globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...


Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 21:56 | Nahoru | #31
Streetfighter je parodie na motorku. Teda aspoň já jsem z něho byl doslova znechucený. Taková Lego skládačka a ani to zas tak nejede, jak o tom všichni básní. Po půlhodinová předváděčce jsem ji s díky vrátil a s radostí usedl z5 na své TNT, kterému Street nesahá ani po chladič.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 22:07 | Nahoru | #32

Pete Biggy píše: Streetfighter je parodie na motorku. Teda aspoň já jsem z něho byl doslova znechucený. Taková Lego skládačka a ani to zas tak nejede, jak o tom všichni básní. Po půlhodinová předváděčce jsem ji s díky vrátil a s radostí usedl z5 na své TNT, kterému Street nesahá ani po chladič.


Hmmm, dost odvážný názor, já bych to zas tak jednoznečně neviděl, ale proti gustu...
Pro mě byl SF vrchol mojeho motorkaření, a né k vůli pořizovací ceně, ovšem je fakt, že jako průměrně dobrý řidič jsem si prostě lépe zajezdil na Tuonu. Právě proto padla volba na Speed Tripla. Ostatně můj názor (nebo spíš já jeho) sdílí i Pepek Sršňů a bude pro rok 2012 sedlat bílého TST1050! Tvrdí, že se jedná o jeden vůbec nejpoužitelnějších strojů na "normální" ježdění. Na okruh, kvalitní silnici, ale díky jezdecké pozici zvládne i delší štreky, je kam uchytit bagáž a dá se s tím otočit i dovolená. Podvozek zvládne i silnici horších kvalit, kterých je u nás bohužel víc než dost. No co si přát víc, pokud nechcete pořídit rejži, že jo? No a jelikož jsem nesežral šalamounovo hovno, rád si nechám poradit.

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 22:09 | Nahoru | #33
Tak ony ty Ohlinsy rosej všechny, mrkněte občas do manuálu kdy se maj měnit gufera a budete překvapeni jako já, třeba na bratrový RSV1000R Factory po 10000km, holt super tlumiče vyžadují super péči... a nejlíp lít pouze Ohlins fork oil...ale fungujou na jedničku to zas jo

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 22:20 | Nahoru | #34
drippera> No tak já ti Tripla max. schvaluju, toto je šálek mé kávy. A kdyby přede mě někdo postavil nového Streeta a Tripla s tím, že si mám vybrat, neváhal bych ani vteřinu a šáhl po anglánovi. Byť je ta Ducna podstatně dražší. Mi prostě Street fakt nic neříká, jako že italské motorky miluju. Jinak, nic nemá tak plochou křivku krouťáku jako 3V, budeš si chrochtat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 10:29 | Nahoru | #35
drippera> Určitě bude dobrej STripl, teď vyhrál test naháčů....ale anglické redakce, takže objektivita zde asi nebude 100%

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 11:15 | Nahoru | #36

Sefo píše: drippera> Určitě bude dobrej STripl, teď vyhrál test naháčů....ale anglické redakce, takže objektivita zde asi nebude 100%


No, to jsem si myslel taky, ale stejní chlápci zvolil v letech 2006-2009 jako vítěze aprilii Tuono !!! Takže snad svou práci dělají pořádně.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 11:18 | Nahoru | #37

drippera píše: Jani3ka> To víš že dám. A rád. ;)
Ale ještě si chvíli počkáme, zatím spinká...



Krásná garáž

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 16:01 | Nahoru | #38
Nehaním značku jako takovou, jen přidávám své vlastní zkušenosti s konkrétním kusem motorky Moto Guzzi 1200Sport 4V. Odešlo tlačítko startování, prostě někdy zastartovalo a někdy ne, bylo nutné vypnout a zapnou zapalko, na několikrát. Odešlo čidlo tlaku oleje, svítila kontrolka a nápis servis na displeji, člověk nevěděl jestli maže nebo ne. Studené starty na poněkolikáté ve finále i po vrknutí plynem to sem tam chcíplo - plyn bylo nutné trošku podržet dýl, po několikerém seřízení jsem nebyl spokojený. Hodně proměřoval rychloměr ukazoval 100km/h a ve skutečnosti jsem jel o 9 kilometrů méně, při padesátce proměřoval 7km. Palivoměr ukazuje dost blbě a někdy zůstane ručička prostě viset na místě i po několikerém zapnutí a vypnutí zapalka se vrátila do stejné pozice. Jednou mi v Prostějově došel benzín, ukazatel ukazoval skoro půl nádrže a já stál na suchu tj. tlačit k nejbližší benzínce - potupně, asi bude špatný snímač hladiny v nádrži, ukazuje jak se mu zachce. Hvízdání ba přímo jekot v rozvodech při brždění motorem z kopce sice po první tisícovce kilometrů zmizel, ale na důvěře mi to rozhodně nepřidalo. Začal jsem nenávidět černý lak, dost nekvalitní snadno se poškrábe a zaschlý hmyz udělá na laku mapy, které nejdou pomalu ani rozleštit. Asi nějaká vodou ředitelná srajda, vivat předpisy EU, někdy jsem ani nikam na krátkou vyjížďku nejel abych to nemusel čistit = umýt motorku po každé vyjížďce. Lak na kolech byl taky dost náchylný na poškrábání, kola nesly samolepky marchesini, ale po sundání krytky tam je nálitek brembo tak kdo ví co to vlastně je. Začala se rosit zevnitř přístrojová deska a vody ve uvnitř přibývalo a vyschnout kdepak. Zadní světlo se rosilo zevnitř taky, ale to časem vyschlo. Moc netěsnil bajonetový uzávěr tlakové hadice od benzínu na nádrži, lehká rosička sem tam, při servisu naopak nešla hadice sundat. Lehce hází brzdový kotouč na zadním kole, na to jsem přišel po montáži centrálního stojanu kdy se octlo zadní kolo ve vzduchu. Když jsem stojan namontoval zjistil jsem, že na nerezovém výfukovém potrubí schází na centrální stojan navařený doraz, bylo nutné vyhledat dílnu a nechat doraz zhotovit a navařit, prostě asi nikdo při výrobě motorky nepočítal, že by někdo centrální stojan přikupoval za cenu skoro 5tis. - není nad originální doplňky. O elektroinstalaci škoda mluvit, chuchvalec omotaný černou plátěnou páskou a přichycený k rámu plastovými zdrhovadly – naštěstí všechno schované pod sedlem a nádrží. Když byla motorka nová bylo nutné trošku poupravit dráty a přichytit dodatečně k rámu, protože se pálila izolace na drátech zevnitř motoru o válce. Plasty jsou slícované docela dobře i když nějaká ta místa např. na bocích nádrže u sedla se najdou. To, že hodně pneuservisů nevyváží zadní letmé kolo, prostě nemají přípravek už je jen taková perlička.
Měl jsem ji od začátku sezony 2010 do podzimu 2011 tj. cca. dvě sezony a defakto jsem pořád něco řešil. Koupil jsem ji od Rencaru, šedý dovoz jakožto rv.2010 a už co jsem si ji dovezl domů už jsem měl takové pochyby zda je to vůbec rok výroby 2010. Prostě různé indície, vinko, samolepky zevnitř plastů se štítkem 2008, pneumatiky výroba 08, dolepované samolepky atd. Pak jsem potkal kluka se stříbrnou sportkou 09 z ofiko sítě a bylo to jasné, že ta moje asi nebude úplně OK. Do toho informace dovozce z prahe, že takové závady jsou u těchto motorek normální a že to tyto motorky dělají atd. než jsem se dostal k servismanovi na opravu – ne vždy byl volný termín atd., no prostě mi došla trpělivost a vytratila se pro mě ta radost z motorky a pocit výjimečnosti. Nakonec jsem se dovozcem dohodl na zpětném odkupu a ať si věci co byly k reklamaci vyřeší beze mne. Momentálně je motorka v nabídce, trošku odstrojená o doplňky co na ní ode mě zůstaly. Nicméně na motorku budu vzpomínat v dobrém, vypadá moc pěkně a dunění motoru plus určitá svéhlavost v chování mají něco do sebe.


Naposledy editováno 15.12.2011 12:19:46

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #39
RBK> Ten centrální stojan je dobrej fórek :) Jinak mi to trošku zavání tím šedým dovozem...jak píšeš

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 18:23 | Nahoru | #40
RBK> No prosím. K dokonalosti to má daleko, ale přežít se to dalo. Tak teď si vyberme, žé? Díky za pěkný článek.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 18:50 | Nahoru | #41
No tak vybráno už je

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 20:22 | Nahoru | #42

RBK píše: No tak vybráno už je

No já ano, měl jsem na mysli ostatní, kteří budou tohle vlákno číst,jestli jim to usnadní rozhodování. Je to těžký. Já i přes ty neduhy italské stroje miluju a fascinujou mě. Konec konců jako všechno, co pochází z Evropy. Ať už je to DUCATI, aprilia, Benelli, MV AGUSTA, Triumph, BMW, KTM, Bimota či cokoliv jiného. Prostě mě ty stroje ze starého kontinentu oslovují více, než japonské pokusy o futurismus, líbivý design a dokonalost. A hlavně ty dvouválce a třívalce prostě znějí jinak než řadové vysavče odpadávající z linek ve Fukušimě. teda kromě R1. Ta má zvuk, že jsem si z toho i já sednul na prdel. Big-Bang!

Naposledy editováno 14.12.2011 20:22:58

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

14.12.2011 v 21:40 | Nahoru | #43
Tak jsem si zas jednou uplně zbytečně přečet nějaký vlákno

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 09:01 | Nahoru | #44
Proč zbytečně, že tady pláčem, že se šoupe barva? já nemotorkář a pouhý majitel motorky to tak beru, když je to nové tak ať to funguje jak má a navíc mám rád všechno čisté prostě stále jako nové. Tj. je pro mě důležitý každý detail, že se sem tam něco porouchá to se může stát a drobný nedostatek přejdu. Jasně všechno jde opravit, doladit, přetěsnit, ale čeho je moc toho je příliš.
Na vrtání se v motoru a renovování mám doma ještě historika

Ještě videjko s dorazem stojanu - prostě néni teď už s úsměvem


Naposledy editováno 15.12.2011 09:26:38

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 09:56 | Nahoru | #45
Ještě trošku "mocného" zvuku nakonec jsem ji nenasadil

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 10:50 | Nahoru | #46
RBK> zasadne nenasazovat!

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 11:13 | Nahoru | #47
RBK> hmm, no teda...zajímavé, kamarád má od nich taky Sportku, jen 2 ventil, od novoty a zatím bez problémů...
Jinak měl jsem Japonce a teď Itala a vždy bez problémů...akortát u i Itala se mi občas něco utřepe, to je fakt

Naposledy editováno 15.12.2011 12:20:04

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 12:23 | Nahoru | #48
asi to bude kus od kusu, třeba jsem měl páteční - odpolední kousek

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 12:42 | Nahoru | #49

RBK píše: asi to bude kus od kusu, třeba jsem měl páteční - odpolední kousek


Možné to klidně je...i když...něco jako máš ty s tím výfukem mám na ducati taky...
Nějaký pitomec si neuvědomil, že ty laděné svody jsou přímo nad výpustným ventilem oleje a blízko filtru...takže výměna oleje se rovná sundávání svodů..emh, no...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 14:53 | Nahoru | #50
drippera> Naprostej souhlas... Privezl jsem 999, jeste jsem neujel ani kilometr a po rozebrani pulka sroubu chybi, eletrika bezi, jak to Pepu ve fabrice zrovna napadlo a uz se zacina loupat blok motoru. Proste Ital(ka). Jenze me to nevadi, protoze jak se nastartuje, vsechno ji promijim

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 15:18 | Nahoru | #51
No, po vsech moznych japoncich jsem uz sestym rokem majitelem Cagivy Raptor 1000, mam najeto pres 65tis.km a musim rict, ze jsem narazil asi na dobry kus, nebo se chlapci ve Varese snazili Lehce se osoupal pouze lak na nadrzi a na ramu od nohou, tot vse. Nikde nic netece, nic neupadlo...skoda ze tak vyborna kombinace italskeho designu a podvozku se spolehlivou japonskou elektrikou a motorem se dnes zadna nedela. Jo, vlastne mi asi 3x prasklo spojkove lanko, ale to je detail, to neresim. Ten Streetfighter me trochu mrzi, docela jsem o nem snil, no uvidim az na nejaky narazim osobne.
No a zena ma ted Aprilii Shiver a je to, jak bych rekl...no, pravy Ital Obcas nejde nejaka drobnost v elektrice, kabely jsou namotane pod nadrzi opravdu hrozne a plasty a jejich uchyceni pusobi opravdu forove. ALE vypada opravdu pekne a jezdi se ji na tom o moc lip nez na FZ6. A to je dulezity...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 15:40 | Nahoru | #52
Malem bych zapomel na KTM 990SM. Taky vysledny dojem nic moc, hlavne kvalitou laku, technika jinak drzi i kdyz je to drahy na koupi, provoz i servis. Muj nazor je takovej, ze bud bude motorka japonska - oskliva a neda moc emoci, zato bude kvalitne postavena a dlouho vydrzi. Anebo bude z Evropy, nesrovnatelne lepsi jizdni zazitek, bude mit charakter, hlavne bude krasna, vydrzim ji po projizdce pozorovat hodinu na stojanku a holt se musim smirit s tim, ze bude drazsi nez ten japonec, ne tak kvalitni a min vydrzi...neco za neco

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 17:45 | Nahoru | #53

MarcuS píše: drippera> Naprostej souhlas... Privezl jsem 999, jeste jsem neujel ani kilometr a po rozebrani pulka sroubu chybi, eletrika bezi, jak to Pepu ve fabrice zrovna napadlo a uz se zacina loupat blok motoru. Proste Ital(ka). Jenze me to nevadi, protoze jak se nastartuje, vsechno ji promijim


Ano a tak nějak to je...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 19:36 | Nahoru | #54
Mam třetí italský auto a Monstera,Vespu a Scarabeo.Jediný co můžu potvrdit je vedení elektriky.Jo a ztratil sem na Monsteru zadní kryt řetězu.
Možná byste se divili,kolik motorek prodanejch jako nový(šedej dovoz),nebo pěkný předváděčky už leželo...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 19:40 | Nahoru | #55
Drippera,
ty vole...
..zo Stríta na SpídKripl?
Si na tom aj jazdil predtým ako si to postavil do izby??
Diametrálne odlišné ponímanie motorky,motora,jazdných vlastností...osobnosť úplne iná
Rozdiel ako Ch.Chaplin a komik miestneho formátu.
Sorry,
ale to si posral

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 20:00 | Nahoru | #56
desdro> Kdepák kamaráde. Neposrál. Moc dobře vím co dělám. Jen ty hodl budeš do konce života vidět rudě, no...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2011 v 20:02 | Nahoru | #57
desdro:

nejhorší na tom je, že v mnohém má Drippera pravdu

3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 20:45 | Nahoru | #58
Drippera,
nemyslím to zle..
..len ma to prekvapuje..ten absolútne totálne odlišný prístup k ponímaniu o motorke..
Mal som tiež také "tiky" keď som uvažoval o 4váli...dotrtkám sa niekde na kopec na 6ke a tam to rozbalím..
..ale potom som stál na jednom takom známom tu (vychylovka sa to volá) a poslouchal jsem zvuky příždejících mašin..
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 21:28 | Nahoru | #59
desdro> Ale joooo, já to chápu. Moje srdíčko zatím taky stále tluče v rytmu V2 a asi budu mít co dělat, rozdýchat to. Ale jezdil jsem dvouválce cca 7 let (SV1000, Tuono, MTS, SF) a slyšel tentlukot z Yoshimur, Akrapovičů i Termignoni a bylo to V2 60° aj V2 90° a přišel mi prostě čas na změnu. A taky to všechno okolo. Kvalita, servis, použitelnost a cena.

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2011 v 21:39 | Nahoru | #60
O.K.,
ogare,
ja tomu rozumiem...nie je všetkým dňom koniec a možno sa každý rozhodneme časom inak.
Iba okolnosti a nálady tomu dodajú ten posledný impulz..
Blahoželám k novej mašine
Téma je zamknuto


TOPlist