globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: roztláčení - katalyzátor - váš názor
25.12.2011 v 22:15
jak moc vadí autu (katalyzátoru, rozvoďáku) roztláčet ?

2 reakcí na tento příspěvek roztláčení - katalyzátor - váš názor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2011 v 09:57 | Nahoru | #1
Ještě jednou pro všechny. Ten mýtus, že rozvodový řetěz nemůže přeskočit neplatí. Jeden z nejrozšířenějších motorů HTP přeskočí jak nic. Stačí třeba aby jste měli zařazenou rychlost a někdo do Vás nacouval a posunul auto o kousek zpět . Řetěz je napínán hydraulickým napínákem a pokuď už není motor v nejlepší kondici(a to je každé HTP, které má přes 100tis), tak bez tlaku oleje je řetěz povolený tak, že přeskočí. Ale to platí i pro klasický start.

Takže vrátíte se z nákupu, sednete do auta, začnete startovat a padne rána. Bacha na to i u aut, co mají automatické dopínání rozvodového řemenu.

Vždy pokuď máte zařazenou rychlost při stání, tak po směru kopce. Opačným působením na rozvody se totiž dopínání povolí a je vymalováno.

(reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor

26.12.2011 v 10:21 | Nahoru | #2

AndělČK píše: Ještě jednou pro všechny. Ten mýtus, že rozvodový řetěz nemůže přeskočit neplatí. Jeden z nejrozšířenějších motorů HTP přeskočí jak nic. Stačí třeba aby jste měli zařazenou rychlost a někdo do Vás nacouval a posunul auto o kousek zpět . Řetěz je napínán hydraulickým napínákem a pokuď už není motor v nejlepší kondici(a to je každé HTP, které má přes 100tis), tak bez tlaku oleje je řetěz povolený tak, že přeskočí. Ale to platí i pro klasický start....


Co má kondice motoru společnýho s napínákem? Motor může být přeci naprosto Ok, ale bude závada jen v napínáku.
HTP nemá zajištění napínáku, když ti poklesne tlak oleje??? Ten motor neznám, proto se ptám.

(reakce na) roztláčení - katalyzátor - váš názor

26.12.2011 v 16:13 | Nahoru | #3
AndělČK> Ten problém s přeskakováním rozvodového řetězu u HTP byl i u Seatu u motoru tuším AZQ . Byl to konstrukční problém a je už vyřešen , takže bych se toho až tak nebál. Problém byl že do určité doby byla na motoru namontovaná krátká vodící lišta, takže nedosahovala až k ozubenému kolu a byla tam cca 1,5 cm prodleva, kde se řetěz při startu nahrnul a "rozjely" se vůči sobě vačky. Po namontování správmé vodící lišty, se problém již neopakuje. Napínák je při chcíplém motoru jištěn pružinou a ta při správné liště stačí.
Edit- písmeno

Naposledy editováno 26.12.2011 16:24:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist