globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...


Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

26.12.2011 v 20:29 | Nahoru | #211

t_freedom píše: oni Češi maj dva extrémy... jedna horda používá ty starý dobrý historický hesla, co už cca. 40let nejsou pravda (však to znáte, "zlatý český ručičky" "Co Čech to muziknat" " strojírenská velmoc Evropy" atd.),ale dnes už zase někteří z nás opět proměnuje podobný cliché do reality(ale menšina)
No a pak je ta druhá část ...co bude dost negativně hodnotit všechno české ( a souhlasím s tím, že typický čeký chování a vnímání okolních národů taky nemusím ... "všichni kolem jsou blbci, protože se nechovají jako my" ...to mě taky prudí) Jen tím, že budu svůj národ zatracovat se asi nic nezlepší.

Pravda bude někde napůl ... jsme stále dost zkurvení komunistickým salámismem("co mi je do toho, když to moje není"), ale docela se lepšíme.
A jak tu už někdo poznamenal, okolní svět si ná opět pomalu začíná vážit...už tolik nekrademe, nelžeme a dá se s námi už dělat business. Někteří z nás dokonce zastupují pilně svou nacionalitu v zahraničních firmách a ty si loosery neplatí


Ještě vymýtit tu naši (pro nás tolik typickou) závist.....

Naposledy editováno 26.12.2011 20:30:16

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

26.12.2011 v 20:29 | Nahoru | #212
ježkova očka....chyba v MATRIXU!!!!

Naposledy editováno 26.12.2011 20:30:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

27.12.2011 v 14:11 | Nahoru | #213
t_freedom> A to byl kdo, ten WhiteS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

27.12.2011 v 20:35 | Nahoru | #214

drippera píše: t_freedom> A to byl kdo, ten WhiteS?


takova ikona, modla kterou jsme tu vsichni bez rozdilu vzyvali!!!

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

27.12.2011 v 22:47 | Nahoru | #215

Gonzo píše: takova ikona, modla kterou jsme tu vsichni bez rozdilu vzyvali!!!


bez rozdílu rasy, barvy pleti, inteligence a zkušeností...
no a teď...je všemu konec...zkurvená audina. Proč musí vyrabět ten dvoulitr TSIčko...sakra!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

27.12.2011 v 23:36 | Nahoru | #216
WhiteS ? To byl bajker jako já kuřák. Kdysi v pubertě všichni kouřili žvára,tak jsem to taky zkoušel,Marlboro,Camel...pak mně to přešlo a začal jsem pít pivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

28.12.2011 v 09:10 | Nahoru | #217

JollyJoker píše: WhiteS ? To byl bajker jako já kuřák. Kdysi v pubertě všichni kouřili žvára,tak jsem to taky zkoušel,Marlboro,Camel...pak mně to přešlo a začal jsem pít pivo


Pochopil jsem, že musí být hodně slavný. Něco jako Akro pod články o motosportu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

28.12.2011 v 10:40 | Nahoru | #218
Marex> Přesně,když se někomu nedaří tak u toho AKRO nechybí a přiříze větvičku na fóru ještě víc,aby si to ostatní "uvědomili".

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

28.12.2011 v 15:38 | Nahoru | #219

JollyJoker píše: Marex> Přesně,když se někomu nedaří tak u toho AKRO nechybí a přiříze větvičku na fóru ještě víc,aby si to ostatní "uvědomili".


No jo,ale to by člověk mohl nabýt dojmu, že se nedaří nikomu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

1.1.2012 v 17:56 | Nahoru | #220
Pete Biggy> No tak to mam opacny nazor na tnt. Zpracovani hrozny. Vypada pekne akorat z dalky. Detaily hruza. Celkove ale hezka motorka.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

1.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #221
brzda80> No tak já ani nepsal, že má TNT bůhvíjaké zpracování. Není to žádná velká sláva, ale to u Streeta rozhodně taky nee. U Itala to koneckonců je však vždy o něčem jiném než o kvalitě zpracování. Pro mě je italská motorka o designu, charakteru a požitku/emocích z jízdy. A ve všech těchto ohledech je pro mě TNT oproti Streetfighterovi jednoznačně o level výše. No ale když už jsi to načal, nevím, kolik jsi Benellek viděl, ale je opravdu dost velký rozdíl mezi jednotlivými ročníky. Jak jsem však slyšel, jde to s touto značkou údajně zase strmě dolů, což mě velmi mrzí. Škoda, v letech 08 a 09 to ještě vypadalo, že se značka zvedá

Neříkám, že jsem jel na všem, ale něco jsem už motorek projel a můžu s klidným svědomím říci, že lepší svezení (s ohledem na požitek/emoce) než na TNT jsem nezažil. Naopak tato Ducati mě velmi zklamala Toť však můj názor a nikomu neberu ten jeho.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

6.1.2012 v 18:34 | Nahoru | #222
desdro> Preto treba talianske "jebky" kupovať nové, aby si v záruke odstránil "muchy"...a že ich bolo, ale samé "detaily"...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

6.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #223

drippera píše: A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.



Kamarátkyna Daytona 675 SE 2010 fungel nedožila 5000km, motor dostal v záruke nové valce, piesty, kľuku...kupovala v Rakúsku...
Kamarátova ZX-6R 2008 po cca 30000km olej presakoval popod veko hlavy, nie je to závada len jeho motorky...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

6.1.2012 v 19:18 | Nahoru | #224

t_freedom píše: SuperSic58> hele, je to kus od kusu. Ty mechanismy dělají jen lidi, lak a barvu by si měli kluci taliánský ohlídat, ale to že někde něco zvučí, hlučí atd, je věcí komponentů, který vždy nejsou levný.
Koupil jsem ZRX 1200 jako "baby" - hučí tomu dodnes ve volnoběhu spojkový ložisko, na můj vkus více než je zdrávo. Na reklamaci to samože nevzali - dokud se to nevysype. Hučí dodnes (má asi 16500km)
Na Duckně se mi ve 12t km začalo ozejvat ložisko na klice(koule) - vyměněno v záruce (ložisko made in England) ...
Jinak, ptákoviny ...a ta mašina byla svýho času za 348.000 CZK. To že je zapotřebí odvzdušnit spojku každejch 2500km mě fakt nebere - úkon na 3minuty (Vyměněna pumpa nahoře i dole, kde si to tahá nevím dodnes) Kdekoli na světě seženu klíč č.10 a udělám "prsk"
Asi nejsem tak náročnej jako ty, stačí mi prostě "jen" ital.

Vždycky mě zajímalo, co by si všichni ti kritici italů koupili, kdyby fakt nemuseli přemýšlet o penězích a mohli jen tak vysázet půl mega na dřevo, aniž by zívli. Takle tu jen čteme "jak by"..."kdyby" ... a většina z nich jezdí na otlučenejch starších japoncích (na kterých mám taky něco odjeto, takže nic ve zlým)



tak to mám aj ja...horná pumpa nová, spodný valček tiež...teraz čakám na nový spodný valček a vymenia mi aj všetko nad hornou pumpou...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 12:18 | Nahoru | #225
Hm, taky prihodim neco ze svych zkusenosti. Mel sem novou MTS, najel sem na ni skoro 30000km, pravidelne servisovana, opecovavana, jak v bavlnce. S lakem sem nikdy zadnej problem nemel, nic se nikde neloupalo. Svetla se mi taky nemlzily, pravda displej byl lehce naprasklej, takova pidiprasklinka asi 4mm, bylo to videt jenom na slunci, v podstate. CElkove to byl dost odolnej stroj, co se mechanickejch soucasti tyce. Nemenil sem nic krome pneumatik (nepocitam servisy remenu apod., to bylo vzdy s predstihem udelano v autorizovanym servisu). Jediny co bylo treba obmenit byl kryt spojky za otevrenej, protoze s tim uzavrenym to straslive vrzalo, to byly rozjezdy uplne na infarkt a jak vsichni okolo cumeli, no des. Fakt nezdravej zvuk, ale jak sem dal otovrenej kryt a ten bordel mohl padat ven, tak uplne v pohode. Toto bylo co do mechanickych soucasti.
Ted elektrika. To byl proste silenej pruuuuuser. Shorely dve ridici jednotky, jedna jeste v zaruce, melo to rozesranej volnobeh, takze sem jeden vejlet musel do Alp porad drzet pridanej plyn, na krizovatkach, pakrat to zdechlo i za jizdy, coz mi teda v pri vjezdu do zatacky prislo hodne nebezpecny. Peklo. KDyz po me chteli v prazskym servisu za novou ridici jenotku bezmala 35000Kc, to me malem vomyli. NAstesti sem ji sehnal jinde za 8500Kc a vymenil si ji sam (prace na 15 minut od sundani kapoty po jeji zpetny nasazeni).
Nastesti sla minulej tejden do sveta. Bylo super na ni jezdit, kdyz jela. Problem byl, ze na dlouhejch vejletech sem byl v neustalym stresu, esi dojedu domu (posledni vejlet skoncil odtahem z Bosny, to byla posledni kapka). Jsem vylecen z lasky k italskym motorkam, bohuzel to bylo dost drahy. Uz nechci nikdy nic z toho jejich srotu, italskou maximalne sunku, sejry a zmrzlinu. Takze asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 12:38 | Nahoru | #226
ty foe jak to ctu ještě že mam Aprilku japonskošvedskorakouskýho hybrida ty dukny sou ale jebky

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 13:45 | Nahoru | #227
Milosek.m> no nevím, já bych si toho hybrida v životě nekoupil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 16:08 | Nahoru | #228
Starman>Koupil jsem ji zánovní, najel o něco víc než ty a nikdy nic, neškytla ani v nejprudším lijáku, displej se nemlžil, nikdy jsem vyjma jednoho blinkru neměnil žárovku, jen provozní věci (samo pravidelně vůle a řemeny). Měl jsem ji cca pět let. Po prodeji novému majiteli začala téct vidle, což je na najeté km asi akceptovatelné, opraveno v záruce (mojí ). Přitom to byl jeden z prvních vyrobených strojů (2003), tzv. "nevychytané" série. Za mě .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 17:07 | Nahoru | #229

Pajinex píše: Starman>Koupil jsem ji zánovní, najel o něco víc než ty a nikdy nic, neškytla ani v nejprudším lijáku, displej se nemlžil, nikdy jsem vyjma jednoho blinkru neměnil žárovku, jen provozní věci (samo pravidelně vůle a řemeny). Měl jsem ji cca pět let. Po prodeji novému majiteli začala téct vidle, což je na najeté km asi akceptovatelné, opraveno v záruce (mojí ). Přitom to byl jeden z prvních vyrobených strojů (2003), tzv. "nevychytané" série. Za mě .


Prasklá žárovka v blinkru?! Takovej krám! To bych nikdy nekoupil.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 19:40 | Nahoru | #230
Marex>Něco jsem uvíst musel, jinak by mě začali podezírat, že jsem si splet značku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 20:14 | Nahoru | #231
Pajinex> No, skoda ze sem mel smulu s tou moji, desnej mrdkostroj. NEvim co tam bylo zle, kdyz mela spotrebu 1 ridici jednotka/14000km. JA uz bych to proste nechtel. Ja u vetsiny veci seru na styl a pozerstvi, chci, aby veci fungovaly. Mel sem si koupit nemastnou neslanou (ale spolehlivou) Hondu jako bracha a mel bych klid. Ten najel na Hornetovi uz 50000km a jeste nemenil ani baterku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 20:50 | Nahoru | #232

Starman píše: Pajinex> No, skoda ze sem mel smulu s tou moji, desnej mrdkostroj. NEvim co tam bylo zle, kdyz mela spotrebu 1 ridici jednotka/14000km. JA uz bych to proste nechtel. Ja u vetsiny veci seru na styl a pozerstvi, chci, aby veci fungovaly. Mel sem si koupit nemastnou neslanou (ale spolehlivou) Hondu jako bracha a mel bych klid. Ten najel na Hornetovi uz 50000km a jeste nemenil ani baterku.



Ty bláááho. Seděl jsem na litrovým Hornetovi, na šestkovým Hornetovi a ani s jedním jsem se nebavil ani z poloviny, jako na mojí vydechlé ER5.... o véčkách s větším objemem ani nemluvě. Ti Taliáni (mašiny ) mají bezpochyby koule. Nevím, jestli je to nějak měřitelný,ale myslím, že to každej cítí. Kdo koule nemá, ten to neocení. Kdo je má a tvrdí, že tomu tak není, přesvědčuje se pro sňtek z rozumu,ale ve skutečnosti tomu vlastně sám nevěří.
Ps: Auto nemám pro radost, tam to mám trošku jinak.... tam mi ten otravnej čtyřválec nevadí (i když nijak netěší).

Naposledy editováno 08.01.2012 20:51:16

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #233
Marex> Cheche, netvrdim, ze je na Srsnovi vetsi pozitek z jizdy. Jizda na Strade byla super, kdyz zrovna jela. Kazil mi to jenom strach, kdy na me blikne kontrolka ridici jednotky a zdechne to.
Konstatuju to, ze narozdil od ty italsky sracky jezdi Srsen o 106 a to je o 2 roky starsi.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 11:52 | Nahoru | #234
Tak závěrečné slovo.
Trošku jsme svůj názor s časem přehodnotil a i když mám včil doma prvotřídní kvalitu (TRIUMPH) a dá se říct až "japonskou kvalitu zpracování", ty italské dvouválce mají něco, co i legendární TST postrádá. Nevim ještě co to je, charisma, sexy look, detaily,...? Ale je to tak. Jak vás jednou DUCATI zasáhne, už není cesty zpět.
Stejně ty všechny neduhy STREETFIGHTEROVI i MULTISTRADĚ odpouštím, bo ty DUCATI za to zkrátka stojí !!!!!
HOWG...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 16:53 | Nahoru | #235

drippera píše: Tak závěrečné slovo.
Trošku jsme svůj názor s časem přehodnotil a i když mám včil doma prvotřídní kvalitu (TRIUMPH) a dá se říct až "japonskou kvalitu zpracování", ty italské dvouválce mají něco, co i legendární TST postrádá. Nevim ještě co to je, charisma, sexy look, detaily,...? Ale je to tak. Jak vás jednou DUCATI zasáhne, už není cesty zpět.
Stejně ty všechny neduhy STREETFIGHTEROVI i MULTISTRADĚ odpouštím, bo ty DUCATI za to zkrátka stojí !!!!!
HOWG...


Za kolik bude TST?

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 17:02 | Nahoru | #236
ještě vydrž dávám tomu do půlky léta
ono se vzpomíná na to dobré a na to méně dobré rychle zapomíná
aktuálně si pluju na vlnce bezstarostna a přiznám se, že rád

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 17:56 | Nahoru | #237

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 18:07 | Nahoru | #238
Triumph Speed triple je výborná motorka, o tom žádná a věřím, že "nějaký čas" doma rozhodně zůstane! Takže letos si zuby brousíte zbytečně.
Jedno ale vím, že z tohoto stroje mám opět kam jít...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 18:10 | Nahoru | #239
Já si ale asi počkám na tohle...


Až tohle udělají ve fabrice, dají tomu světlo mezi vidle a rovné a široké řidítka !!!!!
Uááááááá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.4.2012 v 18:36 | Nahoru | #240

drippera píše:


Jen jsem si dělal srandu .
Do značné míry tě obdivuju, prodávám motorku poprvé v životě a už mě to tak se*e, že si ji asi nechám
Jinak v Triumphu bych šel stejně spíše do Tigra
Téma je zamknuto


TOPlist