globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záměna karburátorových trysek mezi modely
Ahoj,

nevíte zda hlavní trysky mají stejné lůžko (závit, atd.) pro uložení v odlitku karburátoru. Proč? Hlavní trysky u 650ccm velikosti #132 zamýšlím vyměnit za velikost #128 používaných právě u 600ccm.

(Transalp 600, 650)

Naposledy editováno 09.08.2012 00:33:09

3 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #1
Moje spotreba letos na dovce v pohode pod 5 litru, min asi 4.2, na dalnici furt 110-120 v protivetru to vylezlo az na 5.5l, jinak se pres 5 moc nedostavam. Bezne tankuju po tak 330-350km, posledni spotreba 4.8 (to je tak ten prumer). Kdyz jsem mel Alpa "novyho", tak jsem nenajel ani 300km a nadrz prazdna - to me stvalo.
Koukal jsem na moje svody a predni modry neni, zadni trochu jo. Modry je to trochu i tam, kde se svody spojuji do jednoho. Vyndaval jsem svicku a krasna, cihlova barva. Podle me mozna pomohlo i to, ze mam zapalko ignitech a v nem nejspise krivku predstihu jako TA600, nevim jakou ma TA650 v ty svy cerny skrince (tj. natryskovano mam jako TA600 a i tak palim).
Jinak moje upravy - svody ABP + origos tlumic, trysky 125 + pridana bohatost, odstraneny PAIR, KNko, iridiove svicky, ignitech.

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 16:04 | Nahoru | #2
faudy> takže spotřeba šla dolů a co výkon?
Proč máš cdi od ignitechu ?
Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 17:23 | Nahoru | #3
faudy> Tak on kryt motoru od Grave je nižší, přední svod by mohl být lépe chlazený než ten za originálním plastovým krytem kde je ač se to nezdá vážně dobře schovaný proti větru. Byla to jedna ze spekulací proč přední ztmavnul víc než zadní, druhá spekulace byla, že každej válec spaluje odlišnou směs a tedy mi bylo naznačeno špatné nastavení směsi.

Ještě jsem koukal kolika procentní je rozdíl oproti #132, v průřezu to letí u #125 až o 10%. Teoreticky tento % rozdíl "téměř kopíruje" spotřebu paliva.


Naposledy editováno 15.08.2012 17:27:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

16.8.2012 v 10:54 | Nahoru | #4
faudy> já fakt nevím jak kdo jezdí ale hlava mi to nebere. Fakt žasnu jak nízko máš spotřebu. Já mám vše po servisu, filtry svíce, podtlaky atd. A když natankuju doplna, tak se přes 250 dostanu jen při kochačce do 100km/hod. Párkrát už mi došel benzín při 230 najetých km. Nešetřím to, ale kudla vypadá taky jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp Robek91 2 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick


TOPlist