paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 10:43 | Nahoru | #1
t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 10:54 | Nahoru | #2

mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D



...kdyby každej myslel, tak jak očekáváš že by měl myslet... Duckna by už 25let neexistovala a spolu s ní Benelli a Cagiva...

Ať si Josef jezdí na čem chce, vždyť to zdaleka nemusí mít spolehlivost jako hlavní důvod ... já nejezdím na Duckně protože na ní jezdí někdo jinej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

16.12.2011 v 12:54 | Nahoru | #3

mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)

veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D

Myslím, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D



A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.
Téma je zamknuto


TOPlist