Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)
veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D
Myslím, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D
A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
drippera píše: A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.
Kamarátkyna Daytona 675 SE 2010 fungel nedožila 5000km, motor dostal v záruke nové valce, piesty, kľuku...kupovala v Rakúsku...
Kamarátova ZX-6R 2008 po cca 30000km olej presakoval popod veko hlavy, nie je to závada len jeho motorky...