globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...


Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 22:09 | Nahoru | #61

desdro píše: Drippera,
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.


Tak ted si to dokonale vystihnul

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 22:22 | Nahoru | #62

Milosek.m píše: Tak ted si to dokonale vystihnul



nejšťastnější bude majitel Guzzi když dojede nahoru

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 22:26 | Nahoru | #63
Guzzin,
ty krávo!!!

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 22:31 | Nahoru | #64

desdro píše: Guzzin,
ty krávo!!!



co co co? Vím o tom svoje ne?

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 08:41 | Nahoru | #65
Jedna okruhová vzpomínková

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 09:00 | Nahoru | #66
Doplněk pro Dripperu - to ti k motce ještě schází a je to skoro sadarmoo
ODKAZ

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 09:06 | Nahoru | #67
Tak sponky pod sedlem to je taková "klasika" ...to mám i já...když jsem to viděl poprvý, na chvíli mě to jako technika překvapilo, ale zvedl jsem obočí a řekl si "třeba to maj italové nějak designově otestovaný" ...i mě to překvapilo.
Ostatní už u mě není aktuální nebo důležitý. Kabeláž je i na monstru tažená stejně a je chycená elektro-páskama. Na druhou stranu byl jsem za to rád, když jsem dělal vejfuky a mohl jsem si kabel od lambdy jen tak vytahnout a přetahnout jinak (nebyl chycenej se svazkem a omotanej páskou s ostatníma jak na japoncích (podle mě je to ohledně servisu logičtější) Jsem zastáncem funkčnosti, takže mě taková vada na kráse fakt nebere. Naopak, mě to furt připomíná, že je to stroj co potřebuje ke svý práci hromadu dalších vazem ...nemám rád sterilitu, všechno poschovávaný pod deklama a designových linijích.
U mě všechno lícuje (no jo, ale kolik je toho k lícování na naháči, co? ) Od prodeje až do teď se mi jednou uklepal zadní blink - jinak bylo vše docela utažený. Barva kolem nouhou nikde není a na nádrž jsem si nechal udělat čirý folie (fakt je, že jsem viděl ošoupanej lak na 848mě, tzn. nebyl si se streetem asi jedinej)
No a tripl...nebejt toho, že jsem s S4RSke nad míru spokojenej ...byla by to logická volba. Ale neraduj se, ohledně spolehlivosti, žejména na motor, to Triumph nemá úplně nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 09:22 | Nahoru | #68

t_freedom píše: No a tripl...nebejt toho, že jsem s S4RSke nad míru spokojenej ...byla by to logická volba. Ale neraduj se, ohledně spolehlivosti, žejména na motor, to Triumph nemá úplně nejlepší



? heh ... zrovna u 1050? povidej ... :)

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 09:38 | Nahoru | #69
Myslíte tyto sponky jo ?? (to už jsou takové prkotiny) tak názorná ukázka, hezké jsou ty nalepené kousky suchých zipů a sponky pod nima. Uvažoval jsem o gelové výplni proto to mám nafoceno.


Naposledy editováno 16.12.2011 09:39:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 10:36 | Nahoru | #70
mateSAS> ...heh...no mrkni na Hansell(ův) profil(a není jediný - strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal, že Triumphy se čas od času nepovedou - a nedělím to na 1050 a jiný) ...a četl jsem dlouhodobý test Tigera (někdy z roku cca.2003 ten nedojel těch 45000zamýšlenejch tisíc) ...
Než se pustíme do měření pinďourů a diskuse pomocí vyběhlých žil ...nepíšu, že by se to sralo (víc jak Dukny ) jen že Japonské spolehlivosti to nedosahuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 10:43 | Nahoru | #71
t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 10:54 | Nahoru | #72

mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D



...kdyby každej myslel, tak jak očekáváš že by měl myslet... Duckna by už 25let neexistovala a spolu s ní Benelli a Cagiva...

Ať si Josef jezdí na čem chce, vždyť to zdaleka nemusí mít spolehlivost jako hlavní důvod ... já nejezdím na Duckně protože na ní jezdí někdo jinej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 11:00 | Nahoru | #73
t_freedom> mysleno tak, ze kdyz on na ni jezdi stylem jakym jezdi a ta motorka funguje bez problemu, tak to tak spatny asi nebude :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 11:03 | Nahoru | #74
t_freedom> sem se na hansellův profil schválně podíval, a nic o problémech tam nepíše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 11:15 | Nahoru | #75

RBK píše: Doplněk pro Dripperu - to ti k motce ještě schází a je to skoro sadarmoo
ODKAZ


Tak do toho idůůůůůů !!!! Dík.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 11:55 | Nahoru | #76

drippera píše: Tak do toho idůůůůůů !!!! Dík.



nemaj to někde v italksý trikoloře chci to taky!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 11:57 | Nahoru | #77

mateSAS píše: t_freedom> mysleno tak, ze kdyz on na ni jezdi stylem jakym jezdi a ta motorka funguje bez problemu, tak to tak spatny asi nebude :)



ale nikdo neřekl že je to "tak špatný" ...jen že je to někde mezi italem a japonem...že si od itala zas tak hrozně nepomohl

Ale on stejně neví co chce...za rok bude mít zase jinou věrnost v lásce kompenzuje motorkama (a nikdo ať nepolemzuje nad obrácením tohoto pravidla u mě )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 12:54 | Nahoru | #78

mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

Myslím, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D



A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 12:55 | Nahoru | #79
t_freedom> Kua ty seš ňákej chytrej ogare...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 13:18 | Nahoru | #80
drippera> a to nejsem z Prahy !!! ...to bys teprve zízal...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 14:43 | Nahoru | #81

t_freedom píše: drippera> a to nejsem z Prahy !!! ...to bys teprve zízal...

Nejsu z Prahy !!!!! Voe

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:02 | Nahoru | #82
A co Vám vadí na způsobu vedení kabeláže na italkách? Mně to přišlo podobné, jen u Yamahy je to vzhlednější...Ale je to stejné. Kabely v gumě přichycené páskou u Ducati vs. kabely v gumě přichycené "lepší" páskou s plastovou krabičkou, společně přichycené čudlíkem k deltaboxu...

Díky těm jednodušším páskám se pak snadněji vytahovala elektrika u Ducati...U Yamahy to byl porod a ještě větší porod byl to tam pak naházet zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:21 | Nahoru | #83

Stev píše: t_freedom> sem se na hansellův profil schválně podíval, a nic o problémech tam nepíše

¨

Ahoj, někde tu o tom měl celý vlákno, ale spíš to bylo o tom, že původní majitel to pěkně domrdal a bazar co mu to prodal to jen šikovně zamaskoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:28 | Nahoru | #84
dewwil> jo tohle, tak ale to, jak píšeš, se spolehlivostí fakt nesouvisí

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:36 | Nahoru | #85
Nemůžu srovnávat s ducati, ale kawu jsem měl a speeda jezdím už čtvrtej rok a za celou tu dobu jsem dělal jen regulátor a zoxidovanej kontakt na spínači spojky, takže myslím že triumph rozhodně není horší než japonci.

Že tdy někdo mele, že něco četl a nebo slyšel,(Hansellův příběh znám) ale sám triumpha nemá tomu se směju

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:42 | Nahoru | #86

RomanSS píše: A co Vám vadí na způsobu vedení kabeláže na italkách? Mně to přišlo podobné, jen u Yamahy je to vzhlednější...Ale je to stejné. Kabely v gumě přichycené páskou u Ducati vs. kabely v gumě přichycené "lepší" páskou s plastovou krabičkou, společně přichycené čudlíkem k deltaboxu...

Díky těm jednodušším páskám se pak snadněji vytahovala elektrika u Ducati...U Yamahy to byl porod a ještě větší porod byl to tam pak naházet zpět.



mám stejnej názor - když jsem se hrabal ve vejfucích, byla to spíš výhoda ...

ale to víš, Drippera si musel najít nějakou hůl na ten úžasnej motocykl

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 15:49 | Nahoru | #87

Stev píše: dewwil> jo tohle, tak ale to, jak píšeš, se spolehlivostí fakt nesouvisí



Přesně tak, jednou jsem chtěl koupit Daytonu, ale utekla mi cca o dvě hodinky...Jinak mě taky každej říká jak se TLS/TLR serou a mě to s pravidelnými servisními intervaly(bez výměny motoru a jeho součástí) najelo už 134tkm a nějaký drobný...,prostě když se někdo stará o motoku jak má a ne jak dobytek tak něco vydrží...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 16:24 | Nahoru | #88

MilanTST píše: Nemůžu srovnávat s ducati, ale kawu jsem měl a speeda jezdím už čtvrtej rok a za celou tu dobu jsem dělal jen regulátor a zoxidovanej kontakt na spínači spojky, takže myslím že triumph rozhodně není horší než japonci.

Že tdy někdo mele, že něco četl a nebo slyšel,(Hansellův příběh znám) ale sám triumpha nemá tomu se směju



smích je zdravý...nemelu - píšu ... píšu výsledek dlouhodobého testu Tigera...a taky to, že Triumph měl svého času problémy s kvalitou ...
To, že ty jsi problém neměl, není příliš velkej argument, ohledně toho že v Motorradu(či v jakým časáku jsem to četl) ho měli ...
Ale nehodlám to hrotit, vím co s strhne na fórech s Ducatkama, když někdo kdo ji nemá začne psát o drahým servisu a poruchovosti

A jak už tu někdo napsal, poruchovost je většinou následek péče o stroj ...(ikdyž v mým případě ??? )

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

17.12.2011 v 02:58 | Nahoru | #89
stejne ty kulaty svetla starsich modelu byly super. Proc to menit? Ten novej fejs mu neslusi. Ztratil toho ulicnika v sobe

Naposledy editováno 17.12.2011 02:59:10

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

17.12.2011 v 09:31 | Nahoru | #90
dejf.> Ty si bambula jako všichni ostatní odpůrci "nové image" Já nevím, kdy pochopíte, že pokrok prostě nezastavíš. Dvě kulaté chromované světla má TST už hoooodně dlouho. Musela tedy zákonitě přjít nějaká změna. nejenom že ty nové světla lépe svítí, ale vypadají moderně a svěže. je to jenom o zvyku. To snad všichni chcete, aby CBR1000RR Fireblade měl pořád provrtanou kapotáž a dvě žábry pod prdelí a dvě kulaté světla, aby XJR nadosmrti vláčelo dva vejfuky, aby ZXR750 (ZX10) nasávalo vzduch dvěma hliníkovýma hadicema před nádrží? U tripla to už bylo trochu "retro". Netvrdím, že všechno co bylo dřív bylo zákonitě horší a to nové je vždycky lepší, to ne, ale většinou má vývoj nějaký smysl a nakonec se ukáže, že to byl krok správným směrem. A stejné to je i s těmi světly. Ať se všichni ti remcálkové mrknou na živo a zhodnotí motorku jako celek a teprve potom dělají chytré.
Tak a teď se kochejte pazůři...


Téma je zamknuto


TOPlist