globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR 1000f Na co si dát pozor?
VTR 1000f Chci se zeptat na co si dát pozor?a co zejména zkontrolovat před sezónou? A jaké Jsou zkušenosti s touhle mašinou?Moto mám od Vánoc a je to moje první VTR takže o ní zas tolik nevím.Dík za radu Milda
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #1
Slabý místa jsou regulátor a napínáky. Regulátor proměř jestli dává co má (doporučuju preventivně vyměnit), napínáky bych vyměnil taky, ty původní maj tendenci znenadání selhat. Jinak to slabý místa nemá.

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:17 | Nahoru | #2
motor drží , táhne ..silu má dosttečnou ...regulátor bych řešil až doreguluje ..napínáky nevím neřešil sem ani já ani kamarád.. jinak se střes pádu bývá to drahý když jsou chladiče na boku

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:24 | Nahoru | #3
nebyli starší vtr ( karbec) krapec oleje a benzínu beroucí?

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:25 | Nahoru | #4
Jak psal Stev, bacha na napínáky, hlavně ten na předním válci, údajně odchází proto, že v něm kondenzuje vlhkost a díky tomu tomu pak rezne a povolí pružina. Nedávno sem to na jednom VTRku řešil, klukovi na první válci odešel napínák tak se mu potkal ventil s pístem, tak bacha na to.

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:28 | Nahoru | #5
ja ji měl jen chvilku tak sem to neřešil ale pokud je to jak říká mischa tak je nech zkontrovat a udělat jinak přeju hodně kilometrů v sedle ne ne mimo něj

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:37 | Nahoru | #6
Teď už nevím na kolik to vyšlo, ale myslím že jeden napínák stojí cca 1500Kč, tak bych radši těch 1500 stovek objetoval a preventivně koupil nový napínák aspoń na ten přední válec a měl jistotu, než pak řešit potkaný píst s ventilama. Pak dáš min. litr jen za nové těsnění pod hlavu + nové ventily, případně i píst a napínák budeš nakonec muset stejně vyměnit.

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:50 | Nahoru | #7
pokud se to potká a nevylítne ojnice válcem tak si tak na 10 ?

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 14:53 | Nahoru | #8
Mě teda kromě děravé membrány na palivovém ventilu šlapala bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 15:20 | Nahoru | #9
Jinak ten regulátor už se řešil tady. Klidně bych tam dal ten samej co Honcke, nevypadá zle a je bez práce, odkaz. I když samozřejmě vape je větší sázka na jistotu.

On stejně jednou odejde, ale je možný že už je vyměněnej, já už to tak měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 16:18 | Nahoru | #10
marekparek>
těsnění pod hlavu - 900Kč
napínák - 1500Kč
sací ventil 2ks - 1700Kč
výfukový ventil 2ks - 3000Kč
Tohle všechno budeš muset vyměnit v tom lepším případě, takže cca 7000Kč + práce, takže zhruba těch 10táců. Ceny jsou zaokrouhlené z partsdepod.
V horším případě jak ti to přeskočí tak to může odrovnat i hrníčková zdvihátka ventilů(1300Kč/ks) nedej bože píst nebo v nejhorším případě i ojnici.
Samozřejmě počítat s tím, že kdyby se ti to potkalo a budeš dávat nové ventily, tak určitě seřídit ventilové vůle.

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 18:15 | Nahoru | #11

HornisGSX píše: nebyli starší vtr ( karbec) krapec oleje a benzínu beroucí?



jiný než karbec VTR nejsou a olej ,alespon mě nebere ani deci

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 18:22 | Nahoru | #12
jinak jak tady píšou napínaky tak na ty VTR trpí to je fakt já je měnil na předešlým VTR ted zatím ne ale asi mně to taky čeká.a regulator tak na to trpí všechny hondy obecně ale nahrada to vyřeší už na furt.je tam u origo asi nějaká moucha.Jinak VTR je spolehlivá a alespon pro mě Vyhovující supr motorka

VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 19:36 | Nahoru | #13
Tak dík za rady určitě si ju necham zkontrolovat,ta motorka mě uchvátila hlavně zvukem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 21:11 | Nahoru | #14
mischa638> Hele ty budeš taky obchodník za všechny prachy, můžeš mi prosimtě vysvětlit jak bys chtěl vyměnit ventily a neštelovat vůle? To je jako bys řekl vyměň gumu, ale bylo by dobrý jí pak nafouknout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 22:08 | Nahoru | #15
Majklos> Tak jako jsou lidi co na motorce jen jezdí a technika jim nic neříká. Proto sem to dodal. Třeba ten borec sem mu potkané VTR dával do kopy, tak o tom neměl ani páru že by to bylo potřeba udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 22:25 | Nahoru | #16
mischa638> Jo tak to potom jo, prostě aby počítal ještě něco za práci a podložky navíc. popravdě by mě nanapadlo, že to někomu nedojde.

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

7.1.2012 v 22:40 | Nahoru | #17
Majklos> Když se podíváš na top témata a třeba to o poloměru kola, tak už se nedivím ničemu

2 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 09:55 | Nahoru | #18
ja dělal trochu rozsáhlejší záležitosti mě to nepopisuj ja vím že když by vyběhla ojnice nebo i ty ventily raděj bych koupil druhej motor ...protože to do 10 nikdy neposkládáš zpět a dělat 1 válec nevím nevím ...udělal bych oba když už bych dělal a to i pístní kruhy podle stavu v jakým je válec tak i válec... ono de o to že pokud to uděláš na jistotu tak to výjde tak na 30 litrů a to se nebavíme o práci a času nad tím stráveným...

ja bych při potkání viděl v lepším případě na ventily v háji ...pružiny se můžou ohnout ...nedejbože že se ohne tak že se poškodí sedlo ventilu nebo třeba píst a nebo opravdu nárazem se ohne ojnice ....už sem pár prostřelených bloků viděl...

napínák a udělání rozvodů je minimum za to co by ho to stálo pak ... jinak si myslím že regulátory u hondy jsou jak bajka ...každej o tom vykládá a ja neměnil ani jeden a v mém okolí taky nikdo ...kámoš na R1 2x a druhej na Banditu ...trpí tím všichni ...a nebo maj jiné nemoci ...akurát ten kdo nemá hondu tak to rád zviditelňuje to je můj poznatek ...a To mám i jiné značky motorek ...prostě každá má svoje ...

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 10:11 | Nahoru | #19
marekparek> Taky sem proto psal hned na začátku, že není na škodu pro jistotu vyměnit napínáky za nové, rači zaplatit 3000 než pak 30000 že jo
A s tím dobíjením máš asi pravdu. Řešil sem tu už na Hondě, ale i Suzuki nebo Kawě, ZXR a ZX7R mají asi nejakou vadu z výroby, protože už sem se s tím setkal aspoň na 5ti motorkách že je seškvařené konektory od altíku, pak to má špatný kontakt a blbě dobíjí, ale stačí vyměnit konektory a funguje to dál jak má.

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 10:46 | Nahoru | #20
marekparek> u rozvodů stačej napínáky, řetěz vydrží hodně přes 100 tis. Regulátor bajka není, novější hondy už by to měly mít vychytaný, ale u vtr odcházej často.

VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 11:50 | Nahoru | #21
U regulátoru je problém chlazení. Konkrétně u VTR se sešli dva faktory.
- je dobře schovaný pod bočním plastem a tím pádem se hůř chladí
- zahřívá ho sálavé teplo od zadního válce

VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 12:31 | Nahoru | #22
Zajímavý

VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 15:03 | Nahoru | #23
tak napínáky bych vyměnil každopádně,já měl sezónu OK a na podzim z ničeho nic rup a je po motoru,jinak běžná údržba ,jako u ostatních motorek,hodně lidí straší ale VTR je vcelku pohodová motorka co se údržby týče jen ty napínáky jen ty napínáky
Každopádně to není tak velká investice a budeš jezdit klidněji

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 20:27 | Nahoru | #24
A kde je nejlepsi ty napínáky koupit? z netu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 20:45 | Nahoru | #25
Milinex> 1600 na partsdepot.cz, ale kup i těsnění pod ně. Nebo tady + nějaký poštovný, případně manuální. Tam potřebuješ někoho kdo je umí nastavit. Prohledej fórum podle značky motocyklu.

Naposledy editováno 08.01.2012 20:49:13

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 20:48 | Nahoru | #26
.

Naposledy editováno 08.01.2012 20:48:59

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

9.1.2012 v 19:56 | Nahoru | #27
A kolik to tak stojí v čechách jen tak pro zajimavost? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2012 v 07:21 | Nahoru | #28

Milinex píše: A kolik to tak stojí v čechách jen tak pro zajimavost? :)



ted jsem je objednával přes kamoše co to bere origo z hondy a cena je 1200,-ks + těsnění cca 60,-ks

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

11.1.2012 v 22:08 | Nahoru | #29
thor1403> Tak to není co řešit než to posílat z tramtárie

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

12.1.2012 v 07:54 | Nahoru | #30

Milinex píše: thor1403> Tak to není co řešit než to posílat z tramtárie



pozor to je cena kterou tam má kamoš domluvenou páč motorky servisuje a dílů za rok bere mraky cca1600,- napínák a těsnění kol 100,-
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist