(reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Janek píše: Tohle není pravda. Důležitější, než čím je rozvod poháněný, je funkce napínáku. Jsou totiž i hydraulický napínáky, který se dopínají tlakem oleje a pokud nefunguje zajištění napínáku (zajištění je hodně podobný s napínákem u motocyklů) tak je roztahování i řetězem poháněných rozvodů pro motor dost často destruktivní, zvlášť, když to rotahujou/roztlačují blbci.
Jinak já roztlačuju cokoliv, kdykoliv je potřeba a klidně i na zpátečku, protože vím, že je absolutně jedno, jestli motorem prostřednictvám setrvačníku točí starter nebo jestli prostřednictvím setrvačníku motor uvedou do pohybu přes spojku, převodovku, .... kola auta.
Jde jen o to, dodržet určitý zásady, o kterých už tu byla zmínka.
Roztahování je pro mě ale jen krajní prostředek! Pokud je třeba vybitá, je lepší použít kabely nebo lépe baterku dobít a vyrazit třeba až za hodinu.
souhlas... pokud je ale baterie vybita, je nutno ji samozrejme nejdrive alespon z casti dobit, aby se vubec rozbehlo podavaci cerpadlo a pod. u starych aut stacilo, kdyz se alespon trochu rozsvitily kontrolky, aby se nabudil altik. jen doplneni
2 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
Takže vrátíte se z nákupu, sednete do auta, začnete startovat a padne rána. Bacha na to i u aut, co mají automatické dopínání rozvodového řemenu.
Vždy pokuď máte zařazenou rychlost při stání, tak po směru kopce. Opačným působením na rozvody se totiž dopínání povolí a je vymalováno.
AndělČK píše: Ještě jednou pro všechny. Ten mýtus, že rozvodový řetěz nemůže přeskočit neplatí. Jeden z nejrozšířenějších motorů HTP přeskočí jak nic. Stačí třeba aby jste měli zařazenou rychlost a někdo do Vás nacouval a posunul auto o kousek zpět . Řetěz je napínán hydraulickým napínákem a pokuď už není motor v nejlepší kondici(a to je každé HTP, které má přes 100tis), tak bez tlaku oleje je řetěz povolený tak, že přeskočí. Ale to platí i pro klasický start....
Co má kondice motoru společnýho s napínákem? Motor může být přeci naprosto Ok, ale bude závada jen v napínáku.
HTP nemá zajištění napínáku, když ti poklesne tlak oleje??? Ten motor neznám, proto se ptám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
PEPAFJR píše: Jo to by jsi koukal jak dokáže rozvodovej řetěz přeskočit nebo se i dokonce přetrhnout.
Nevrdím,že se to stává mockrát ale stát se to může.
Z toho, co se tu píše, začínám mít pocit, že veškeré problémy s roztláčením se týkají jen Fábií.
Všechny motorky a kdykoliv i auta startuju z kopce kvaltem bez jakýchkoliv problémů, na takové Hondě byvh musel mít rozvoďák přetrženej už několikrát.
Na autě mám sice hydraulický napínák, ale jeho dráha není tak dlouhá, aby i při maximálním povolení mohl přeskočit řetěz. Kromě toho každý rozumný motor (tedy né škoda HTP) má kolem rozvodových kol vodítka, které řetěz nepustí.
1 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
v tuhle chvíli, ale má užívání jinčí (jak jsem psal vejš ), takže situace je pro mě trochu nasírací
2 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
Ventili bych klidně už seřídil. Stačí měrky, 11náctka klíček a šroubovák. Odchází ložiska, praskaj pružiny. Pak 100% se rozpadá hadička k MAP senzoru. Doporučuji vyměnit pokuď je původní. Pak se občas rozsynchronizuje imobilizér. V orig. servisu si za to jsou schopni říci i několik tisíc, doma si to dáš dohromady za 30s. atd. atd.
1 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
Naposledy editováno 26.12.2011 12:00:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Dandyfzs píše: Jo,kravina od výrobce...je to o tom co přijde dříve,jestli roky nebo km .Já to naštěstí nemusím na autě moc řešit,uletí řemen a nic se neděje,pouze nedojedu kam jsem chtěl.
pokud jsi to nečetl celý,tak ten rozvoďák je tam nějakejch 15 let
trins píše: pokud jsi to nečetl celý,tak ten rozvoďák je tam nějakejch 15 let
jo, je tam původní.
jinak ten MAP senzor nevím co je ale je pravda, že nám ještě odešla hadička k podtlakovýmu čidlu a to mělo za následek cukání motoru
1 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
1 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
2 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Blade500 píše: Jakym rozvodem to má vyřešený třeba taková stará felicie 1.3 MPI??? Já ji roztlačuju pořád páč to sem ani nevěděl že by se to nemělo
protoceny rozvody na felde jsem zazil jen jednou, zuby na koleckach ohoblovany naramne...
Dandyfzs píše: www.autokelly.cz/
jj, to je ono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Dandyfzs píše: Tam se rozvody mění po 120000 km,tak že ještě mají čas.
tak proč meleš takovou pičovinu????
1 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor
(reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor
Eso_Rimmer píše: protoceny rozvody na felde jsem zazil jen jednou, zuby na koleckach ohoblovany naramne...
Na feldě jsem viděl i ustřiženej klínek rozvodového kola.