globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 20:50 | Nahoru | #1

Starman píše: Pajinex> No, skoda ze sem mel smulu s tou moji, desnej mrdkostroj. NEvim co tam bylo zle, kdyz mela spotrebu 1 ridici jednotka/14000km. JA uz bych to proste nechtel. Ja u vetsiny veci seru na styl a pozerstvi, chci, aby veci fungovaly. Mel sem si koupit nemastnou neslanou (ale spolehlivou) Hondu jako bracha a mel bych klid. Ten najel na Hornetovi uz 50000km a jeste nemenil ani baterku.



Ty bláááho. Seděl jsem na litrovým Hornetovi, na šestkovým Hornetovi a ani s jedním jsem se nebavil ani z poloviny, jako na mojí vydechlé ER5.... o véčkách s větším objemem ani nemluvě. Ti Taliáni (mašiny ) mají bezpochyby koule. Nevím, jestli je to nějak měřitelný,ale myslím, že to každej cítí. Kdo koule nemá, ten to neocení. Kdo je má a tvrdí, že tomu tak není, přesvědčuje se pro sňtek z rozumu,ale ve skutečnosti tomu vlastně sám nevěří.
Ps: Auto nemám pro radost, tam to mám trošku jinak.... tam mi ten otravnej čtyřválec nevadí (i když nijak netěší).

Naposledy editováno 08.01.2012 20:51:16

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #2
Marex> Cheche, netvrdim, ze je na Srsnovi vetsi pozitek z jizdy. Jizda na Strade byla super, kdyz zrovna jela. Kazil mi to jenom strach, kdy na me blikne kontrolka ridici jednotky a zdechne to.
Konstatuju to, ze narozdil od ty italsky sracky jezdi Srsen o 106 a to je o 2 roky starsi.
Téma je zamknuto


TOPlist