globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak být lepší motorkář
9.1.2012 v 23:47
Zdravim draky. Poraďte mi prosim nějaké vebovky popř. odbornou literaturu, kde bych mohl podrobně nastudovat něco o tom stroji, který mívám tak rád pod zadkem (pro rejpaly: je to motorka). Zajímá mě technika, nastavení, nějaé základní výpočty i technika jízdy mě zajímá. Dík za příspěvky....
Předchozí
1 2 3 4
Následující

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 02:11 | Nahoru | #91
Lepší motorkář? No možná přes zimu přečíst literatu, projít nějaké filmy, potom vyleštit mašinu a péro a uvědomit si v hlavě takový ty klišé fráze jako třeba: „Rozjet se můžeš, zastavit musíš“ atd.
A hlavně neposlouchat rozumy jiných a myslet taky svojí hlavou Ikdyž to je u každého hodně individuální.

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 06:23 | Nahoru | #92
já si myslím,že člověk se musí motorkářem narodit.tak jako sportovec,matematik,malíř,muzikant.prostě mít ten dar "od boha".hodně lidí si na motorkáře jen hraje a to je to špatný.kdyř si koupím kožený hadry,opatřím si šestistovku mašinu,ještě neznamená,že jsem bikér.je to hlavně o disciplině,pokoře,lásce k tomuto sportu a respektu k svojí motce.každý den,pokud počasí dovolí vyjet,v zimě za ní zajít do garáže,pomazlit se s ní,otřít prach,a těšit se na další vyjíždku,na kámoše,na nové dobrodružství.projel jsem na mašině (kawasaki 500 ltd)celou evropu, viděl jsem nezkutečné věci,potkal jsem spoutu zajímavých lidí,i hajzlů,což autem bych nikdy neviděl.přeji vám všem hodně štěstí.rey

(reakce na) jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 06:53 | Nahoru | #93

verybusy píše: Lepší motorkář duší,nebo umem???Umem toho moc nenastuduješ,chce to jezdit a jezdit a jezdit a pokusit se přežít.A duší? To ti neporadím,dosud jsem nezjistil,jakej by takovej správnej motorkář vlastně měl bejt...

já myslím jako ty skromnej pohodovej klidnej vstřícnej a sakra i rychlej

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 07:17 | Nahoru | #94
já bych začal třeba Modrým životem,

Ranní cvičení
– Nezapomeň se ráno protáhnout. Malá rozcvička je důležitá pro začátek každého dne. Protáhni si ruce, tělo i nohy a přidej pár dřepů. Rozcvička není trénink a tak se nepřepínej.

Čištění zubů
– ráno si čistíme zuby pro krásu a večer pro zdraví. Dvakrát denně je minimum pro splnění úkolu. Jednou to nestačí. Chytrý kluk ale ví, že zuby si máme čistit po každém jídle.

Mytí studenou vodou
– otužování je půl zdraví. Nemusí z tebe být otužilec, ale své tělo můžeš utužit opláchnutím obličeje studenou vodou a přidej i krk. Ti odvážnější z vás se mohou opláchnout do půl těla, tedy od hlavy až k pasu.

Slušná mluva
– tento úkol si vybarvi na závěr dne. Přemýšlej, zda si nepoužil pro tento den některé sprosté slovo, zda jsi někoho nenazval ošklivým slovem.

Čestné jednání
– i tento úkol si vybarvi ke konci dne. Přemýšlej, zda jsi někoho neurazil, nepoužil lež, zda jsi někoho neprovokoval k hádce nebo snad ke rvačce.

Dobrý skutek
– dobrý skutek každý den je celoživotní úkol každého skauta. Pomohl jsi doma, ve škole, v kroužku nebo ve smečce? Nabídl jsi se dobrovolně k práci nebo tě někdo musel nutit? Pomohl jsi radou nebo skutkem?

Radostný prožitek
– poslední a snad nejtěžší políčko Modrého života. Zavzpomínej, cos dělal od dnešního rána do večera. Ke splnění tohoto úkolu by sis měl vzpomenout na něco krásného nebo příjemného. Malá chvilka, která ti udělal radost. Může to být sladkost od maminky, práce s taťkou v dílně, kreslení či malování, čtení tvé oblíbené knihy, stavění si ze stavebnice, výlet, ….. prostě něco, z čeho jsi měl radost. Nauč se radovat z maličkostí.

(reakce na) jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 09:41 | Nahoru | #95

methaw píše: Třeba nějaký učebnice nebo webovky pro mechaniky. Něco musí existovat...


Ve škole používáme jako učebnici knížku: Technická rukověť motocyklisty . Je tam toho docela dost

Naposledy editováno 13.01.2012 10:10:46

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 10:05 | Nahoru | #96
podívej se na ulož.to a potom je docela dobrá kniha dokonalá jízda na motocyklu (také na ulož.to). Jsou tam rady jak jezdit i technická stránka motocyklů různých konstrukcí.Je jasný,že jezdit se musíš naučit sám a pořád mět oči před zatáčkou,respekt ze stroje,naučit se brzdit atd. Je toho dost a každej druhej rozumnej motorkář ti řekne,že se učíš pořád.
To že to umí ti řeknou hlavně ti mladí konoupci na plastovejch motech (jogurti atd.)co začínaj a dost často rychle končí a jsou po nich kolem silnic ty pneumatiky s kytkama.Ti se snad už narodili s tím,že umí vše.Rovina je jasný nad 2kila,do protisměru v zatáčce,když se žene za kamošem a aby se neztrapnil,tak raděj riskuje život svůj i druhejch v protivce.
Mrkni na tom ulož to.cz a taky nějaký přímo manuály na warforu.Taky běžel a pojede zase na Prima cool I life Bike a najdeš ty díly na You tube+ulož to.cz je to spýš o motorkách a pičoviny.Technika jízdy se tam taky někdy objeví.

tady http://www.uloz.to/...a+jizda+na+motocyklu

(reakce na) jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 11:09 | Nahoru | #97

gio9 píše: gehenne_ins> hele,já vždycky myslel,že motorkář je každej kdo jezdí na motorce...dobrej,nebo špatnej...ale furt pravej :o)
...jestli je někdo jen pózér v kombošce za 20 se zádama stejně širokýma jako zadní guma ,nebo strejda v křiváku je fuc.k
...když se mi nechce nepojedu v zimě,když jo - pojedu...každýho věc
...nebudu o někom říkat že je hovno motorkář,když nevyjede za deště...je jedno jestli se bojí že to položí,nebo nechce zmoknout



souhlas

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 11:34 | Nahoru | #98
Jezdit, učit se, bejt na dílně s motorkou, dělat sám na motorce, popovídat s dalšíma co jezděj, mít vlastní rozum...atd. Literatury a filmů moc není a když se dočte, stejně nezbejvá než to převést v praxi.

jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 17:59 | Nahoru | #99
pročti si znovu pravidla silničního provozu

(reakce na) jak být lepší motorkář

13.1.2012 v 22:19 | Nahoru | #100
FishX3>

1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář

14.1.2012 v 06:39 | Nahoru | #101
No souhlasím s většinou. Mít hlavě mozek. A umět ho použít. A potom vše přijde časem. A co se týká techniky, no to je zase jen praxe. Teorie je sice dobrá, ale praxe lepší. Jako mladý člověk řikám za sebe. Sice dělám vysokou, ale bude mi to platný jak mrtvýmu zimník v budoucnu:)

(reakce na) jak být lepší motorkář

15.1.2012 v 15:35 | Nahoru | #102
Muadek> Jsem na tom stejně, taky dělám vejšku. Zatím mi dala jen to, že umím spočíst teoreticekej výkon motoru, čož ale s praxí nemá moc společného.

Jinak jansý že je praxe lepší, pár motorů už jsem taky dělal (dokonce i fungovaly), ale vždy je lepší si něo nastudovat, než to vymýšlet, popř. přijít na to systémem pokus - omyl... na to prostě není čas a ani peníze.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 1 8.5.2022 v 18:13 gerrik
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 0 8.5.2022 v 18:12 murila
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 TomKonrad 4 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 TomKonrad 3 1.5.2021 v 12:47 KajošR1
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist