globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatá směs?
 
13.1.2012 v 21:12
tak mám novou baterku a nové gumové příruby karburátoru,celej natěšenej jsem se hnal startovat ale dloho nic pak to chytlo,projel jsem to,ohřál,jede dobře ale pak jí teplou nastartovat nebylo ono.předtou opravou šla lépe startovat.
Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

21.1.2012 v 00:02 | Nahoru | #1
sancu> Tak s tou teplotou svíček si po Tvém názoru nejsem jistý. Vždy mně bylo vštěpováno, že "teplá" svíčka má (většinou) více vysunuté jiskřiště a tedy i špičku izolátoru, ze které se tedy hůře odvádí teplo a tedy se hodí do motoru "líného", s nižšími teplotami spalování a nižšími otáčkami. Naopak "studená" svíčka má jiskřiště víc ukryté, s dobrým odvodem tepla do izolátoru a potažmo hlavy, tudíž v tomtéž motoru by nedosáhla samočisticí teploty a karbonovala by se. Bylo by třeba nasadit svíčku teplejší. Nicméně značení bývalo různé a tak může mít leckdo jiný názor a orientaci ve značeních.

takjanevim> S těmi svíčkami je to ošemetné a možná nezbude nic jiného než metoda pokusu a omylu. Soudíš-li, že s původními svíčkami (nalezenými v motorce) by motor běžel lépe, pak bych hledal vhodný ekvivalent dle těchto. Ale i tak jsou některé zrádné, např. mi kolegové říkali, že některé svíčky (už si napamatuji, zda NGK nebo Denso) jsou tak háklivé, že jak se jednou "ulejou", jsou v háji a musejí se vyměnit. Já měl nejlepší zkušenosti se svíčkami Denso, ovšem (pochopitelně) motor Viraga 535 je oproti motoru Vista 250 někde jinde... Tím nedávám najevo opovrhování čínským motorem, jen naznačuji, že každý motor (byť stejného typu) je trochu jiný a chce to zkrátka odzkoušet, jaké svíčky a nastavení karburace mu budou vyhovovat. Záleží dost na tom, jak byl zaběhnut a jakým způsobem doposud provozován.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

21.1.2012 v 09:37 | Nahoru | #2
J.M.K.> No právě na to ulití jsou i podle mé skušenosti a i podle zdejšího fora háklivější NGK.Když bude všechno nové,tedy svíčky,kabely,fajfky a vzducháč tak pak už jen seřídit karbec .
Já jsem motorku koupil někde kolem října a co si vzpomínám vždy jsem za studena nějak blbě startoval.Taky jsem tydy o studenžch startech četl romány ale nejsem stoho nějak moudrej.
Moje představa,že dám sytič , bez plnu zastartuju a motor poběží se mě povedla jen jednou.
Jinak to se sytičem nechytlo a pak jsem musel zatočit bez ytiče a s plynem.
Jsou tady různé rady jako právě najít na té své motorce tu polohu sytiče kde to chytá
a tak podobně.Já si zase o svíčkách myslel že studená je dělana aby lépe chytala za studena
a teplá za tepla a ty musíš najít něco mezi tím.Je pravda že jsem ať už do pincka nebo kkejvačky, našel někde svíčku na kterou to čaplo a jezdil jsem .Myslím ale že je
teda kuaa rozdíl jestli máš nakopávačku nebo jen starter jako já.Má teda cenu laborovat
s hodnotama svíček aby byl lepší studený start?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist