paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 12:54 | Nahoru | #1

mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

Myslím, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D



A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

6.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #2

drippera píše: A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.



Kamarátkyna Daytona 675 SE 2010 fungel nedožila 5000km, motor dostal v záruke nové valce, piesty, kľuku...kupovala v Rakúsku...
Kamarátova ZX-6R 2008 po cca 30000km olej presakoval popod veko hlavy, nie je to závada len jeho motorky...
Téma je zamknuto


TOPlist