viraga 535 je oproti motoru Vista 250 někde jinde... Tím nedávám najevo opovrhování čínským motorem, jen naznačuji, že každý motor (byť stejného typu) je trochu jiný a chce to zkrátka odzkoušet, jaké svíčky a nastavení karburace mu budou vyhovovat. Záleží dost na tom, jak byl zaběhnut a jakým způsobem doposud provozován.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

21.1.2012 v 09:37 | Nahoru | #38
J.M.K.> No právě na to ulití jsou i podle mé skušenosti a i podle zdejšího fora háklivější NGK.Když bude všechno nové,tedy svíčky,kabely,fajfky a vzducháč tak pak už jen seřídit karbec .
Já jsem motorku koupil někde kolem října a co si vzpomínám vždy jsem za studena nějak blbě startoval.Taky jsem tydy o studenžch startech četl romány ale nejsem stoho nějak moudrej.
Moje představa,že dám sytič , bez plnu zastartuju a motor poběží se mě povedla jen jednou.
Jinak to se sytičem nechytlo a pak jsem musel zatočit bez ytiče a s plynem.
Jsou tady různé rady jako právě najít na té své motorce tu polohu sytiče kde to chytá
a tak podobně.Já si zase o svíčkách myslel že studená je dělana aby lépe chytala za studena
a teplá za tepla a ty musíš najít něco mezi tím.Je pravda že jsem ať už do pincka nebo kkejvačky, našel někde svíčku na kterou to čaplo a jezdil jsem .Myslím ale že je
teda kuaa rozdíl jestli máš nakopávačku nebo jen starter jako já.Má teda cenu laborovat
s hodnotama svíček aby byl lepší studený start?

Bohatá směs?

21.1.2012 v 14:51 | Nahoru | #39
takjanevim> Dát za studena plný sytič a nastartovat bez plynu, nechat běžet tak minutu (nebo do doby, než se zvednou otáčky), potom slabě vrknout plynem, aby se otáčky zvedly a ubrat sytič tak, aby otáčky byly těsně nad volnoběhem. Tak by to správně mělo být. To, že se sytičem nechytne a chytne spíše laborováním s plynem (nebo dokonce jen pumpováním plynu) se mi stalo jednou na autě a bylo to vodou v benzínu. I když popravdě, tam neměl karbec sytič, ale přívěru. Nádrž ven, vypláchnout, vyfoukat... no dej pokoj, od té doby netankuju, kde mě napadne.

Ty špatné starty mohly klidně způsobovat ty popraskané příruby a následný falešluft. Jinak mezi starterem a nakopávačkou rozdíl je sakramentský a zrovna mně to dost chybí, že ty moderní motorky kopačku nemají (a to dobře vím, co to je nakopávat litrový dvouválec). Zda laborovat s hodnotami svíček, těžko říct, nasazení teplejších svíček pro lepší studené starty by mohlo naopak dělat problémy u teplého motoru. Vzpomínám si, jak kolegovi jednou panelka (asi pro přehřátí svíčky) začala běžet jako nafťák, nezdechla ani po sundání fajfky, stále nabírala otáčky a nakonec se nechala zastavit ucpáním sání.

(reakce na) Bohatá směs?

27.2.2012 v 08:36 | Nahoru | #40
svíčky ngk jsem po druhé sezoně vyměnil za densa u22fsr-u a je klid chytá hned ngk čka byly hned ulitý a přestávaly házet jiskru, jinak ty dva šrouby na přírubách karbu by měly být na štělování podtlaku karburátorů.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

18.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #41
Nevím jestli sem ještě někdo koukne ale zkusím.
Tak jsem zdárně probudil spícího tygra ale stejně je to celé divné.Mám nové svíčky,kabaly,fajfky,vzd.filtr,vyčištěný kohoutek palivové nádrže a novou baterku.
Startuju bez sytiče,není potřeba,chytne hned ale otáčky vyletí kolem tří tisíc a já musím ubrat volnoběžné otáčky,Vyjedu,vše ok.Ale když se motorka zahřeje je problém,kolem pěti tisíc to špatně padá z otáček,uberu plyn a motorka ještě chvilku táhne což je nejen nepříjemné ale i nebezpečné.Zastavím a musím otáčky volnoběhu zvýšit,chcípá to.Ufff-nemáte někdo nějaký nápad nebo zkušenost???

(reakce na) Bohatá směs?

21.5.2012 v 15:57 | Nahoru | #42
takjanevim> nechci dělat z nikoho hlupáky ale kolega má jinluna a ten celou dobu jezdil se zapnutým sytičem v domění že je vypnutý to by odpovídalo startování bez sytiče, mně yukina bez sytiče ani ránu, druhej kolega má na dadywu 250 taky přehozený on off na sytiči tedy obráceně, pak to startuje dobře po ohřátí chcípe a musíš zvedat volnoběh, mrkni teda jestli nejezdíš se zapnutým sytičem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist