paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 20:45 | Nahoru | #1
Drippera,
nemyslím to zle..
..len ma to prekvapuje..ten absolútne totálne odlišný prístup k ponímaniu o motorke..
Mal som tiež také "tiky" keď som uvažoval o 4váli...dotrtkám sa niekde na kopec na 6ke a tam to rozbalím..
..ale potom som stál na jednom takom známom tu (vychylovka sa to volá) a poslouchal jsem zvuky příždejících mašin..
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 21:28 | Nahoru | #2
desdro> Ale joooo, já to chápu. Moje srdíčko zatím taky stále tluče v rytmu V2 a asi budu mít co dělat, rozdýchat to. Ale jezdil jsem dvouválce cca 7 let (SV1000, Tuono, MTS, SF) a slyšel tentlukot z Yoshimur, Akrapovičů i Termignoni a bylo to V2 60° aj V2 90° a přišel mi prostě čas na změnu. A taky to všechno okolo. Kvalita, servis, použitelnost a cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

15.12.2011 v 22:09 | Nahoru | #3

desdro píše: Drippera,
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.


Tak ted si to dokonale vystihnul

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

6.1.2012 v 18:34 | Nahoru | #4
desdro> Preto treba talianske "jebky" kupovať nové, aby si v záruke odstránil "muchy"...a že ich bolo, ale samé "detaily"...
Téma je zamknuto


TOPlist