nevíte zda hlavní trysky mají stejné lůžko (závit, atd.) pro uložení v odlitku karburátoru. Proč? Hlavní trysky u 650ccm velikosti #132 zamýšlím vyměnit za velikost #128 používaných právě u 600ccm.
(Transalp 600, 650)
Naposledy editováno 09.08.2012 00:33:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Mě to co udává Faudy se zdá reálný, jinak by to ani nepsal. Taky se #128 nebyl problém jezdit pod 5 l/100km. Spíš se mi zdá dost, když dojde palivo při 230 km - což vychází na 8,2 l/100km. Osobně jsem takový spotřeby schopnej reálně dosáhnout, když pojedu po dálnici neustále na plný plyn a poteče to tam vážně proudem.
Navíc se mi zdá, že origo nastavení není nejlepší na plný plyn, jelikož když člověk začně ubírat plyn při vysoký rychlosti, najednou dojde k tomu ač je méně pootevřená klapka motorka začne nepatrně zrychlovat - jako kdyby se to přechlastávalo, protože s těma #128 toto úplně vymizelo.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/33/100522_kkk.jpg)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |