Hlásím že jsem si udělal radost pod stromečkem a několik dalších stromečků v budoucnu.
Vzhledem k tomu že má být v prosinci konec světa, rozhodl jsem si užít si život a splnit si sen o nové motorce. A tak jsem ji dnes poprvé pohladil po bříšku (nádrži) a hned jsem si ji tím získal.
Mám ji moc rád
Naposledy editováno 04.01.2012 18:34:07
1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi
kiwis píše: Seikos: A čím přesně to MTS prohrala? Mě napadá snad jedině to, že je to pouze silniční motka.
Prohrála tím, že nebrzdí zadek a podle prodejce ani nikdy pořádně brzdit nebude. Dále tím že si bez speciálního nářadí nenatáhneš ani řetěz a s každou pitomostí musíš do servisu. Přístup autorizovaného dovozce (Moto Italia Praha) mě nevyhovoval. Typ komunikace "to není závada, to je vlastnost" mě moc neuspokojuje.
Dále to Ohlinsové tlumení. Není to žádná hitparáda. Sice funguje super, ale za cenu jeho servisu. Podle výrobce (a překvapivě nikoliv podle Ducati) by se měly měnit gufera každých 10 tis km. Podle zahraničních zdrojů se jedná o levnější Ohlins mechaniku doplněnou o elektroniku.
A to samozřejmě nemluvím o tom že je MTS o 20% dražší a při mém počtu najetých km by mě vyšla o 1000kc měsíčně dráž jen na benzinu.
1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi
zmulin píše: seikos> Když pominu z. brzdu a přístup dovozce,tak neuvažovals i o MTS bez Ohlinsů?Ten klíč na letmáč by měl bejt v nářadí a když ne,tak by byl za "pár" korun.
uvažoval, nicméně zase za cenu "sociálně vybavené" Multistrady koupíš Stelvio NTX v plné náloži, takže ani to mě nepřesvědčilo. Navíc ty ostatní negativa přetrvávaly
Beru,že vzducháč s kardanem bude na provoz pravděpodobně levnější a pohodlnější.Na druhou stranu určitá dravost a sportovnější jízdní vlastnosti a pokud mineme ohlins,tak servis po 24kkm?
Moje osobní přání by byla MTS s odladěnou 848,vypínatelnym ABS a drátěnkama s 19" vpředu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi
Bledá závist
...a propos jaké negativa má Stelvio ? ( ne vlastnosti)
1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi
Nehaním značku jako takovou, jen přidávám své vlastní zkušenosti s konkrétním kusem motorky Moto Guzzi 1200Sport 4V. Odešlo tlačítko startování, prostě někdy zastartovalo a někdy ne, bylo nutné vypnout a zapnou zapalko, na několikrát. Odešlo čidlo tlaku oleje, svítila kontrolka a nápis servis na displeji, člověk nevěděl jestli maže nebo ne. Studené starty na poněkolikáté ve finále i po vrknutí plynem to sem tam chcíplo - plyn bylo nutné trošku podržet dýl, po několikerém seřízení jsem nebyl spokojený. Hodně proměřoval rychloměr ukazoval 100km/h a ve skutečnosti jsem jel o 9 kilometrů méně, při padesátce proměřoval 7km. Palivoměr ukazuje dost blbě a někdy zůstane ručička prostě viset na místě i po několikerém zapnutí a vypnutí zapalka se vrátila do stejné pozice. Jednou mi v Prostějově došel benzín, ukazatel ukazoval skoro půl nádrže a já stál na suchu tj. tlačit k nejbližší benzínce - potupně, asi bude špatný snímač hladiny v nádrži, ukazuje jak se mu zachce. Hvízdání ba přímo jekot v rozvodech při brždění motorem z kopce sice po první tisícovce kilometrů zmizel, ale na důvěře mi to rozhodně nepřidalo. Začal jsem nenávidět černý lak, dost nekvalitní snadno se poškrábe a zaschlý hmyz udělá na laku mapy, které nejdou pomalu ani rozleštit. Asi nějaká vodou ředitelná srajda, vivat předpisy EU, někdy jsem ani nikam na krátkou vyjížďku nejel abych to nemusel čistit = umýt motorku po každé vyjížďce. Lak na kolech byl taky dost náchylný na poškrábání, kola nesly samolepky marchesini, ale po sundání krytky tam je nálitek brembo tak kdo ví co to vlastně je. Začala se rosit zevnitř přístrojová deska a vody ve uvnitř přibývalo a vyschnout kdepak. Zadní světlo se rosilo zevnitř taky, ale to časem vždycky vyschlo. Moc netěsnil bajonetový uzávěr tlakové hadice od benzínu na nádrži, lehká rosička sem tam, při servisu naopak nešla hadice sundat. Lehce hází brzdový kotouč na zadním kole, na to jsem přišel po montáži centrálního stojanu kdy se octlo zadní kolo ve vzduchu. Když jsem stojan namontoval zjistil jsem, že na nerezovém výfukovém potrubí schází na centrální stojan navařený doraz, bylo nutné vyhledat dílnu a nechat doraz zhotovit a navařit, prostě asi nikdo při výrobě motorky nepočítal, že by někdo centrální stojan přikupoval za cenu skoro 5tis. - není nad originální doplňky. O elektroinstalaci škoda mluvit, chuchvalec omotaný černou plátěnou páskou a přichycený k rámu plastovými zdrhovadly – naštěstí všechno schované pod sedlem a nádrží. Když byla motorka nová bylo nutné trošku poupravit dráty a přichytit dodatečně k rámu, protože se pálila izolace na drátech zevnitř motoru o válce. Plasty jsou slícované docela dobře i když nějaká ta místa např. na bocích nádrže u sedla se najdou. To, že hodně pneuservisů nevyváží zadní letmé kolo, prostě nemají přípravek už je jen taková perlička. Ještě doplním, že rosily obě víčka brzdové a spojkové kapaliny na řidítkách a rozežíralo to barvu okolo u spojky víc. Několikrát jsem to měl sundané, vytřené těsnění do sucha, zkoušel jsem to otáčet, dotahovat, povolovat - rosilo pořád, lehce jsem to začernil barvičkou.
Měl jsem ji od začátku sezony 2010 do podzimu 2011 tj. cca. dvě sezony a defakto jsem pořád něco řešil. Koupil jsem ji novou od „firmy“ z prahe, šedý dovoz jakožto rv.2010. Důvodem byla samozřejmě cena o 55tis. levnější než ve Spiritu tak jsem si řekl co mi nabídne spirit za 55tis. navíc ?? z Moravy je to z ruky a nedělám si iluze o tom jak jsou skvělí, několikrát jsem je v prahe navštívil a ochota a vůbec přístup mě nepřesvědčil (rád bych se kouknul na tu stříbrnou sportku co je dole ve výloze – koukněte u vchodu na tu černou brevu to je stejný), obdobná zkušenost z na ducati zaměřeného D-mota v brnisku což je pro mě jakože nejbližší ofiko díler guzzi. Už co jsem si motorku dovezl domů měl jsem takové pochyby zda je to vůbec rok výroby 2010. Prostě různé indície, vinko, samolepky zevnitř plastů se štítkem 2008, pneumatiky výroba 08, dolepované samolepky atd. Pak jsem potkal kluka se stříbrnou sportkou 09 z ofiko sítě a bylo to jasné, že ta moje asi nebude úplně OK. Do toho informace dovozce z prahe, že takové závady jsou u těchto motorek normální a že to tyto motorky dělají atd. než jsem se dostal k servismanovi na opravu – ne vždy byl volný termín atd., no prostě mi došla trpělivost a vytratila se pro mě ta radost z motorky a pocit výjimečnosti. Nakonec jsem se dovozcem dohodl na zpětném odkupu a ať si věci co byly k reklamaci vyřeší beze mne. Nicméně na motorku budu vzpomínat v dobrém, vypadá moc pěkně a dunění motoru plus určitá svéhlavost v chování mají něco do sebe. Já nemotorkář a pouhý majitel motorky to tak beru, když je to nové tak ať to funguje jak má a navíc mám rád všechno čisté prostě stále jako nové. Tj. je pro mě důležitý každý detail, že se sem tam něco porouchá to se může stát a drobný nedostatek přejdu. Jasně všechno jde opravit, doladit, přetěsnit, ale čeho je moc toho je příliš.
Naposledy editováno 06.01.2012 09:10:38
1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi
možná jsem ještě nedospěl a musím se ke guzzi teprve "projezdit"
RBK píše: asi to byl páteční odpolední kousek rozhodně nejsem sám, když se něco vyskytlo tak jsem to konzultoval i s kluky co jsou tu registrovaní a od nich taky něco vím co řešili oni od tekoucí nádrže ve spoji, po fouknuté gufero na klice nebo problémy s ventily atd. ale jak píšu jde o mé vlastní zkušenosti s konkrétní motorkou
možná jsem ještě nedospěl a musím se ke guzzi teprve "projezdit"
Moto Guzzi - making mechanicians out from drivers since 1921
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 838 | 3.4.2024 v 07:12 pkKun |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | 20monk20 | 2 | 13.5.2021 v 08:24 20monk20 |
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Podas | 8 | 18.1.2021 v 18:55 dzonnek |