globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vítám se do klubu Moto Guzzi
4.1.2012 v 16:45
Ahoj.
Hlásím že jsem si udělal radost pod stromečkem a několik dalších stromečků v budoucnu.
Vzhledem k tomu že má být v prosinci konec světa, rozhodl jsem si užít si život a splnit si sen o nové motorce. A tak jsem ji dnes poprvé pohladil po bříšku (nádrži) a hned jsem si ji tím získal.
Mám ji moc rád







Naposledy editováno 04.01.2012 18:34:07

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 01:05 | Nahoru | #31
Guzzmanů není nikdy dost. Krásný stroj.

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 06:08 | Nahoru | #32
Tak gratulace Podle těch tmavejch svodů počítám žes mi vyfouk tu předváděčku ,asi budu muset přišetřit na funglovku

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 08:34 | Nahoru | #33
Krásná mašina, krásná barva, super kufry, co k tomu víc dodat... Vítej v klubu!

1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #34
Seikos: A čím přesně to MTS prohrala? Mě napadá snad jedině to, že je to pouze silniční motka.

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 08:52 | Nahoru | #35
Hustýýýýýýýýý Ať slouží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 09:02 | Nahoru | #36

kiwis píše: Seikos: A čím přesně to MTS prohrala? Mě napadá snad jedině to, že je to pouze silniční motka.



Prohrála tím, že nebrzdí zadek a podle prodejce ani nikdy pořádně brzdit nebude. Dále tím že si bez speciálního nářadí nenatáhneš ani řetěz a s každou pitomostí musíš do servisu. Přístup autorizovaného dovozce (Moto Italia Praha) mě nevyhovoval. Typ komunikace "to není závada, to je vlastnost" mě moc neuspokojuje.
Dále to Ohlinsové tlumení. Není to žádná hitparáda. Sice funguje super, ale za cenu jeho servisu. Podle výrobce (a překvapivě nikoliv podle Ducati) by se měly měnit gufera každých 10 tis km. Podle zahraničních zdrojů se jedná o levnější Ohlins mechaniku doplněnou o elektroniku.
A to samozřejmě nemluvím o tom že je MTS o 20% dražší a při mém počtu najetých km by mě vyšla o 1000kc měsíčně dráž jen na benzinu.

1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 09:35 | Nahoru | #37
Ahojky, jsem si také dala pod stromeček dáreček.... Brevičku...



Naposledy editováno 05.01.2012 09:35:30

(reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 09:41 | Nahoru | #38

Domi.1 píše: Ahojky, jsem si také dala pod stromeček dáreček.... Brevičku...



nádhera

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 11:47 | Nahoru | #39
Domi.1, Seikos- mam z vas radost lidi!

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 13:00 | Nahoru | #40
gratuluju zavist taky chci itala

Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 14:02 | Nahoru | #41
veliká gratulace! Hodně šťastně najetých km přeji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 14:59 | Nahoru | #42
seikos> Když pominu z. brzdu a přístup dovozce,tak neuvažovals i o MTS bez Ohlinsů?Ten klíč na letmáč by měl bejt v nářadí a když ne,tak by byl za "pár" korun.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 15:04 | Nahoru | #43
zmulin> kardan je kardan ta pohoda se o to "nestarat"

(reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #44
jetam> To jako jo,to jóó Když vona to musí bejt děsná nuda.Málo tankovat,řetěz nemazat a ani nedopínat.Bych začal zase asi kouřit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 21:05 | Nahoru | #45

zmulin píše: seikos> Když pominu z. brzdu a přístup dovozce,tak neuvažovals i o MTS bez Ohlinsů?Ten klíč na letmáč by měl bejt v nářadí a když ne,tak by byl za "pár" korun.



uvažoval, nicméně zase za cenu "sociálně vybavené" Multistrady koupíš Stelvio NTX v plné náloži, takže ani to mě nepřesvědčilo. Navíc ty ostatní negativa přetrvávaly

(reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

5.1.2012 v 23:17 | Nahoru | #46
seikos>Spíš by mě zajímal ten pocitovej rozdíl(pokud si teda jel na obou) ve výkonu a chování na silnici.
Beru,že vzducháč s kardanem bude na provoz pravděpodobně levnější a pohodlnější.Na druhou stranu určitá dravost a sportovnější jízdní vlastnosti a pokud mineme ohlins,tak servis po 24kkm?
Moje osobní přání by byla MTS s odladěnou 848,vypínatelnym ABS a drátěnkama s 19" vpředu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 00:02 | Nahoru | #47
seikos>
Bledá závist
...a propos jaké negativa má Stelvio ? ( ne vlastnosti)

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 06:34 | Nahoru | #48
Gratulace pane....

a TDMka šla z domu...??

1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 08:34 | Nahoru | #49
Když čtu to nadšení tak mě to upřímně těší a přeji všem majitelům těchto pěkných strojů jen samou radost z jízdy a ať nadšení hned tak nevyprchá. Je otázka kolik přispěvatelů by si guzzi opravdu koupilo. Sice už je to v jiném vlákně, ale dát sem pár zkušeností mi připadá vhodné. Když jsem guzzinku pořizoval měla to být dlouhodobá známost.
Nehaním značku jako takovou, jen přidávám své vlastní zkušenosti s konkrétním kusem motorky Moto Guzzi 1200Sport 4V. Odešlo tlačítko startování, prostě někdy zastartovalo a někdy ne, bylo nutné vypnout a zapnou zapalko, na několikrát. Odešlo čidlo tlaku oleje, svítila kontrolka a nápis servis na displeji, člověk nevěděl jestli maže nebo ne. Studené starty na poněkolikáté ve finále i po vrknutí plynem to sem tam chcíplo - plyn bylo nutné trošku podržet dýl, po několikerém seřízení jsem nebyl spokojený. Hodně proměřoval rychloměr ukazoval 100km/h a ve skutečnosti jsem jel o 9 kilometrů méně, při padesátce proměřoval 7km. Palivoměr ukazuje dost blbě a někdy zůstane ručička prostě viset na místě i po několikerém zapnutí a vypnutí zapalka se vrátila do stejné pozice. Jednou mi v Prostějově došel benzín, ukazatel ukazoval skoro půl nádrže a já stál na suchu tj. tlačit k nejbližší benzínce - potupně, asi bude špatný snímač hladiny v nádrži, ukazuje jak se mu zachce. Hvízdání ba přímo jekot v rozvodech při brždění motorem z kopce sice po první tisícovce kilometrů zmizel, ale na důvěře mi to rozhodně nepřidalo. Začal jsem nenávidět černý lak, dost nekvalitní snadno se poškrábe a zaschlý hmyz udělá na laku mapy, které nejdou pomalu ani rozleštit. Asi nějaká vodou ředitelná srajda, vivat předpisy EU, někdy jsem ani nikam na krátkou vyjížďku nejel abych to nemusel čistit = umýt motorku po každé vyjížďce. Lak na kolech byl taky dost náchylný na poškrábání, kola nesly samolepky marchesini, ale po sundání krytky tam je nálitek brembo tak kdo ví co to vlastně je. Začala se rosit zevnitř přístrojová deska a vody ve uvnitř přibývalo a vyschnout kdepak. Zadní světlo se rosilo zevnitř taky, ale to časem vždycky vyschlo. Moc netěsnil bajonetový uzávěr tlakové hadice od benzínu na nádrži, lehká rosička sem tam, při servisu naopak nešla hadice sundat. Lehce hází brzdový kotouč na zadním kole, na to jsem přišel po montáži centrálního stojanu kdy se octlo zadní kolo ve vzduchu. Když jsem stojan namontoval zjistil jsem, že na nerezovém výfukovém potrubí schází na centrální stojan navařený doraz, bylo nutné vyhledat dílnu a nechat doraz zhotovit a navařit, prostě asi nikdo při výrobě motorky nepočítal, že by někdo centrální stojan přikupoval za cenu skoro 5tis. - není nad originální doplňky. O elektroinstalaci škoda mluvit, chuchvalec omotaný černou plátěnou páskou a přichycený k rámu plastovými zdrhovadly – naštěstí všechno schované pod sedlem a nádrží. Když byla motorka nová bylo nutné trošku poupravit dráty a přichytit dodatečně k rámu, protože se pálila izolace na drátech zevnitř motoru o válce. Plasty jsou slícované docela dobře i když nějaká ta místa např. na bocích nádrže u sedla se najdou. To, že hodně pneuservisů nevyváží zadní letmé kolo, prostě nemají přípravek už je jen taková perlička. Ještě doplním, že rosily obě víčka brzdové a spojkové kapaliny na řidítkách a rozežíralo to barvu okolo u spojky víc. Několikrát jsem to měl sundané, vytřené těsnění do sucha, zkoušel jsem to otáčet, dotahovat, povolovat - rosilo pořád, lehce jsem to začernil barvičkou.
Měl jsem ji od začátku sezony 2010 do podzimu 2011 tj. cca. dvě sezony a defakto jsem pořád něco řešil. Koupil jsem ji novou od „firmy“ z prahe, šedý dovoz jakožto rv.2010. Důvodem byla samozřejmě cena o 55tis. levnější než ve Spiritu tak jsem si řekl co mi nabídne spirit za 55tis. navíc ?? z Moravy je to z ruky a nedělám si iluze o tom jak jsou skvělí, několikrát jsem je v prahe navštívil a ochota a vůbec přístup mě nepřesvědčil (rád bych se kouknul na tu stříbrnou sportku co je dole ve výloze – koukněte u vchodu na tu černou brevu to je stejný), obdobná zkušenost z na ducati zaměřeného D-mota v brnisku což je pro mě jakože nejbližší ofiko díler guzzi. Už co jsem si motorku dovezl domů měl jsem takové pochyby zda je to vůbec rok výroby 2010. Prostě různé indície, vinko, samolepky zevnitř plastů se štítkem 2008, pneumatiky výroba 08, dolepované samolepky atd. Pak jsem potkal kluka se stříbrnou sportkou 09 z ofiko sítě a bylo to jasné, že ta moje asi nebude úplně OK. Do toho informace dovozce z prahe, že takové závady jsou u těchto motorek normální a že to tyto motorky dělají atd. než jsem se dostal k servismanovi na opravu – ne vždy byl volný termín atd., no prostě mi došla trpělivost a vytratila se pro mě ta radost z motorky a pocit výjimečnosti. Nakonec jsem se dovozcem dohodl na zpětném odkupu a ať si věci co byly k reklamaci vyřeší beze mne. Nicméně na motorku budu vzpomínat v dobrém, vypadá moc pěkně a dunění motoru plus určitá svéhlavost v chování mají něco do sebe. Já nemotorkář a pouhý majitel motorky to tak beru, když je to nové tak ať to funguje jak má a navíc mám rád všechno čisté prostě stále jako nové. Tj. je pro mě důležitý každý detail, že se sem tam něco porouchá to se může stát a drobný nedostatek přejdu. Jasně všechno jde opravit, doladit, přetěsnit, ale čeho je moc toho je příliš.

Naposledy editováno 06.01.2012 09:10:38

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 08:48 | Nahoru | #50
Odkaz na video, popis : kvílení se začalo z motoru ozývat při brzdění motorem z kopce, abych to mohl natočit na mobil tak bylo nutné motor pořád držet lehce v otáčkách jinak to přestalo, proto je to video takové zmatené, vrkám plynem a šlo hlavně o zvuk než jsem mobil vybalil atd. ve finále jsem zjistil, že kvílení vydrží i na volnoběh tak slízám z motorky nicméně s dalším poklesem otáček volnoběhu cca. 2:13 minuta, kvílení přestává a je slyšet už jen kovové cvakání, které je OK. Poslal jsem dotaz na dovozce a odkaz na video, že ty zvuky tam nepatří - odpověď, nevíme co to je, řemen na alternátoru nebo rozvody, pošleme dotaz a odkaz na video do dojču co oni na to, jezděte dál je to v záruce někdy to tyto motory dělají. Tak jsem jezdil dál a je fakt, že se s postupem času začalo kvílení objevovat čím dál méně a po najetí asi 1400 kilometrů se to už neobjevilo. Vytvořily se provozní vůle co to bylo, nevím dodnes.


Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:19 | Nahoru | #51
kráska!
snad u Guzzi vymažou soubory s konstrukcí vodou chlazenýho motoru

(reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:27 | Nahoru | #52
RBK> Tvoje zkušenosti mě dost překvapily.Považuju MG za kvalitní značku, i když s výhradou.Jo ne vždy se vše povede...myslel jsem si, že drobné ale neustálé problémy má jenom Jawa...má mě tohle těšit? Ne. Jinak MG jsou moc hezké motorky, škoda těch nedodělků.

1 reakcí na tento příspěvek Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:34 | Nahoru | #53
asi to byl páteční odpolední kousek rozhodně nejsem sám, když se něco vyskytlo tak jsem to konzultoval i s kluky co jsou tu registrovaní a od nich taky něco vím co řešili oni od tekoucí nádrže ve spoji, po fouknuté gufero na klice nebo problémy s ventily atd. ale jak píšu jde o mé vlastní zkušenosti s konkrétní motorkou
možná jsem ještě nedospěl a musím se ke guzzi teprve "projezdit"

(reakce na) Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:35 | Nahoru | #54

RBK píše: asi to byl páteční odpolední kousek rozhodně nejsem sám, když se něco vyskytlo tak jsem to konzultoval i s kluky co jsou tu registrovaní a od nich taky něco vím co řešili oni od tekoucí nádrže ve spoji, po fouknuté gufero na klice nebo problémy s ventily atd. ale jak píšu jde o mé vlastní zkušenosti s konkrétní motorkou
možná jsem ještě nedospěl a musím se ke guzzi teprve "projezdit"



Moto Guzzi - making mechanicians out from drivers since 1921

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:44 | Nahoru | #55
a já co jsem kde přehlídl, přihazuju ještě dva obrázky a konec fňukání



viděl jsem i takový kousek zrovna s tím byl kluk na preventivní prohlídce a výměně oleje, říkal, že ji chystá do itálie na oslavy 90-tky MG


Naposledy editováno 06.01.2012 09:45:45

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 09:48 | Nahoru | #56
nic neobvyklého škoda že mi na V11 nešel 3 roky tachometr

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 11:01 | Nahoru | #57
Hola hej u Guzzistů vítej parádní volba endura s duší v záplavě bezduchých GS ať Ti šlape tak jak šlapat má a dělá Ti jen radost

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 13:29 | Nahoru | #58
Krasna. Mam Stelvio 3 roky, 30tis najeto a potvrzuji skvelou volbu . Bez zavadicky a pro radost

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 21:01 | Nahoru | #59
Supertenere 1200 je opravdu dokonalá?

Vítám se do klubu Moto Guzzi

6.1.2012 v 22:21 | Nahoru | #60
Moc pěkná mašina. Taky po ní pokukuju. Ale zatim marně. Ježíšek letos asi zapomněl nebo co?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist